וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטור 87: המסע אל החגורה במשקל קל נפתח

בועז קורפל, אגו טוטאל

4.2.2013 / 7:34

הטורניר של העונה השמינית בקטגוריית משקל קל בארגון הקרבות "בלאטור" סימן את הטוענים לכתר. דייב "איש המערות" ריקלס ואלכסנדר "טייגר" סרנבסקי נכנסו למסלול התנגשות

סבב בלאטור משודר באגו טוטאל

בימים בהם מתקיים ויכוח עצום בעולם ה-MMA באשר לעוצמתו וחשיבותו של טורניר קרבות שבסופו מגיע המנצח לקרב על האליפות, כאשר מנגד תלויה ועומדת שיטת דירוג שקובעת מי יהיה הטוען לכתר על פי הישגיו לאורך זמן מול יריבים קשים, ממשיך ארגון הקרבות "בלאטור" את המסורת של טורנירי הקרבות לכל קטגוריית משקל בנפרד. הפעם, היו אלה לוחמי המשקל הקל (70 ק"ג) שהרחיקו ובאו לסורינג איגל קאזינו במאונט פלזנט, מישיגן למרות הקור העז ששרר שם.

מארגני הקרבות ניסו להכניס לטורניר את פטריקי פיטבול שהפסיד לאחרונה לפאט קורן, אך פציעה בברך של הברזילאי מנעה ממנו לחזור לזירת הקרבות ובמקומו הוקפץ סעיד עווד שקיבל הזדמנות נדירה לשוב למעגל הניצחונות לאחר שנוצח באכזריות לפני ארבע שנים והחליט לוותר, אלא שבליבו נותר הניצוץ. עווד המשיך להתאמן ולשמור על כושר, אך לא הופיע בשום אירוע משמעותי ולכן הוא נעתר להזמנה ופגש בקרב הפתיחה של הערב את גיום דלורנצי מקנדה. נראה היה כי כל הזעם שהצטבר בליבו של עווד, התפרץ בעת ובעונה אחת והוא חיסל את יריבו הקנדי תוך חצי דקה מפתיחת הקרב ועלה לחצי הגמר.

הקרב השני זימן את אחד הלוחמים המוכשרים ביותר בעולם בקטגוריית המשקל הזה, אלכסנדר "טייגר" סרנבסקי שסומן כמתמודד וודאי להגיע ולפגוש את פאט קורן אך הפסד מר לריץ' קלמנטי הבלתי נגמר, עצר אותו בדרך וכעת סרנבסקי חוזר עם יצר נקמה אדיר. הנמר הרוסי שנוצח רק פעם אחת בחייו באותו קרב מול קלמנטי, פגש את טיאגו מישל הברזילאי שבאמת האמין כי יש בכוחו לגבור על סרנבסקי. החלום של הברזילאי נגמר בחלום, תרתי משמע, בסיבוב השני, כאשר סרנבסקי המסוכן בכל המימדים של הקרב החליט (סתם כי בא לו) להשלים את הניצחון על הקרקע, ולמרות שמישל ניסה להימלט כמו ארנבת שנתפסה במלכודת, סרנבסקי התעקש ובסופו של דבר הוא חיסל את הברזילאי בחניקה אחורית שהרדימה אותו לכמה שניות וגרמה לו לחלום על הקרנבל בריו דה ז'ניירו לא על קרב מול האלוף על התואר העולמי.

בקרב השלישי היו אלה ריקארדו טירלוני שחזר בפעם השלישית בניסיון להעפיל לגמר והפעם הוא פגש את יריבו האנונימי וויל ברוקס ששכל את אימו המאמצת בגלל מחלה קשה וסיפורו האישי גרם לעיניים רבות להזיל דמעה. את טירלוני זה לא ריגש במיוחד כי הוא ידע שזה קרב על החיים והמוות מבחינת המשך ההופעות בבלאטור, אבל לרוע מזלו, הנחישות והדבקות במטרה סייעו לברוקס שניסה להוכיח שההיאבקות עולה על הג'יו ג'יטסו הברזילאי ואכן, המתאבק האמריקני שהגיע עם מאזן מושלם 0:8, נותר עם מאזן שכזה וגבר על טירלוני בהחלטת שופטים אחידה. אם את ההפסד הקודם היה קשה לטירלוני לקבל, הרי שהפעם הוא השפיל את מבטו בהכנעה ובידיעה שהוא היה נחות מיריבו למרות שטירלוני מחזיק בשמונה תארי אליפות ברזיל בג'יו ג'יטסו, הפעם כולם יחד לא הועילו לו.

הקרב המרכזי של הערב זימן את דייב "איש המערות" ריקלס ומולו את לויד "קאפקייק" וודארד שהבטיח חגיגית לפני הקרב לגלח את שפמו וזקנו אם יפסיד לריקלס. הקרב בין השניים אכן סיפק את הסחורה ונמשך 15 דקות תמימות כאשר ברוב הזמן היה זה ריקלס שחבט בוודארד ועלה עליו בכל האספקטים. וודארד אמנם שרד את ההתקפות של ריקלס שהתקשה לחסל את יריבו ולעצור אותו, אבל ריקלס דאג לשמור את הרגל על הדוושה כל הזמן ובתום הזמן הרשמי של הקרב, פסקו השופטים פה אחד כי ריקלס יעלה לשלב הבא ואילו וודארד ייפרד מהזירה ומהשפם, לפחות עד לפעם הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully