וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא סובל מהתקררות ושוחרר מהנבחרת

5.2.2013 / 12:42

קשרה של מכבי חיפה יחמיץ את המפגש מול הפינים. גוטמן שוחח עם השחקנים: "שכל אחד יעשה את המקסימום עד פורטוגל"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בנבחרת ישראל מאמינים שניצחון מחר (רביעי) על נבחרת פינלנד יהווה בסיס להצלחה במערך שמנסה אלי גוטמן להתוות בנבחרת שלו – חמישה שחקני הגנה, שלושה בלמים, שלושה קשרים ממושמעים בעלי אופי הגנתי ושני חלוצים שמסוגלים לעקוץ. בנבחרת נאלצו לשחרר היום את חן עזרא, קשרה של מכבי חיפה. עזרא סובל מהתקררות, נבדק על ידי הצוות הרפואי והוחלט שלא לסכן אותו. ובינתיים, בירם כיאל הצטרף אתמול, בשעות הערב המאוחרות, למלון הנבחרות. תומר חמד אמור להצטרף היום. ליאור רפאלוב שנחת אתמול בערב הספיק לערוך אימון חלקי.

גוטמן טרם תרגל הרכב, אבל כבר עתה שמספר שחקנים בכירים מסומנים אצלו כמועמדים ל-11. אריאל הרוש יפתח בשער, כשגם טל בן חיים, איתן טיבי, ביבראס נאתכו, מהראן ראדי, מאור מליקסון, תומר חמד ועדן בן בסט מסומנים אצלו. באימון היום חמד תורגל לסירוגין עם שכטר. אתמול תורגל גם דן מורי בהרכב, אבל דקל קינן ערך אימון קל בגלל משחקה של מכבי חיפה. היום תורגל איתן טיבי לצדם של מורי ובן חיים. גוטמן עצמו ערך אתמול, לפני האימון, שיחה עם השחקנים. "זה הסגל שצריך לרוץ עכשיו. כל אחד צריך לעשות את המקסימום כדי להגיע בעוד שלושה שבועות בשיא הכוח לפורטוגל", אמר להם המאמן.

האימון עצמו, יש לציין, נעצר מספר פעמים בשל הוראות טקטיות שחילק גוטמן לשחקנים במהלכו. במהלך האימון דיבר גוטמן על הנבחרת הפורטוגלית, והסביר לשחקנים כי "במידה ולא יישמעו להוראות, הנבחרת תיענש".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
"מבחינתי לא בא בחשבון לחזור לארץ כרגע". נאתכו/מגד גוזני

"את פורטוגל אי אפשר להביא ולשחק נגדה פעמיים. כל נבחרת שתבוא לכאן היא קנה מידה טוב. משחקי אימון נועדו לתרגל את מה שאנחנו צריכים ופחות להתעסק ביריבה. על שיטה נתכונן לקראת פורטוגל", אמר הקשר ביברס נאתכו, שנשאל האם פינלנד היא יריבה ראויה לפני המשחק מול פורטוגל.

נאתכו עצמו טרם תורגל בשיטה הזאת, אבל הוא לא ממהר להספיד אותה לפני ניסוי הכלים הראשון. "אני לא מכיר את השיטה, לא הייתי במחנה האחרון, אבל הבנתי ששיחקו מול האולימפית. בנבחרת אין מספיק זמן אף פעם, אבל צריך לעשות את המקסימום. נעשה מה שצריך גם אם זה בארבעה ימים. נכון שרונאלדו ופורטוגל יושבים באיזה תא בראש, אבל יש דברים אחרים להתעסק איתם קודם, כמו פינלנד. אותי כשחקן חינכו לנצח כל משחק. לא אשקר ואגיד שאנחנו הולכים לנצח. נבוא במטרה לנצח, אבל שוב, הם נבחרת יותר טובה".

נאתכו נשאל האם הלגיונרים הרבים שעושים דרכה חזרה ארצה, היא תופעה שתהפוך למסורת בשנים הקרובות. "אני לא שופט שחקנים ואנשים, לא יודע מה המצב שלהם ולא מכיר את השיקול שלהם. מבחינתי לא בא בחשבון לחזור לארץ כרגע, אני מקווה שזה יקרה רק בעוד עשר שנים". לסיום, הקשר נשאל מה דעתו על עריכת המשחק מול פורטוגל בצהרי שישי. "לצערי זכור לי משחק אחד בשישי בצהריים, נגד יוון. אבל כל משחק הוא דבר נתון, נצטרך להתמודד עם זה".

הבוקר תערוך הנבחרת אימון קל. מאוחר יותר (18:30) תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק באיצטדיון בנתניה, ולאחריו האימון המסכם, שיחל בשעה 19:00 ויהיה סגור ברובו לתקשורת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully