וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אדריאן פיטרסון זכה בתואר ה-MVP

3.2.2013 / 10:46

הרץ של מינסוטה קיבל 30.5 קולות והקדים את פייטון מאנינג: "זה פשוט מדהים". וואט שחקן ההגנה, RG3 רוקי העונה

בלילה שבין ראשון לשני - דיווח חי באתר ממשחק הסופרבול

הרץ האחורי של מינסוטה ווייקינגס, אדריאן פיטרסון, זכה הלילה (בין שבת לראשון) לכבוד האולטימטיבי על חזרתו המופלאה מפציעה קשה שעבר בעונת 2011, היישר לעונה היסטורית שהסתיימה עם תשעה יארדים קרקעיים פחות משיא כל הזמנים. פיטרסון נבחר הלילה ל-MVP של עונת 2012, כשהוא מקדים במירוץ לתואר את פייטון מאנינג.

"הקריירה שלי הייתה יכולה להיגמר מהפציעה הזו", אמר AP הנרגש, "הדברים שעברתי לאורך החיים עשו אותי קשוח מנטלית. אין לי מילים, זה פשוט מדהים". מלבד תואר ה-MVP, גרף פיטרסון גם את תואר שחקן ההתקפה של העונה. פיטרסון זכה ל-30.5 מתוך 50 קולותיהם של אנשי המדיה האמונים על הבחירה. פייטון, שהסתפק בתואר שחקן הקאמבק של העונה, זכה ב-19.5 הקולות הנוספים.

פיטרסון הוא הרץ הראשון שזוכה בתואר מאז לדניאן טומלינסון ב-2006 וזו זכייתו הראשונה בקריירה. הוא סיים את העונה עם מספר מדהים של 2,097 יארדים והוסיף 12 טאצ'דאונים, כשהוא סוחב על גבו את מינסוטה להופעת פלייאוף מפתיעה.

"שיחקתי עם כל הלב, בכל הזדמנות שהייתה לי", הוא הוסיף, "אבל רציתי להיות בסופרבול וזה לא קרה. לפחות יש לי עוד פרס לשים בארון. ההרגשה מצוינת".

אדריאן פיטרסון שחקן מינסוטה ווייקינגס עם תואר ה-MVP. Dario Cantatore, AP
הקאמבק הושלם. פיטרסון/AP, Dario Cantatore

מאנינג כאמור, זכה בתואר שחקן הקאמבק של העונה ולא הצליח לגרוף תואר MVP חמישי. ג'יי ג'יי וואט, כוכב יוסטון טקסאנס, גרף את תואר שחקן ההגנה של העונה, עם 49 מתוך 50 הקולות. וון מילר קיבל את הקול הנוסף.

תואר מאמן העונה הלך לברוס אריאנס מאינדיאנפוליס, שהפך למאמן הזמני הראשון אי פעם לגרוף את התואר. כזכור, הוא החליף במהלך העונה את צ'אק פגאנו, שנאבק במחלת הלוקמיה ותחת הדרכתו של אריאנס, אינדי עמדה על מאזן 3:9 והגיעה לפלייאוף. הוא זכה ל-36.5 קולות. פגאנו עצמו זכה ל-5.5, פיט קארול ל-5 ולסלי פרייז'ר של מינסוטה ל-3. אריאנס יאמן בעונה הבאה את אריזונה.

מי שנותר מאוכזב הוא הקוורטרבק של אינדי בעונה החולפת, אנדרו לאק, שהפסיד את תואר רוקי העונה לרוברט גריפין השלישי. הכוכב הצעיר והפצוע של וושינגטון, שלקח אותה לתואר NFC מזרח ראשון מזה 13 שנים, קיבל 29 קולות, בעוד לא גרף 11 וראסל ווילסון, עוד רוקי סנסציוני, זכה ל-10 קולות.

ולסיום, לוק קיקלי, הליינבקר של קרולינה, שהוביל את הליגה כולה עם 164 תיקולים העונה, זכה בתואר רוקי ההגנה של העונה, אחרי שקיבל 28 קולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully