וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "זה הפסד של שחקנים"

2.2.2013 / 21:11

בעלי הפועל חיפה נכנס לחדר ההלבשה בסיום ההפסד לסכנין: "בהרכב היו צריכים להיות שחקנים שנלחמים הרבה יותר"

one

בהפועל חיפה היו מאוכזבים מאוד בסיום משחק ההפסד לבני סכנין, 3:1 בקרית אליעזר, הערב (שבת). הבעלים יואב כץ נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לעבר השחקנים והצוות המקצועי: "בהרכב היו צריכים להיות שחקנים שנלחמים הרבה יותר". כץ זעם על חוסר ההקרבה של השחקנים ועל הנרפות במשחק. בסיום אמר כץ: "זה הפסד של שחקנים. לא הופענו למשחק ולא היתה רוח לחימה. זה לא שלסכנין יש שחקנים יותר טכניים. ננסה להופיע למשחק מול אשדוד".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא הופענו היום ואין תירוצים לזה. לא הצגנו מלחמה ונחישות". קלינגר/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד ניר קלינגר התייחס גם כן להפסד: "ניסינו לרדת לקרקע בימים האחרונים. לא הופענו היום ואין תירוצים לזה. לא הצגנו מלחמה ונחישות". מלבד ההפסד בחיפה, קיבלו עוד מכה כאשר החלוץ מהראן לאלה נפצע וקיים חשש שמדובר בקרע בשריר הירך האחורי. לאלה אמר לצוות הרפואי כי הרגיש קרע ובימים הקרובים יעבור בדיקה, ואם אכן יתברר בקרע החלוץ עלול להיעדר לתקופה של חודשיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (ימין) מול עידן ויצמן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עידן ויצמן מול מהראן לאלה. בחיפה חוששים שהחלוץ סובל מקרע בשריר הירך האחורי/אדריאן הרבשטיין

בצד המנצח נרשמה שמחה גדולה. המאמן שלומי דורה: "הניצחון על נצרת עילית השפיע על המשחק היום, ונראינו טוב. ההפסד בשבוע שעבר היה רגע הנפל הגדול ביותר שלנו מאז שהגעתי לסכנין, ואני שמח שידענו להתעלות על עצמנו". מחמוד עבאס שוב לא היה בסגל, ובקבוצה מאמינים כי כבר מחר הוא ישוחרר סופית לאחר שיגיעו הצדדים לסיכום. בסכנין מחכים לתשובה סופית מהפועל באר שבע בנוגע לדיא סבע, לאחר שהשחקן עצמו סיכם את התנאים מול הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully