וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בולטימור ערכה את תהלוכת האליפות

5.2.2013 / 22:07

עשרות אלפי אוהדים ליוו את הרייבנס ברחובות העיר ובאצטדיון. ריי לואיס: "בולטימור, אוהב אותך לנצח". סופרבול 47 הוכרז כתוכנית השלישית הכי נצפית בתולדות ארצות הברית

יומיים אחרי שזכתה באליפות ה-NFL, עם ניצחון 31:34 בסופרבול על סן פרנסיסקו, יצאה הערב (שלישי) בולטימור רייבנס לתהלוכת הניצחון שלה ברחבי העיר. התהלוכה החלה בטקס שנערך בבית העירייה והסתיימה ב-M&T Bank, אצטדיונם של העורבים, שם חיכו להם, כמו לכל אורך הדרך, עשרות אלפי אוהדים נלהבים.

השחקנים נסעו ברחובות העיר ועברו דרך הנמל הפנימי המפורסם של בולטימור, כשהם על גבי משאיות גדולות והאמרים צבאיים. אד ריד ירד מהמשאית ורץ עם גביע לומברדי אל הקהל שבצידי הדרך ואילו לריי לואיס הפורש נשמר מקום של כבוד והוא היה האחרון במצעד וזכה לתשואות אדירות מהקהל החוגג ורוקד.

ריי לואיס ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס בתהלוכת אליפות. Gail Burton, AP
ריי לואיס וג'ו פלאקו חוגגים/AP, Gail Burton

לבסוף כאמור, השחקנים הגיעו לאצטדיון, שהיה מלא מפה לפה. כאשר הם נכנסו, ריי לואיס ביצע בפעם האחרונה והמרגשת את הריקוד שכל כך מזוהה איתו. השחקן פנה לאוהדים: "בולטימור, אני אוהב אותך לנצח"

המאמן ג'ון הארבו הוסיף: "לפני שנסענו לניו אורלינס, הבטחנו שניקח איתנו את כל האוהדים וכולכם באמת הייתם איתנו שם, בלב שלנו, הרגשנו אתכם. ולכל האוהדים שהיו ביציע, שמענו אתכם. הייתם פנטסטים".

אד ריד בולטימור רייבנס בתהלוכת אליפות. Gail Burton, AP
שיתף את הקהל. אד ריד/AP, Gail Burton

כמו כן, הערב פורסם כי הסופרבול היה התוכנית השלישית הכי נצפית בתולדות ארצות הברית, עם 108.41 מיליון צופים. שתי התוכניות שנותרו במקומות הראשונים הן הסופרבולים של השנה שעברה ולפני שנתיים. על פי הדיווח, מהליגה לא הופתעו, שכן לכל אורך העונה הייתה ירידה קלה ברייטינג של שידורי הפוטבול והפסקת החשמל הארוכה הבריחה אף היא לא מעט צופים. הרייטינג של המשחק עמד על 46.3 אחוזים, השני הגבוה בהיסטוריה.

הופעת המחצית של ביונסה, שהייתה גם היא השלישית הנצפית אי פעם, אחרי ההופעות של מדונה ושל הבלק אייד פיז, הייתה גם האירוע הכי מצויץ בטוויטר במהלך המשחק, כאשר הפסקת החשמל הגיעה למקום השני, עם 231 אלף ציוצים לדקה. בסך הכל נרשמו למעלה מ-17 מיליון התייחסויות למשחק ברשתות החברתיות במהלכו.

אוהדי בולטימור רייבנס בתהלוכת אליפות. Gail Burton, AP
קרנבל בבולטימור/AP, Gail Burton
אוהדי בולטימור רייבנס בתהלוכת אליפות. Gail Burton, AP
אוהדי בולטימור רייבנס בתהלוכת אליפות/AP, Gail Burton
ריי רייס בולטימור רייבנס בתהלוכת אליפות. Gail Burton, AP
ריי רייס/AP, Gail Burton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully