וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לאלה ייעדר כחודש, שקלים על סף חתימה

3.2.2013 / 16:00

החלוץ סובל מקרע קטן בשריר. מגן הפועל פ"ת יצטרף. האדומים כואבים אחרי סכנין: "איך נראינו ככה? זה מביך, בושה"

one

אווירת נכאים השתררה בהפועל חיפה אחרי ההפסד אתמול 3:1 לבני סכנין, כשברור לכולם שרק מסע היחלצות מופלא ישאיר את הקבוצה בליגה: "נראינו בושה. זה היה פשוט מביך", אמר שחקן בקבוצה. "תסתכלו על הסגלים. אנחנו פשוט עדיפים על סכנין, אז איך יכול להיות שנראה ככה? אנחנו חייבים להתחיל לצבור כמה ניצחונות רצופים". חלק מהשחקנים בקבוצה לא אהבו גם את העובדה שהבעלים יואב כץ ביקר את המאמן ניר קלינגר על ההרכב בנוכחות כולם ולא בחר לעשות זאת בארבע עיניים.

אם לא די בצרות הללו, היום למדו בקבוצה שהחלוץ מהראן לאלה ייעדר כחודש. מבדיקה שהחלוץ עבר, עולה שהוא סובל מקרע קטן בשריר ובחיפה החלו לבחון אופציה להחתים שחקן בחלק הקדמי עד לסוף מועד ההעברות ביום שלישי.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחקנים לא אהבו את ההתנהגות של כץ מולו. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

כזכור אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי כץ נכנס בסיום לחדר ההלבשה שם היה גם קלינגר ואמר "היינו צריכים לעלות בהרכב של שחקנים שיילחמו יותר". אם לא די בהפסד, בחיפה היו מאוכזבים מאוד מהניצחונות של מכבי נתניה והפועל באר שבע שהרחיקו את השתיים ממאבקי התחתית. "נשארנו עכשיו רק שלוש קבוצות במאבק וזה הרבה יותר קשה. נקווה שזה ישתנה לקראת הפלייאוף", אמר גורם במועדון.

רן יצחק הועלה כאפשרות במצב בו יתברר כי הפציעה של לאלה אכן חמורה, והיום ידונו שוב בהנהלת המועדון עם הצוות המקצועי בנוגע למועמדים נוספים. בלי קשר ללאלה, גם מחמוד עבאס שצפוי לעזוב את סכנין עשוי בסופו של דבר להגיע לקבוצה. כפי שפורסם לפני שבועיים בוואלה! ספורט בין הצדדים החלו שיחות אך עד כה השכר הגבוה של עבאס היווה בעיה, וביומיים הקרובים יוחלט האם להחתימו.

מי שקרוב להצטרף לקבוצה הוא המגן השמאלי עמירן שקלים, ששיחק העונה בהפועל פתח תקוה. שקלים, 24, המושאל ממכבי תל אביב נמצא במגעים מתקדמים. המגן שיחק בעבר גם בהפועל ראשון לציון והפועל כפר סבא. במקביל לניסיונות חיזוק, על הפרק עומדים גם מספר שחקנים שעלולים לעזוב את הקבוצה, בראשם עדי שלג, גיא ליפקה וקני סייף, שבדרך לעירוני קרית שמונה.

יובל אבידור נפצע בידו, אך מדובר בפציעה לא חמורה. היום יזכו השחקנים ליום חופש וביום שני תחזור הקבוצה להכנות לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עמירן שקלים שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
בדרך חזרה לליגת העל. שקלים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully