וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ואל דמאו קיבל פיצוי ועזב

5.2.2013 / 11:05

רשמית: הקשר הצרפתי עזב לצמיתות וויתר על חוזהו לשנתיים. נתניה לירוקים: הפחיתו בדמי ההשאלה ונקלוט את אלקיים

one

עכשיו זה סופי: מכבי חיפה הגיעה להסדר עם הקשר ג'ואל דמאו, שיעזוב בקרוב מאוד לצרפת ולא יכול לשחק העונה בקבוצה אחרת. על פי הסיכום בין הצדדים, דמאו יקבל את שכרו עד תום העונה ופיצוי נוסף, שגרם לו לוותר על חוזהו לשנתיים נוספות במועדון. בימים האחרונים נעשו שוב ניסיונות להעבירו לבני סכנין, אבל ההתעקשות של הקשר הובילה להסדר, לפיו הוא יוותר על חוזהו תמורת הפיצוי.

רגע לפני תום מועד ההעברות, בחיפה מנסים למצוא פתרון לסוגיית עודד אלקיים. מכבי נתניה פנתה אתמול לירוקים והודיעה כי במידה ויופחתו דמי ההשאלה על המגן (90 אלף שקל), הם יהיו מוכנים לקלוט אותו בהשאלה עד תום העונה. הירוקים טרם הגיבו להצעה. מכיוון שמועד ההעברות ייסגר הערב בשעה 19:00, חיפה תנסה למצוא פתרון לעניין, אחרת אלקיים יצטרך להישאר בקבוצה עד תום העונה.

סארי פלאח שחקן בני יהודה גולש מול ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
התעקש לוותר על סכנין. דמאו/אדריאן הרבשטיין

החלוץ נוח סדוואי חתם רשמית במועדון, עבר אתמול בבקרה והושאל להפועל כפר סבא. החלוץ דניאל הייבר הבהיר כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה, ולמרות שהפועל רמת גן ביקשה לצרפו בהשאלה עד תום העונה, החליטו הצדדים כי החלוץ יישאר וייאבק על דקות משחק.

המאמן אריק בנאדו מתכוון לערוך היום שיחה עם השחקנים, במטרה לעודד אותם בעקבות ההפסד לבני יהודה. "אין שום סיבה להיכנס לפאניקה, ידענו שההפסד הזה יגיע. עדיף להפסיד כשהקבוצה נראית טוב", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully