וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "נתרגל שיטה ונראה איפה אנחנו עומדים"

4.2.2013 / 18:55

חלוץ נבחרת ישראל לקראת מפגש הידידות מול פינלנד: "פורטוגל זו גולת הכותרת, אבל לפני זה צריך להראות טוב"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול פינלנד, שייערך ביום רביעי הקרוב ויהווה הכנה אחרונה עבור אלי גוטמן ושחקניו לקראת המשחק מול פורטוגל במוקדמות מונדיאל 2014, בעוד כחודש וחצי. ליאור רפאלוב הגיע באיחור והשתתף באימון. מי שלא השתתפו היו בירם כיאל ותומר חמד, שיצטרפו לחבריהם מחר. לפני האימון נערך הפנינג לעשרות אוהדים שהגיעו כדי לקבל חתימות מהשחקנים הנערצים עליהם, כשדקל קינן מושך את מרבית תשומת הלב.

דרור שמשון עם איתי שכטר נבחרת ישראל. קובי אליהו
שמח לחזור לארץ. שכטר/קובי אליהו

חלוצה של סוונסי, איתי שכטר, דיבר היום (שני) עם התקשורת: "אנחנו באים לעשות את המקסימום בשלושת הימים הקרובים. נתרגל שיטות ונראה איפה עומדים. פורטוגל זו גולת הכותרת, אבל לפני זה צריך להראות טוב נגד פינלנד".

שכטר הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים חזרתי לשחק, אני חוזר לכושר טוב ומקווה להוכיח את עצמי פה. יהיה מאוד קשה מול פורטוגל, גם בבית, אבל אנחנו אומרים בלב שלם שאנחנו רוצים ניצחון".

על עתידו: "תמיד כיף לחזור לארץ, לא הייתי כאן חמישה חודשים. יש כמה שחקנים שחזרו לשחק כאן והם עשו שיקולים שלהם. נלחמתי קשה כדי לצאת לחו"ל ואפילו שעברתי ימים קשים ולא זומנתי גם לנבחרת בגלל זה, אני לא מוכן לוותר. אני שמח שאני חוזר לרוטציה של הקבוצה".

גם בלם מכבי חיפה דקל קינן דיבר: "כל משחק בינלאומי הוא ברכה. נתמודד נגד נבחרת חזקה ויהיה קשה. אנחנו מתכוונים ללמוד שיטה חדשה ולהיות יחד מספר ימים וזה תמיד טוב. יש תחרות על כל עמדה, במשחק נגד האולימפית תרגלנו שלושה בלמים וזו שיטה שנלקחת בחשבון. יש מאמן ומי שהוא חושב שטוב, ישחק. המשחק נגד פורטוגל מאוד קריטי".

המאמן אלי גוטמן שוב תרגל מערך של שלושה בלמים באימון, בשיטה שכוללת שני חלוצים. גוטמן אמור לנסות את השיטה הזאת במשחק הידידות מול פינלנד, ואז יחליט אם לעלות במערך הזה נגד פורטוגל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ינסה את שיטת שלושת הבלמים? גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully