וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי: "אפרוש במכבי חיפה. פה זה הבית שלי"

6.2.2013 / 23:00

הקשר התייחס לעתידו ולמצב הקבוצה: "המטרה היא אירופה". המחליפים ניצחו 0:2 את הנוער. המועדון נקנס ב-25 אלף שקל

one

במשחק אימון שנערך היום (רביעי) בכפר גלים, גברה הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה 0:2 על קבוצת הנוער. את השערים לירוקים כבשו דניאל הייבר ודלה ימפולסקי. השניים הפגינו יכולת טובה ובכלל, המאמן אריק בנאדו שילב במשחק בעיקר שחקנים שלא מקבלים דקות משחק, בניסיון להתרשם מכושרם.

הייבר נשאר אתמול בקבוצה, למרות פנייה של הפועל רמת גן, שרצתה לראות אותו בשורותיה. בחיפה סיפרו אמש כי הייבר התעקש להישאר במועדון, מתוך אמונה שיוכל להוכיח את עצמו. שחקני הנבחרות נעדרו מהמשחק ואילו אדין צוצאליץ' היה השחקן היחיד שפתח בבלומפילד, בהפסד לבני יהודה, ופתח גם הפעם.

בנושא אחר: בית הדין של ההתאחדות בחר להקל בעונשה של מכבי חיפה בגין התפרעות אוהדים, במשחק מול בני יהודה, והטיל קנס של 25 אלף שקל בגין זריקת המצת. לפיכך, המועדון לא ישלם על האירוע במשחק רדיוס.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. טל לוי
לא רוצה ללכת. בוקולי/טל לוי

"באנו מוכנים למשחק מול בני יהודה, עשינו הכל והכדור לא נכנס", אמר גוסטבו בוקולי בסיום, כשנשאל על מצב הקבוצה, "הפסדנו, צריך להסתכל קדימה, אל המשחק הבא ובו נצטרך להתאושש. העיקר שנמשיך בדרך שלנו, המטרה היא להגיע לאירופה בעונה הבאה".

לקראת המשחק בשבת מול עירוני רמת השרון אמר הקשר: "ניתן להם את הכבוד שמגיע, אבל אנחנו מכבי חיפה ועם הקהל שלנו, בבית, אנחנו חייבים לנצח". על הדרבי הצפוי לקבוצה בגביע המדינה הוסיף בוקולי: "זה משחק שחשוב מאוד לשני הצדדים, כיף לשחק בדרבי ובמיוחד בגביע. הפעם אני רוצה לנצח, כי בפעם האחרונה הפסדנו".

לגבי עתידו בישראל אמר הברזילאי: "פה זה הבית שלי, כאן גם אפרוש. מתי זה יקרה? זו שאלה קשה, אני לא באמת יודע לענות על כך. כל שנה אני ממשיך אם אני רואה שאני מסוגל. בעונה הבאה אמשיך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully