וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון רגוע לסדאייב וקאדייב, האבטחה תוסר בקרוב?

2.2.2013 / 10:10

הפעם לא התקיימה מחאה על ידי האוהדים, קאדייב עשוי להיות בסגל נגד רמת השרון. אוהדים תיעדו אותם נרגעים עם נרגילות

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

יום שקט יחסית עובר על זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב בבית"ר ירושלים. לאחר שביומיים האחרונים הגיעה כמות יפה של אוהדים לאימון בכדי לערוך להם קבלת פנים "חמה", האימון הבוקר (שבת) בבית וגן התנהל באווירה שקטה והאוהדים הבודדים שצפו לא לקחו חלק במחאה כנגד השניים. בבית"ר אמרו בציניות: "הם לא רגילים לאימון שקט, הם לא יהיו מרוכזים". קאדייב עשוי להיות בסגל למשחק נגד רמת השרון במשחק החשוב על כרטיס לפלייאוף העליון.

זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב שחקני בית"ר ירושלים מעשנים נרגילה.
מצאו זמן להירגע מעט עם נרגילות. סדאייב וקאדייב

שיחת היום בבית"ר הייתה האווירה באימון הקבוצה, היריקות שספגו השניים והאווירה השלילית שהייתה סביב האירועים. שחקנים בקבוצה אמרו: "אנחנו אוהבים את האוהדים ומחוברים אליהם, אבל זה נראה רע לצפות באירועים באינטרנט ולהבין איך זה עושה שם רע לבית"ר. זה נראה שאנחנו נכנסים לסחרור שיהיה קשה לצאת ממנו. אפשר להגיד שמתרכזים בכדורגל, אבל אם זה ימשיך ככה לא נוכל להצליח בעונה הזאת כמו שציפינו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
היציעים הריקים באימון בית"ר ירושלים. עומר מירון
הסערה ביציע נרגעה. אימון בית"ר ירושלים הבוקר/עומר מירון

אגב, בצוות המקצועי ואצל שחקני בית"ר ירושלים התרשמו מאוד משני השחקנים. מעבר לאלי כהן וז'אן טלסניקוב שמאוד מרוצים ממה שהם רואים, הסקאוט איתן מזרחי אמר אתמול בסיום האימון: "אני אומר לך שרואים שהם שחקנים ברמה. לא צריך לראות הרבה כדי להבין שהביאו לפה שני שחקנים מצויינים. הם יכולים לתרום הרבה לבית"ר". מעבר למזרחי, שחקנים רבים של בית"ר אמרו אתמול: "הם חתיכת שחקנים, לא כמו אלה שבדרך כלל מגיעים לכאן להתרשמות וכאלה. שחקנים ברמה - מהירות, משחק של נגיעה, הם יכולים להתחבר מהר מאוד לבית"ר אם ייתנו להם".

זאור סדאייב, ג'יבראיל קאדייב שחקני בית"ר ירושלים. עומר מירון
"אני אומר לך שרואים שהם שחקנים ברמה. לא צריך לראות הרבה כדי להבין שהביאו לפה שני שחקנים מצויינים. הם יכולים לתרום הרבה לבית"ר". סדאייב וקאדייב/עומר מירון

אגב, ביומיים שהשניים בארץ הם מטיילים קצת בירושלים, מקבלים אהבה מבעלי עסקים ואף עישנו מעט נרגילות בכדי להירגע מכל היומיים הקשים שעברו עליהם. בבית"ר ירושלים מקווים שבעוד מספר ימים יוכלו להוריד את אנשי האבטחה מהשניים והם יוכלו להרגיש כמו בבית. בבית"ר התעקשו להוציא אתמול את השניים מהיציאה הרגילה ולא מיציאה אחורית כדי להראות שהם לא חוששים מהקהל.

אגב, עיתונאי רוסי שמלווה את השניים בארץ אמר כי "זה עניין שיגרתי ברוסיה. הרבה מאוד שחקנים מעשנים נרגילות וגם מדי פעם סיגריות, זה לא ביג דיל. מי שרואה איך השחקנים רצים בליגה הרוסית לא מתלונן על הריאות והסיבולת שלהם. נרגילות זה להירגע ולפרוק מתח ואחרי מה שהם עברו כאן ביומיים האחרונים היה להם מה לפרוק".

בתוך כך, בבית"ר ירושלים לא אהבו לשמוע על כך שמי שמייצג את אוהדי הקבוצה הוא פעיל הימין איתמר בן גביר, ואמרו: "זה מראה על כל הכיוון הקיצוני שהם הולכים ואנחנו רוצים לעצור אותו. המשטרה מאוד נחושה בעניין ושום עורך דין לא יעזור להם, הם יצטרכו ליישר קו ולהבין שהיום יש בית"ר אחרת".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. עומר מירון
לא ירצה לסכן את ריקן. אלי כהן/עומר מירון

ויש גם צד מקצועי בכל הסיפור. המאמן אלי כהן משתדל להשאיר את השחקנים בפוקוס לקראת משחק הליגה החשוב מחר ברמת השרון למרות שקשה מאוד לעשות זאת. כהן אמר אתמול כי "אנחנו קבוצה שמורכבת משחקני בית שכולם גדלו כאוהדים ומחוברים אליהם וכל הסיטואציה הזאת לא פשוטה להם". מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא אלי דסה על חשבונו של שי חדד הפצוע ואופיר קריאף על חשבונו של קובי מויאל המוצהב. גם סטיבן כהן בתמונת ההרכב על חשבונו של דומיניק גלאבינה או ייתכן שאף על חשבונו של אבי ריקן שסובל מרגישות בשריר. בהצוות המקצועי חוששים מהעומס הצפוי לו כולל משחק הנבחרת בפינלנד ביום רביעי, ועשויים שלא לסכן אותו ולפתוח איתו על הספסל.

אופיר קריאף, אלי דסה מול ג'יבראיל קאדייב. עומר מירון
"הם לא רגילים לאימון שקט, הם לא יהיו מרוכזים". קאדייב מוקף בקריאף ודסה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully