וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מאמצים לאשר את חוזהו של נעים עד לשבת

חוזהו של המאמן טרם עבר, קנז'ביץ' יוכל לעלות בסגל, מימוני עבר לנצרת. ניסיון למנות יו"ר חלופי לא יעמוד במבחן העירייה

one

הפועל עכו אמנם הייתה אתמול (שלישי) אחת הקבוצות הפחות פעילות ביום האחרון של מועד ההעברות, אבל הצליחה להעביר בסופו של דבר את הבלם סרג'ה קנז'ביץ' הסרבי, זאת בסיוע ההתאחדות לכדורגל. קנז'ביץ' יוכל לשחק בשבת נגד הפועל באר שבע, ולמרות זאת עדיין לא ברור האם יובל נעים יעמוד על הקווים.

במהלך היום ניסו ראשי עכו להעביר את המאמן בבקרה, אבל לא הצליחו להעמיד בטוחות לחוזהו ובשלב הזה הוא טרם אושר. במהלך היום ומחר ינסו בקבוצה להמשיך ולהעביר את החוזה כדי שנעים יוכל לעמוד על הקווים בשבת. בקבוצה ניסו ביממה האחרונה גם לצרף את ברק משה וצחי אליחן, אבל המהלך הזה לא יצא אל הפועל.

מנגד, עכו ויתרה על דין מימוני שהבין לאור הגעתו של קנז'ביץ' שלא יוכל לקבל דקות משחק, ולכן הוא עבר בהשאלת משנה למכבי אחי נצרת, כשבסיום השנה הוא ישוב אוטומטית לעירוני קרית שמונה. "היה לי טוב בעכו והתחברתי לשחקנים", אמר מימוני לאחר הצטרפותו לנצרת. "אני מחזיק אצבעות לעכו ומקווה שהם יישארו בליגה".

בינתיים בעכו החלו בהכנות לקראת המשחק מול באר שבע. מי שאמור לחזור להרכב הוא יובל שבתאי שהיה חסר נגד קרית שמונה בגלל צהובים, אבל סובל מפציעה. למרות זאת, הוא ערך בימים האחרונים אימונים מלאים ובצוות המקצועי אופטימים שהוא יוכל לשחק.

ובינתיים בקבוצה ממשיכים לשבור את הראש כדי למצוא דרך להמשיך לקבל את ההקצבה מהעירייה, כאשר אחת האופציות שעלתה הוא למנות יושב ראש חלופי לציון וייצמן. למרות זאת, בעירייה מדגישים לאורך כל הדרך כי פיתרון כזה לא יעמוד על הפרק מבחינתם. האופציה שעלתה היא מינויו של יהודה ברששת, יושב ראש מכבי עכו לשעבר.

בעכו מסרו: "במשך שנים יהודה ברששת תומך ועוזר למועדון. עקב כל האירועים האחרונים שקרו, יהודה התקרב עוד יותר על מנת לסייע ולתמוך במועדון מנסיונו הגדול. הקבוצה מודה ליהודה וצריכה את עזרתו, ואנו מקווים שהפרסומים השונים לא יגרמו לו להפסיק את התמיכה והעזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully