וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דיא סבע ואימורו לוקמן חתמו ומחכים לאישור

5.2.2013 / 20:04

בתום יום עמוס ומתיש, חוזיהם של השניים הוגשו לבקרת התקציבים. מחמוד עבאס נשאר, חוזהו של מקסים ז'וס הוקפא

יום עמוס מאוד עבר על בני סכנין, כשבקבוצה החליטו לעשות הכל כדי לחזק את הקבוצה ולהביא למצב בו יעמוד לרשות הצוות המקצועי סגל שאמור להישאר בליגת העל. בשעות הערב (שלישי) הוגשו לבסוף לבקרת התקציבים חוזיהם של דיא סבע ואימורו לוקמן הממתינים לאישור, בעוד מחמוד עבאס נשאר וחוזהו של מקסים ז'וס הוקפא.

דיא סבע, הפועל באר שבע. רוני לבנה
מאדום בדרום לאדום בצפון. דיא סבע/רוני לבנה

בעוד בשעות הבוקר התעסקו בעיקר בניסיונות להעביר את דיא סבע בבקרת התקציבים ובהמתנה למחמוד עבאס ולהחלטה האם הוא עובר ומפנה מקום גדול בתקציב, הגיעה ההודעה מהפועל באר שבע כי השחרור של סבע יותנה בשחרור של אנדריה קאלוג'ורוביץ', דבר שעורר זעם רב אצל ראשי סכנין. בסופו של דבר החלוץ הסרבי לא הגיע לבאר שבע, אך לאחר שיחה עם מאמן באר שבע אלישע לוי הוחלט בקבוצה מהדרום לשחרר את סבע בהשאלה לסכנין עד סוף העונה.

בשעות הצהריים המוקדמות החליטו בסכנין לנסות ולהוביל מהלך של החתמת אימורו לוקמן במקומו של מקסים ז'וס. אלא שככל שהשעות התקדמו, היה ניראה שלוקמן לא יגיע בשל העובדה שמקסים ז'וס הודיע כי אינו מוכן לוותר על שכרו ולעזוב. בסופו של דבר החליטו בסכנין להחתים בכל מקרה את לוקמן עד סוף העונה ולהקפיא את ז'וס, כשבימים הקרובים ייפגשו בסכנין עם הקשר הצרפתי במטרה להגיע להסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully