וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה את הפועל תל אביב 0:3

מערכת וואלה! ספורט

2.2.2013 / 18:55

ההרכב המאולתר התפרק מהר, משערים של צ'ראן (9), אבוטבול (27, עצמי) וסבע (45, בפנדל). קליימן הורחק, יחמיץ את הדרבי

one

מכבי נתניה פירקה את הפועל תל אביב עם 0:3 בבלומפילד, הערב (שבת) במחזור ה-21 של ליגת העל. ההגנה המאולתרת של יוסי אבוקסיס, שהיה צריך להסתדר ללא עשרה שחקני סגל, התפרקה מהר מול מכבי נתניה, שהצליחה להביס את האדומים מבלי לשחק כדורגל כמעט. דרגאן צ'ראן מריבאונד (9), שי אבוטבול בשער עצמי (27) ואחמד סבע בפנדל (45) היו אחראים על השערים, קליימן הורחק (42) ויחמיץ את הדרבי. החבורה של טל בנין עלתה בכך למקום העשירי. האדומים עשויים לראות את מכבי תל אביב פותחת פער של שמונה נקודות.

אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
הפאננקה של סבע. 0:3 צהוב/ברני ארדוב

וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ', טל בן חיים, אלרואי כהן, סלים טועמה, רועי גורדנה, גילי ורמוט, שמעון הרוש, ניר נחום ודור חמו. תוסיפו את ג'ון פיינטסיל שנמצא באליפות אפריקה ועדיין רשום במועדון, ותגיעו ל-11 שחקני סגל אדומים שהיו חסרים הערב לאבוקסיס. המאמן אלתר הרכב מופרך, עם שני מגנים ימניים (קוסטה וחוטבא), שני מגנים שמאליים (אנטבי ודנין) ועל הספסל היו שחקנים נוער בלבד. בשביל לעמוד בכבוד במשחק כזה שחקני הפועל תל אביב היו צריכים להראות נחישות ואגרסיביות. במקום זה הם התעסקו בלהוציא כדורים מהרשת.

מכבי נתניה לא שיחקה טוב לרגע. לאורך 90 דקות היה קשה לספור את הבחורים של טל בנין מעבירים שלוש מסירות רצופות. אבל מול הפועל תל אביב של התקופה הזו, לא צריך מסירות בכלל. דרגאן צ'ראן כבש את הראשון כבר בדקה התשיעית, אחרי שקליימן עצר את שבחון ברחבה. בדקה ה-27 צ'ראן העביר כדור חופשי, שי אבוטבול, שלא פתח במשחק ליגה מאז אפריל, התכבד בשער בכורה לשער הלא נכון. 0:2 נתניה. בדקה ה-42, דווקא אחרי כמה התקפות של הפועל תל אביב, הגיע השלישי. קליימן הכשיל את מוגרבי ברחבה והורחק (השביעי בהפועל תל אביב שחוטף אדום העונה בליגה), אפולה אדל חזר לבין הקורות רק כדי לחטוף פאננקה מהנקודה הלבנה, תוצרת אחמד סבע (45). זיו אדלר הוריד את הקבוצות למחצית, הקהל האדום לא בדיוק אהב את מה שהוא ראה עד כה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נתניה וצ'ראן חוגגים 0:1, דג'מבה דג'מבה ודנין מאוכזבים/ברני ארדוב

המחצית השנייה המשיכה כמו הראשונה. הפועל תל אביב תוקפת ולא בדיוק מצליחה להביך את נתניה, בעוד הצהובים הגיעו למצבים של אחד על אחד מול אפולה אדל מתי שרק רצו. השוער המחליף לבטח הרגיע את אבוקסיס לקראת הדרבי, עם שתי הצלות מרשימות כרבע שעה לסיום המשחק. בנין עלה זמנית למקום העשירי, וקיבל בוסט אדיר למאבקי התחתית.

לפני שלוש שנים, נתניה הגיעה לבלומפילד והובילה 0:3 על הפועל תל אביב, רק כדי לחטוף שלישיית בזק בדקות הסיום ולסיים את המשחק ב-3:3, שהיה אחד מאבני הדרך לדאבל האדום. הפעם זה אפילו לא היה קרוב לזה. הפועל תל אביב רושמת הפסד ליגה שלישי ברציפות, ו-279 דקות ליגה רצופות בלי כיבוש. בשבוע הבא דרבי תל אביבי, והאדומים לא יכולים היו להגיע אליו במצב גרוע יותר.

יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה (שמאל) מול אריק דג'מבה דג'מבה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שבחון מסתדר מול דג'מבה דג'מבה/ברני ארדוב

מחצית ראשונה:

דקה 2: עם שני מגנים ימניים ושני מגנים שמאליים בהרכב, הפועל תל אביב פתחה במשחק. שי אבוטבול פתח לראשונה במשחק ליגה מאז אפריל שעבר, הגביה כדור חופשי לרחבה והראה שעדיין לא הסיר את החלודה. הכדור עף החוצה.

דקה 9: גול! אחמד סבע הגביה כדור רוחב מפינת הרחבה. אנטבי הרחיק לא טוב, שבחון בעט לא טוב, אך ההדיפה של קליימן הגיעה לצ'ראן, שדחק מקרוב את ה-0:1 של האורחים.

דקה 23: שתי דקות לאחר שנבדל של אחמד סבע מנע ממנו דייט בודד עם קליימן, עומר דמארי נתפס באותה העבירה.

דקה 27: גול! שי אבוטבול מתכבד בשער בכורה מאז החזרה למשחק, אך לשער הלא נכון. 0:2 נתניה.

דקה 30: אבוקסיס ראה מספיק, הוציא את חוטבא, הכניס את חלוץ הנוער רמזי ספורי להופעת בכורה בליגת העל והסיט את הרכש הטרי קוסטה לעמדת המגן הימני.

דקה 35: שתי הקבוצות בקושי משלימות מסירה אחת, לנתניה בינתיים זה עובד יופי. משחק הזוי בבלומפילד.

דקה 36: סבע חדר לרחבה אך בעט מחוץ לשער.

דקה 37: גם ההגנה של טל בנין לא הגיעה למשחק. דמארי קיבל כדור נהדר לתוך הרחבה, אך צ'נאמו היה במקום והדף.

דקה 38: אבוטבול הגביה כדור נהדר לממן, אך הקשר פספס את הכדור. עוד הזדמנות מצוינת פוספסה.

דקה 42: אדום! דג'מבה דג'מבה איבד כדור פשוט והשאיר את מוגרבי באחד על אחד על קליימן. השוער הצעיר של הפועל הכשיל את קשר נתניה ברחבה, פנדל ואדום. אדל נכנס למגרש, קליימן יחמיץ את הדרבי.

דקה 45: גול! אפולה אדל עצר פנדל של סבע במפגש הקודם בין הקבוצות, אך לא הפעם. חלוץ נתניה הכניע את שוער הפועל תל אביב עם פאננקה נהדרת מהנקודה הלבנה, 0:3 לנתניה.

אלמוג כהן שחקן נירנברג. ברני ארדוב
רואה את האקסית ואת הקבוצה הבאה באותו מגרש? אלמוג כהן/ברני ארדוב

מחצית שנייה:

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך. גם בעונת 2009/10 מכבי נתניה הובילה הובילה 0:3 בבלומפילד, בדרך לשוויון דרמטי של הפועל תל אביב בתוספת הזמן. הערב, במצב הזה של האדומים, בעשרה שחקנים ובלי הגנה, קשה להאמין שהתסריט יחזור.

דקה 62: דמארי חדר לרחבה ונפל, זיו אדלר היה נחרץ ולא שרק לפנדל. לפי הטלוויזיה, גבולי. חלוץ הפועל תל אביב עצבני מאוד במהלך כל המחצית השנייה.

דקה 64: חלוץ הנוער רמזי ספורי בעט מרחוק, והכדור חלף מטרים ספורים משערו של צ'נאמו.

דקה 74: טוטו תמוז נגח מעל השער, הכדור עלה גבוה מדי.

דקה 78: צ'ראן יכול היה לעשות את זה גרוע יותר עבור האדומים, אך החמיץ מצב טוב מבתוך הרחבה.

דקה 79: טיאגו קוסטה הוביל את הכדור כ-20 מטרים ובעט לא טוב מעל השער.

דקה 80: מוגרבי נשלח לאחד על אחד מול אדל, שהציל נהדר פעמיים ומנע שערים בטוחים. נקודת אור (בודדה?) לאבוקסיס לקראת הדרבי.

דקה 90: מוגרבי ניסה להפציע את אדל מחוץ לרחבה, אך הכדור עלה גבוה מדי.

בוריס קליימן הפועל תל אביב מורחק על ידי השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
בוריס קליימן והכרטיס האדום. ערב נוראי לבחורים של אבוקסיס/ברני ארדוב

הפועל תל אביב: בוריס קליימן (הורחק, 42), נעאל חוטבא (רמזי ספורי, 30), מור שושן, יגאל אנטבי, אלירן דנין (אפולה אדל, 42), אריק דג'מבה דג'מבה, שי אבוטבול, חנן ממן, טיאגו קוסטה, עומר דמארי, טוטו תמוז (עדן שרם, 74).

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר צלישר, ברונו פיניירו (אורי שטרית, 57), עידו לוי, עמרי בן הרוש, בן בנימין, קובי דג'אני, יוסי שבחון, פיראס מוגרבי, דראגן צ'ראן (דין גבאי, 87), אחמד סבע (סרג' לופו, 79).

מור שושן הפועל תל אביב מול אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
מור שושן מול אחמד סבע. החלוץ שוב כבש מול הפועל תל אביב/ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא מאמינים כמה זה קל. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התפרקות טוטאלית. אבוקסיס/ברני ארדוב
טיאגו קוסטה הפועל תל אביב מול דרגאן צ'ראן מכבי נתניה. ברני ארדוב
קוסטה לא מסתדר עם צ'ראן/ברני ארדוב
טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקום עשירי. טל בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully