וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א גיששה אצל אלי כהן למקרה שאבוקסיס יפוטר

האדומים נערכים לשינוי על הקווים, ורוצים את מאמן בית"ר, ששלל את האפשרות שיגיע עוד במהלך העונה. בקבוצה הכחישו

one

האם מעמדו של יוסי אבוקסיס התערער לחלוטין כבר בשלב זה של העונה? לוואלה! ספורט נודע כי גורמים לא רשמיים הקשורים לדירקטוריון הפועל תל אביב פנו בימים האחרונים לאלי כהן בכדי לגשש אצלו האם הוא מוכן לעבור לאדומים ולהחליף את אבוקסיס עוד העונה. כהן מעורך מאוד אצל סגנית האלופה, אך כל הצדדים הקשורים לפנייה זו מאמינים כי אם אכן צעד כזה יקרה הוא יהיה בעונה הבאה ולא העונה, למרות שתבוסה בדרבי יכולה לטרוף את הקלפים עבור אבוקסיס.

בהפועל תל אביב מכחישים את הדברים לחלוטין ושם אמרו היום: "לא היה ולא נברא. אלי כהן לא יהיה המאמן של הפועל. יוסי אבוקסיס הוא מאמן הפועל תל אביב. לא דיברנו עם אלי כהן ולא נדבר עם אף אחד אחר".

המאמן הבית"רי לעומת זאת לא מכחיש את הפניה אליו, אך שלל מעבר כזה בשלב זה של העונה. בכל מקרה, הלחץ סביב אבוקסיס גובר בעיקר לקראת הדרבי, כשהוא יודע שאם הקבוצה תספוג הפסד שלישי ברציפות האוהדים ידרשו את ראשו. בקבוצה טוענים כי אין להם אפשרות כלכלית להחליף מאמן נוסף מכיוון שהם נאלצים לשלם משכורות לשני צוותי אימון (ניצן שירזי ושביט אלימלך ויוסי אבוקסיס ואסי דומב) ובשל כך, גם אם תהיה פניה למאמן בית"ר היא תהיה רק בקיץ.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מעבר סנסציוני? אלי כהן/קובי אליהו

הבוקר (שלישי) ערכה הפועל תל אביב אימון לקראת הדרבי התל אביבי הגדול ביום שני. לשחקנים שהגיעו למתחם חודורוב חיכתה הפתעה, שכן אוהדי הקבוצה תלו שלט ענק עם הכיתוב: "אם לא תביאו דרבי, אתם מתים". המשפט הזה הוא חלק משיר ידוע שאוהדי הקבוצה נוהגים לשיר לקראת כל דרבי. "אנחנו מכירים את השיר הזה", אמר טל בן חיים. "אנחנו ממש לא מתרגשים מהמילים, זה משהו שהקהל עשה כדי להכניס אותנו לאטרף לקראת המשחק ואנחנו לוקחים את זה בפרופורציה הנכונה".

מבחינה מקצועית, אין הבוקר שינויים גדולים בקבוצה בכל הקשור למצב הפצועים. המגן שמעון הרוש ערך אימון קל ובצוות הרפואי מעריכים כי הוא יהיה כשיר למשחק. לעומתו, וואליד באדיר עדיין לא חזר להתאמן וסאבו פאביצ'ביץ' ערך אימון כוח בלבד.

הקשר אלמוג כהן עדיין לא ערך את אימון הבכורה עם חבריו החדשים. כהן עבר בבוקר בדיקות רפואיות ומיד לאחר מכן יצא לסידורים אישיים בגרמניה ופגישה עם המנהל הספורטיבי של נירנברג. הקשר ישוב לארץ לקראת סוף השבוע ויצטרף לאימונים לקראת הדרבי. חוזהו של הקשר עבר בבקרה לאחר שהאדומים הפקידו את הכסף הדרוש והשחרור הבינלאומי כבר התקבל מההתאחדות הגרמנית. החוזה של הקשר כולל מענק אליפות בסך 200 אלף שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלט שתלו אוהדי הפועל תל אביב באימון. קובי אליהו
לא מפחיד את בן חיים. השלט של האוהדים/קובי אליהו
אריק דג'מבה דג'מבה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא מעט מתח. שחקני הפועל תל אביב באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully