וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שלושער מדהים ליצחקי, שער לאליניב ברדה

מערכת וואלה! ספורט

3.2.2013 / 17:26

חלוץ אנורתוזיס היה אחראי למהפך של אנורתוזיס ב-3:4 על אולימפיאקוס. מבצע אישי מרהיב לחלוץ גנק ב-1:4 על ברוז'

ספורט 2

צפו בשער המרהיב של אליניב ברדה

ברק יצחקי נמצא בכושר מדהים. החלוץ הישראלי של אנורתוזיס כבש הערב (ראשון) שלושער והיה שותף למשחק מדהים בו ניצחה קבוצתו 3:4 את אולימפיאקוס ניקוסיה אחרי שאיבדה יתרון 0:2 לפיגור 3:2 וחזרה לניצחון. גם משה אוחיון היה שותף מלא לחגיגה ותרם שני בישולים. הקבוצה אותה מאמן רוני לוי שמרה על מאזן נקי מהפסדים ועל יתרון שש הנקודות בפסגה על פני אפואל ניקוסיה.

יצחקי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-26 וכעבור שתי דקות אוחיון בישל ליאניס אוקאס שנגח את השני. אלא שהאורחת מהתחתית לא ויתרה והפכה את התוצאה בזכות שערים של גטאנו מונאצ'לו (33, 54) ומרכוס מיכאל (50). אנורותוזיס לא ויתרה ויצחקי ניצח עבורה את המשחק. בדקה ה-59 החלוץ דחק מקרוב את השוויון וכעבור חמש דקות ניצל בישול נוסף של אוחיון וכבש שער ניצחון יוקרתי.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים. ברק יצחקי/מגד גוזני

אוחיון הוחלף בתוספת הזמן בעוד יצחקי, שהעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה כשחמישה מהם בשני המחזורים האחרונים, השלים 90 דקות. אוחיון, אגב, כבר עם חמישה בישולים העונה.

א.א.ק לרנקה חזרה לנצח ומתקרבת להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. הקבוצה של רן בן שמעון השיגה 1:2 ביתי על אתניקוס אחנאס ועלתה ל-44 נקודות ששומרות אותה במקום השלישי, ארבע יותר מלימאסול שדולקת אחריה. לרנקה שבה לנצח, גם ללא גיא חיימוב שסובל משבר באף, אחרי שני מחזורים ללא ניצחון. דווקא אתניקוס הובילה משער עצמי של אלפטריוס מרטקאס (31), אבל נאסיר מאצ'י (61) וצ'אנדו (83).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסתדר גם ללא חיימוב. רן בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-81 והספיק לכבוש את השער השלישי של גנק בניצחון הביתי 1:4 על קלאב ברוז'. החלוץ הישראלי כבש שתי דקות לסיום את החמישי שלו העונה בליגה, לאחר שפרץ מקו מחצית המגרש, חדר לרחבה תוך שהוא משאיר שני שחקני הגנה של ברוז' מאחור ושלח את הכדור לרשת בסיומת נפלאה.

אנתוני לימבומבה חתם בתוספת הזמן. עוד לפני כן, חלים היילנד (12, 58 בפנדל) כבש פעמיים לגנק וקרלוס באקה צימק זמנית חמש דקות לסיום. ליאור רפאלוב לא שותף במדי המפסידה. בעקבות הניצחון גנק חלפה על פני ברוז', עלתה למקום החמישי והיא קרובה להבטחת המקום בפלייאוף העליון.

אליניב ברדה שחקן גנק. Geert Vanden Wijngaert, AP
שער מדהים. ברדה/AP, Geert Vanden Wijngaert

* הבונדסליגה השנייה חזרה היום (ראשון) מפגרת החורף והרטה ברלין המשיכה בדהירה שלה לעבר העלייה עם ניצחון חוץ קל 1:5 על נועלת הטבלה רגנסבורג. בן שהר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-58, דקות ספורות אחרי שאדריאן ראמוס (52) ורוני (56) העלו את האורחים ל-0:2. סנדרו ואגנר, שהחליף את שהר, כבש את השלישי (68), רוני השלים צמד (85) ומרווין קנול (90) השלימו את החגיגה. דניס ויידליך כבש את השער לרגנסבורג (78). הרטה, שסיימה משחק ליגה 18 ברציפות ללא הפסד, פתחה זמנית פער של 13 נקודות (ומשחק עודף) על פני קייזרסלאוטרן שבמקום השלישי.

* סלטיק עלתה לרבע גמר הגביע הסקוטי לאחר ניצחון חוץ 0:3 על ריית' רוברס מליגת המשנה. בירם כיאל פתח בהרכב ושיחק 59 דקות בעוד רמי גרשון לא היה בסגל. כריס קומונס (56 בפנדל), ג'יימס פורסט (83) וצ'רלי מלגרו (86) כבשו.

* דן מורי שוב ישב על הספסל ולא שותף בהפסד החוץ של ויטסה 2:1 לניימיכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully