וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: וורן סאפ, ביל פרסלס ואוגדן בהיכל התהילה

מלבד השלושה, גם לארי אלן וכריס קרטר חצו את מינימום הקולות הדרושים ונכנסו לקנטון. ג'רום בטיס ומייקל סטרייהן בחוץ

כמיטב המסורת, רגע לפני הסופרבול, שבעה חברים חדשים נכנסו הלילה (בין שבת לראשון) להיכל התהילה של הפוטבול, מועדון החברים היוקרתי ביותר ב-NFL.

חמישה מבין המאושרים הם אנשי העידן המודרני של הליגה. מדובר בצמד שחקני קו ההתקפה לארי אלן, אשר שיחק במשך מרבית עונותיו בדאלאס וג'ונתן אוגדן, השחקן הראשון שנבחר אי פעם על ידי בולטימור רייבנס (מקום רביעי בדראפט 1996) ונכנס להיכל בתזמון מושלם, יממה לפני שהקבוצה מנסה לזכות באליפות.

המאמן ביל פרסלס, אשר זכה עם ניו יורק ג'איינטס בשני סופרבולים והפסיד עם הפטריוטס באחד נוסף ונכנס בניסיונו השני. התופס כריס קרטר, אשר העביר את מיטב שנותיו במינסוטה ונבחר שמונה פעמים לפרובול ואף לנבחרת העשור של שנות ה-90' ושחקן קו ההגנה הידוע וורן סאפ, אחד מכוכבי האליפות של טמפה ביי בעונת 2002/03.

עבור אלן, אוגדן וסאפ היה זה ניסיון ראשון להיכנס להיכל והם צלחו אותו, לאחר שקיבלו מעל המינימום הנדרש - 80 אחוזים מקולות הבוחרים. מי שנותרו בחוץ הם התופס אנדרה ריד, הרץ ג'רום בטיס, מגן הפינה אניאס וויליאמס ושחקני קו ההגנה מייקל סטרייהן וצ'ארלס היילי.

השניים הנוספים שהשלימו את מצבת הנכנסים להיכל הגיעו מרשימת הסניורים והם התאקל ההגנתי של קנזס סיטי ויוסטון אוילרס לאורך שנות ה-70', קרלי קולפ והליינבקר של גרין ביי ו-וושינגטון בין 1963 ל-74', דייב רובינסון.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully