וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמוד עבאס נשאר, יסרב לקיצוץ של 50 אחוז

6.2.2013 / 11:18

הקשר לא מצא קבוצה שתעמוד בתנאי שכרו. לוקמן הגיע מסיבות כלכליות. ז'וס לא מוכן לוותר על שכרו וידרוש את מלוא חוזהו

הנהלת בני סכנין תבקש שוב ממחמוד עבאס לקצץ בשכרו על מנת להקל על תקציב המועדון. כזכור, עבאס התבקש לקצץ בשכרו בכחמישים אחוזים, אך השחקן סירב ונראה היה שהוא בדרך החוצה מהמועדון. אתמול (שלישי) עד הרגעים האחרונים של מועד ההעברות עוד ניסו בסכנין לראות האם עבאס ימצא קבוצה שתסכים לתנאי השכר אותם הוא דורש, אך לאחר שלא נמצאה כזו, הקשר המושאל מהפועל תל אביב יישאר בסכנין עד סוף העונה.

כעת בהנהלה ייפגשו עם עבאס כדי לבקש ממנו שוב לקצץ, כשבסביבת השחקן אמרו שהוא יהיה מוכן ללכת לקראת המועדון, אך בקיצוץ מזערי ובטח לא בקיצוץ של חמישים אחוזים משכרו עד תום העונה.

מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יסכים רק לקיצוץ מזערי. מחמוד עבאס/אדריאן הרבשטיין

בסכנין היו מרוצים מאוד מהעובדה שהצליחו להתחזק בארבעה שחקנים במועד ההעברות הנוכחי. אלא שנראה שהחיזוק של אימורו לוקמן היה חיזוק שהגיע בעיקר בגלל הפן הכלכלי יותר מאשר ברצון מקצועי. גורמים בסכנין טוענים כי שלומי דורה היה מעוניין לראות את מקסים ז'וס ממשיך בקבוצה, אך לאחר שיחה עם ההנהלה הוא אישר את דבר הגעתו של לוקמן, שלא ברור באיזה כושר משחק הוא נמצא.

אגב לא ברור אם המהלך של הנהלת סכנין אכן יחסוך כסף למועדון או שמא יעשה את הדבר ההפוך שכן ז'וס בשלב זה הבהיר לנציגיו שהוא לא מוכן לוותר על שכרו וידרוש מסכנין לשלם לו את מלוא החוזה. סוכנו דדה חדד אישר את הדברים ואמר לוואלה! ספורט: "הבנו שמקסים הוקפא, אבל מבחינתנו אנחנו לא מתכוונים לוותר על כסף. עוד לא קראו לנו לשבת. כשיקראו נראה מה תהיה ההחלטה".

מלבד לוקמן, גם אדיר טובול, ג'קו עראפת ודיא סבע הצטרפו לסגל וצפויים להיות בו למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. בסכנין קיבלו הודעה מהמשטרה כי הקבוצה ואוהדיה ילוו על ידי ניידות למשחק הרגיש מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully