וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לשחקניו: "שכל אחד יעשה חשבון נפש"

4.2.2013 / 17:16

מאמן הפועל חיפה בעקבות המפלה מול סכנין: "מעניין לשמוע את ההסברים שלכם". יובל אבידור שבר את מסרק כף היד

one
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לי יש הרבה מה להגיד". קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר זעם על שחקניו באימון היום (שני). "שכל אחד מכם יעשה חשבון נפש ויחשוב על איך שנראינו במשחק מול סכנין", אמר להם המאמן. "מחר נקיים אסיפה ומעניין אותי לשמוע את ההסברים שלכם. לי יש הרבה מה להגיד".

בחיפה מעידים כי לאחר תקופה טובה ושקטה שוב מורגש מתח במועדון, לאחר שההפסד לסכנין הרחיק את היריבה ממאבקי התחתית. כרגע נראה שחיפה תיאבק עם הפועל עכו והפועל רמת גן על ההישרדות בליגת העל. קלינגר זעם על התצוגה של השחקנים במשחק, והוא צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב במשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד – ביניהם הכללתם של דנילו ניקוליץ' וגיא צרפתי ב-11 הפותחים. מי שייעדר בוודאות הוא מהראן לאלה, לו קרע בשריר האחורי. השחקן החל לעבור טיפולים וצפוי להיעדר תקופה של חודש או אולי אף יותר.

יובל אבידור פצוע גם כן בידו ובצילום שערך התברר כי מדובר בשבר במסרק כף היד. החלוץ גובס בגבס קל אך ככל הנראה יסיר אותו לקראת המשחק וייחבש על מנת שיוכל לעמוד לרשותו של הצוות המקצועי בשבת.

במקביל למאבקי התחתית, מתברר כי המגן השמאלי הוותיק, אייל טרטצקי, שמשמש גם כעוזר המאמן, לא יוכל ככל הנראה לחזור לפעילות עוד העונה. זאת לאחר שבצילום שעשה התברר כי השריר עדיין קרוע. טרטצקי לא החליט האם לפרוש מכדורגל ונראה שיעשה זאת רק בסוף העונה. בעוד כחודש וחצי יבחן עוזר המאמן שוב את אפשרויותיו.

בגזרת החיזוק, בחיפה עדיין מעוניינים מאוד בעמירן שקלים מהפועל פתח תקוה אך שם הבהירו לחיפה שהם מבקשים תשובה בהתראה של יום, דרישה שבחיפה לא יכלו להיענות לה מכיוון יכלו לעמוד בגלל הרצון לשחרר מגן מהסגל לפני שמצרפים את שקלים. אם עדי שלג או גיא ליפקה ישוחררו עד מחר ינסו בחיפה לחזור לאופציית שקלים.

גיא צרפתי שחקן הפועל חיפה (ימין) עם יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
גובס, אבל צפוי לשחק באשדוד. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully