וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - עירוני קרית שמונה: מבחן ראשון ליובל נעים

המאמן החדש המריץ את שחקניו: "אפשר להישאר בליגה, אחרת לא הייתי בא". מאוולי בהרכב האורחים (שבת, 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* עכו וקרית שמונה נפגשו חמש פעמים בליגה הראשונה. העכואים ניצחו פעם אחת (במפגש הראשון ביניהן אי פעם, בתחילת 2010/11) ומאז: תיקו ושלושה ניצחונות רצופים לקריה.

* עכו כבר השלימה 14 משחקים ללא ניצחון, וזה אומר שהיא באמצע הדרך אל שיאה של הפועל רמת גן, 27 משחקים רצופים ללא ניצחון – ההישג השלילי ביותר בשנות האלפיים, שנרשם בעונת 2010/11.

* קרית שמונה היא לא עכו, אבל היא עדיין לא ניצחה בליגה ב-2013.

* בששת המשחקים האחרונים, מאזן השערים של קריית שמונה הוא 5:5. אם נוציא את הניצחון בנתניה (3:4), מאזן השערים של האלופה (היוצאת, אפשר להניח) עומד על 2:1. הכי דל בליגה.

* מצד שני, בששת המשחקים האחרונים עכו ספגה ככה: 2, 2, 3, 3, 4, 4. מצד שלישי, קרית שמונה מעולם לא כבשה 5 שערים בליגה הראשונה.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

דן איינבינדר עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עדיין ללא ניצחון ליגה ב-2013. איינבינדר וקרית שמונה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

הפועל עכו יצאה היום (שישי) לדרך חדשה באופן רשמי בעידן יובל נעים, שהחליף אתמול את שמעון הדרי, והבוקר כבר חתם על החוזה. בקבוצה מאמינים שעם מאמן חדש, אפשר יהיה לצאת לדרך חדשה, אחרי שהקבוצה נקלעה לתקופה קשה שכללה 14 משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, והדחה מפתיעה מול הפועל עפולה מהגביע. נעים כינס הבוקר את שחקניו החדשים, והקרין מסרים של התלהבות חדשה: "יש פה שחקנים טובים ואין לי ספק שאפשר להצליח ולהישאר בליגה, אחרת לא הייתי מגיע לכאן. ראיתי את הקבוצה בעבר. יש פה קבוצה ושחקנים טובים. קרית שמונה זו לא מנצסטר סיטי. אתם יכולים לנצח אותם. אתם צריכים להישאר קרובים אחד לשני על המגרש". גם יושב ראש המועדון ציון וייצמן והדובר מיקי חדד השתתפו בשיחה וניסו לעודד את השחקנים לצאת מהמצב הקשה שבו הם נמצאים.

בפן המקצועי, לעכו יש לא מעט בעיות בשל היעדרותם של דימקאו פידליס, תמיר כחלון, שניר משען ולוהאב כיאל (פציעה), יובל שבתאי (צהובים) ורועי לוי (חולה). מי ששבו להתאמן הם הקשר הסרבי ברניסלב יובאנוביץ' שסבל ממתיחה ומשה מישאלוב, שהיה חולה וצפוי לפתוח בהרכב אחרי שהשלים אימון מלא. אוהד קדוסי, שנאלץ לדחות בימים האחרונים הצעה מיוון אחרי שבעכו סירבו לשחררו, יפתח בחוד. דודו גורש, שלא היה בתוכניות של הדרי לפתוח נגד קרית שמונה אחרי העימות ביניהם עוד לפני משחק הגביע במהלך האסיפה, יפתח כמובן. שגיב כהן יוסט לעמדת המגן הימני בשל היעדר מגנים. בתוך כך, הבלם הסרבי ליובו בראנין שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, שוחרר לאחר שנמצא לא כשיר, ובעכו יעשו מאמץ לצרף בלם זר אחר עד לתום מועד ההעברות.

עירוני קרית שמונה:

האלופה נעלה את הכנותיה באימון קליל ומגיעה למשחק לאחר תיקו נוסף במחזור האחרון מול אשדוד והתאוששות עם 0:4 על הפועל הרצליה במשחק הגביע באמצע השבוע. בקבוצה מקווים שזה יהיה הניצחון שייתן להם את הדחיפה והביטחון להמשך. שחקניו של ברק בכר מבינים שאם ימשיכו לאבד נקודות, הסיכויים להתברג בפלייאוף העליון רק ילכו ויפחתו.

בכר ייחסר את הקשר בריאן חרסיסיץ', שייעדר עקב כרטיסים צהובים ומלבדו יעמדו לרשות המאמן כל שחקני הסגל. שחקנים בקבוצה התייחסו למשחק המצפה להם: "המטרה שלנו ידועה לכולם, אבל גם ברור לנו שאם נמשיך לאבד נקודות, נתרחק מהפלייאוף העליון. כרגע הכל עדיין צפוף ואפשרי ולכן נעשה הכל כדי להשיג את הנקודות במחזורים הקרובים. עם כל הכבוד לתוצאה בגביע, אם זה לא ייתן לנו את הדחיפה ואת המשך היכולת הטובה שהצגנו שם, זה לא באמת יהיה שווה?.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יוצא לדרך נגד האלופה. נעים והיו"ר וייצמן/מערכת וואלה, צילום מסך

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אוהד קדוסי

קדוסי התנדנד במשחקים האחרונים בתקופתו של שמעון הדרי בין הספסל להרכב למרות שהוא הכובש המצטיין של עכו ויש לו כבר תשעה שערים, אבל אחרי שנאלץ לדחות את ההצעה מיוון והבין שהוא יישאר עד תום העונה בעכו, הוא יהיה חייב לחזור ולהציג את היכולת של תחילת העונה ומצפה לו משימה קשה מאוד כדי להתמודד על ההישארות בליגה.

עירוני קרית שמונה: אוסי מאוולי

כבר ראינו שלחלוץ הרכש החדש של קרית שמונה יש לא מעט חלודה להסיר ובכל מקרה, לאלופה אין יותר מדי זמן לחכות לחזרתו לכושר וכבר מחר מוואלי יצטרך להוכיח שהוא אכן חיזוק מוצלח. שער ראשון כמובן לא יזיק.

שחקן הפועל עכו, אוהד קדוסי. ברני ארדוב
נשאר בעכו ויצטרך לספק קבלות. קדוסי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, מישה מישאלוב, אדי גוטליב, מהראן אבו ריא (דדי בן דיין), אמייה טגה, ברניסלב יובאבנוביץ', גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', אוהד קדוסי, נמניה ארסנייביץ'.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מטוביץ, דרקו טאסבסקי, דן איינבינדיר, אדריאן רוצ?ט, סינטאיהו סולליך, שמעון אבוחצירא, אוסיי מוואלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully