וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ליאור אליהו ייעדר בין שבועיים לשלושה

3.2.2013 / 23:40

הפורוורד סובל ממתיחה ברצועות הברך ויחמיץ את המשחק מול ברצלונה ביורוליג, בלאט: "לאבד אותו ככה יכול להיות קשה"

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב (למטה). מגד גוזני
ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב (למטה)/מגד גוזני

במכבי תל אביב נרשם הערב (ראשון) לחץ גדול, לאחר שליאור אליהו ירד מהמגרש בדמעות אחרי שנפצע במהלך משחק רבע גמר גביע המדינה מול הפועל חולון (77:93). אליהו מירר בבכי ונסחב על ידי אנשי הצוות לחדר ההלבשה.

בצוות הרפואי חששו כי הפורוורד ייעדר תקופה ארוכה. אולם, לאחר המשחק עבר השחקן בדיקת MRI בבית חולים איכילוב שקבעה כי הוא סובל ממתיחה קלה של הרצועות עם מעט נוזל בברך והוא צפוי להעדר כשבועיים עד שלושה שבועות. המשמעות היא שאליהו יחמיץ את משחק היורוליג הבא של מכבי תל אביב מול ברצלונה וכמובן את גמר הגביע ביום חמישי. אליהו יעבור צילום ובדיקות נוספות במהלך הלילה.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "אני מקווה שליאור יהיה בסדר. לא הספקתי לדבר איתו. לאבד אותו בצורה כזו זה דבר שיכול לגרום הלם לקבוצה. ליאור הוא שחקן חשוב, שחקן מרכזי ואסור לשכוח שהוא ישראלי ושיש את החוק".

בלאט הוסיף: "הפציעה של ליאור הקשתה, אבל החבר'ה עשו עבודה טובה. באנו כפייבוריטים וזה לא תמיד קל. קיבלנו תרומה נהדרת מהספסל וזה היה מאוד חשוב. בסך הכל אני מאוד מעודד מהמשחק הזה. בנוגע לחצי הגמר, מכבי אשדוד היא קבוצה שעשתה עליית מדרגה. זה לא משחק קל, במיוחד לאור העובדה שליאור נפצע, אבל אנחנו מחזיקי הגביע ואנחנו רוצים להמשיך להחזיק בו".

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
משחק קל. ריקי היקמן/מגד גוזני

סנטר מכבי תל אביב שון ג'יימס התייחס לשחרורו של מלקולם תומאס ואמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד. מלקולם בחור טוב, אבל אם המאמן בלאט חשב שהוא לא מחויב ב-100 אחוז, אז כנראה שאין לו מקום פה. אנחנו קבוצה מוכשרת וצריך לדעת לקבל את העמדה והמעמד שלך במכבי תל אביב. הוא לא ידע איך לעבוד בהיררכיה כזו".

על המפגש מול אשדוד בחצי הגמר אמר ג'יימס: "אשדוד קבוצה מוכשרת מאוד. יש לה את קולינס והיא תגיע להילחם. נצטרך לבוא מוכנים מאוד".

דן שמיר: "במצבים כאלו אי אפשר להיות שמחים או מרוצים מזה ש'עשינו את כל מה שאנחנו יכולים'. אני לא אוהב להיכנס להגדרות של 'הקבוצה הכי חלשה בליגה'. הקבוצה הכי לא טובה היא הקבוצה שנמצאת במקום האחרון. יש לנו משימה להשאיר את חולון בליגה. זו המטרה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully