וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עדי אלישע עזב לרעננה, מור דהאן חתם

תהל אלון

5.2.2013 / 13:19

הקשר ביקש לעזוב בשל מיעוט הדקות שקיבל העונה והצטרף לקבוצה של תומר קשטן. הבלם הצעיר הצטרף יחד עם קני סייף

one

כמו כל קבוצות הליגה, גם בקרית שמונה עסוקים היום בחלון ההעברות שייסגר ב-19:00 בערב, כאשר הפתעת היום הייתה מעברו של הקשר הצעיר עדי אלישע להפועל רעננה. הקשר, שהיה שותף מלא בעונת האליפות של הקבוצה לא, זכה העונה כמעט לדקות משחק וביקש משרצקי לא לעמוד בדרכו ולעבור לקבוצה אחרת והבעלים אישר את השאלתו של הקשר לרעננה עד לסוף העונה הנוכחית.

אלישע אמר לוואלה! ספורט: "לא פשוט לעזוב את הבית ובכלל מועדון כמו קרית שמונה, אבל הייתי חייב לשחק ולקבל דקוצ ורעננה הייתה אופציה מצוינת עבורי".

מלבד שחרורו של אלישע, בקבוצה הצפונית גם העבירו היום בבקרה את חוזהו של קני סייף שיחזק את הקישור, ובנוסף גם צירפו את הבלם הצעיר מור דאהן ששיחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. דהאן יושאל עד סוף העונה לקרית שמונה ולשירצקי תהיה גם אופציה לרכוש את כרטיסו בסוף העונה הנוכחית.

מעבר לכך, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רמת גן בשבת. כידוע העונה האצטדיון הביתי בקרית שמונה לא מאיר לקבוצה פנים והשחקנים מקווים שהפעם הם יצליחו לשבור את רצף תוצאות התיקו האחרונות. הקבוצה של ברק בכר, לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים, ולאור התוצאות המאכזבות, מקומה בפלייאוף העליון נמצא בספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully