וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה פמיליה החליטו: לא מקללים את השחקנים ואת אלי כהן

5.2.2013 / 11:32

בארגון האוהדים הפנימו את העליהום בעקבות המשחק ברמה"ש וישנו את דרך המחאה. שחקן בקבוצה: "לא אנושי מה שעובר על סדאייב וקדאייב". ההתאחדות לא תעמיד לדין את אלי כהן

one

נקודת הרתיחה אליה הגיעה בית"ר ירושלים אחרי ההפסד ברמת השרון העמידה את ראשי המועדון על הרגליים. אחרי שאתמול (שני) ערך היו"ר איציק קורנפיין שיחה לשחקנים וביקש מהם לצאת נגד הקהל המקלל, נראה היה כי כולם הרגישו רע עם העובדה שאריאל הרוש ספג את מרבית הקללות רק בגלל שהתייצב במסיבת העיתונאים ובכלל, שללא הסיוע שלהם, המועדון כנראה לא יוכל לצאת מהמצב הזה.

אחד השחקנים תיאר את מה שקרה ואמר: "אלה ימים הזויים. האוהדים לא עוזבים את השחקנים ומפציצים אותם בטלפונים. חלק מהשחקנים אפילו לא יכולים להתמודד עם השיחות האלה ועם הלחץ ואומרים לאוהדים שלחצו עליהם לדבר. זה מצב כמעט בלתי אפשרי וחייב להיפתר כמה שיותר מהר. הפסדנו כבר שני משחקים כשהיינו בשיא שלנו ואם לא ננצח את סכנין אפשר להגיד שלום לפלייאוף העליון. לפחות הבנו מהם שאת השחקנים והצוות המקצועי הם ישימו בצד וגם יעודדו כדי שנוכל לנצח".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ספג את מרבית האש מהאוהדים. אריאל הרוש/ברני ארדוב

ואכן, בארגון הלה פמיליה החליטו כי בשלב הנוכחי ובעקבות כל הביקורות שספגו לאחר המשחק נגד רמת השרון, בשלב זה לוקחים צעד אחד אחורה בנושא המאמן אלי כהן והשחקנים ולא פוגעים בקבוצה שעל הדשא. בהודעה שהוציאו אתמול אמרו בית היתר: "אין לערב את שחקני הקבוצה במחאה. טענותינו אינם מופנות כלפיהם, ואין לראות בהם אשמים במצב שאליה נקלעה הקבוצה".

אגב, בשיחות סגורות השחקנים די מרחמים על שחקני הרכש הצ'צ'נים, זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב וכל מה שעובר עליהם. "זה באמת לא אנושי" סיפרו שחקנים: "זה שחקני כדורגל וקדאייב הוא בכלל ילד שנראה בהלם מהכל. בזמן שאנחנו מניחים תפילין הוא מתפלל את התפילות שלו בשקט ובאהבה שלו ופשוט רחמים לראות את מה שהוא עובר כאן. ממש כואב הלב מה שהוא עובר כאן, אולי אפילו לא היו צריכים להביא לכאן ילד כל כך צעיר לעבור את זה. זה נראה שאם זה ימשיך ככה הוא יישבר ראשון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זאור סדאייב, ג'יבראיל קאדייב שחקני בית"ר ירושלים. עומר מירון
"זה לא אנושי מה שעובר עליהם". זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב/עומר מירון

בתוך כך, בבית"ר ממשיכים בנסיונות למצוא פתרונות שימנעו מהחלק הבעייתי ביציע להיכנס למשחק נגד סכנין. היות והיציע המזרחי יהיה סגור עקב העונש שספגה הקבוצה, בבית"ר שוקלים לסנן את האוהדים שייכנסו ליציע הצפוני וייתכן שגם יקבלו החלטה לוותר על חלק מההכנסה ולאכלס אותו בילדי מחלקת הנוער ואוהדים שפויים שמוכרים למועדון ושיזכו לכרטיסים ליציע הזה על מנת לשמור על שקט. "זה משחק סופר רגיש" אמרו בבית"ר. צריך להתייחס אליו בדיוק כמו שהתייחסנו לאום אל פאחם, כי גם סכנין יכולה לנצל את המצב החם ולרדת מהמגרש במידה ויהיו קריאות גזעניות. אנחנו במצב הכי נפיץ שהמועדון היה בו מזה שנים וכל גורם שיכול לעזור צריך לעמוד על הרגליים האחוריות כי אם השניים ילכו הביתה זה הסוף של בית"ר ושפל אדיר למדינה".

בהמשך לדברים, היום חזרה בה ההתאחדות לכדורגל מההחלטה להעמיד לדין את מאמן בית"ר אלי כהן. אחרי ששקלו את הדברים שאמר המאמן, הגיעו בהתאחדות למסקנה שלא הייתה לו כל כוונה להתבטא בצורה גזענית והמטרה שלו הייתה להרגיע את הרוחות. בבית"ר הגיבו להחלטה: "הם כנראה נבהלו מהעליהום והבינו את המשמעות של ההחלטה להעמיד לדין את המאמן שעמד בין הצדדים".

היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה ויינשטיין הגיב היום למכתב ששלח אליו יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. "הנני מוטרד ביותר נוכח ההתפרצות האחרונה של גילויי גזענות קשים ומכוערים בקרב קבוצה מסוימת של אוהדי מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים", כתב ויינשטיין והמשיך לפרט: "מערכת אכיפת החוק מחויבת לעשות כל שביכולתה כדי לתת לקבוצת בית"ר ירושלים את המעטפת הראויה, על מנת שהקבוצה תוכל להמשיך בדרך המבורכת בה היא נוקטת של מלחמה בגזענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully