וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יוסי אבוקסיס ויתר על מגן שחתם בלאציו

מאמן הפועל ת"א עקב לאחרונה אחרי פרייריניה מספורטינג ליסבון, אבל וויתר עליו. גורם על בן יוסף: "הוא חושב שזו קייטנה"

one

האם זהו הפספוס הגדול של חלוץ ההעברות בישראל? במסגרת חיפושיהם אחר מגן ימני זר, שקלו בצוות המקצועי של הפועל תל אביב בשבועיים האחרונים את צירופו של הפורטוגלי ברונו פרייריניה מספורטינג ליסבון, שהוצע לה על ידי הסוכן אפי סופר. יוסי אבוקסיס צפה בביצועיו, אך החליט לוותר על השחקן מכיוון שזה מתאושש מפציעה בברך ורשם העונה רק שתי הופעות בקבוצת המילואים. בסופו של דבר, מי שהוחתם היה טיאגו קוסטה. כעת מסתבר שההפסד של האדומים הוא הרווח של קבוצה אחרת, ולא סתם קבוצה, אלא לאציו האיטלקית שבמדיה הוא חתם אתמול (חמישי) בהעברה חופשית.

ברונו פרייריניה, ספורטינג ליסבון. AP
הפספוס של העונה? אבוקסיס/AP

פרייריניה, 24, הוא מגן/קשר בעל רזומה עשיר בספורטינג ליסבון (136 הופעות בכל המסגרות בקבוצה הבכירה של המועדון) והנבחרות הצעירות של פורטוגל. הוא הספיק לשחק בקריירה כמושאל גם בוויטוריה גימראייש וקבאלה היוונית. ללאציו עבר השחקן ללא תמורה לאחר שספורטינג שחררה אותו מחוזהו, שהיה אמור לפוג בקיץ. המגן נחשב לאחד מהכישרונות המבטיחים בפורטוגל.

עוד סיפור די מוזר שמגיע ממתחם חודורוב הוא זה של הבלם תומר בן יוסף, שלא רשם ולו דקת משחק אחת העונה בליגה. לאחרונה הורד השחקן להתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון לאחר שהוא סירב בתוקף לעבור להפועל עכו שמעוניינת בו. גורמים במועדון אמרו אתמול: "הוא חושב שזו קייטנה פה או שיש לו מנוי לקאנטרי. זה נראה כאילו הבנאדם לא רוצה לשחק יותר ורק המשכורות מעניינת אותו". הבלם עצמו סירב להגיב לידיעה ואת סוכנו לירן עטיה לא היה ניתן להשיג.

בתוך כך, הבלם הספרדי דויד רוצ'לה חתם היום בקבוצה והוא יצטרף לאימונים ביום ראשון. לאדומים יש אופציה לרכוש את השחקן בן ה-22 מדפורטיבו לה קורוניה בסיום העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב ניקולה פטקוביץ', תומר בן יוסף. קובי אליהו
"רק המשכורת מעניינת אותו". בן יוסף, משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully