וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון: "אני מרגיש שאני ה-MVP"

31.1.2013 / 23:00

כוכב מינסוטה הודה: "אתאכזב אם לא אזכה". רודני הריסון: "מת מפחד ממצבי הבריאותי בעתיד". דונלד דרייבר הודיע על פרישה

בלילה שבין ראשון לשני - דיווח חי באתר ממשחק הסופרבול

הסופרבול ממשיך להתקרב בצעדי ענק וכאשר נותרו קצת יותר משלושה ימים לשריקת הפתיחה בניו אורלינס, שחקני שתי הקבוצות, כמו גם כוכבים נוספים מהליגה מייצרים לא מעט כותרות.

אדריאן פיטרסון, שחזר מפציעה קשה היישר לעונה היסטורית, שהסתיימה עם תשעה יארדים קרקעיים פחות משיא כל הזמנים, בטוח שתואר ה-MVP של העונה מגיע לו: "אהיה מאוכזב אם לא אזכה", הודה AP, "אני מרגיש שעשיתי עבודה טובה העונה אחרי שחזרתי מהפציעה ושעזרתי לקבוצה שלי להגיע לאן שהגענו. בין אם אזכה או לא, בתוך תוכי אני מרגיש שאני ה-MVP".

אדריאן פיטרסון שחקן מינסוטה וייקינגס. Mike roemer, AP
רוצה את התואר. פיטרסון/AP, Mike roemer

* אד ריד, שיעלה לכר הדשא במדי בולטימור בסופרבול, יהפוך עם תום המשחק לשחקן חופשי. הסייפטי הוותיק הבהיר שהוא לא מתכוון לפרוש, כפי שיעשה חברו לקבוצה ריי לואיס. ריד סיפק הצהרה מפתיעה: "אני בהחלט יכול לראות את עצמי משחק עבור ביל בליצ'יק. הוא מאמן גדול ואני בטוח שהוא יכול להרחיב את הידע שלי על פוטבול. אם אוכל להיות אי פעם בסביבתו, כמו שהיה בפרובול, זה יהיה ענק". יחד עם זאת, מאוחר יותר ריד סייג את דבריו: "כנראה שלא אשחק בניו אינגלנד", הוא אמר ל'בוסטון גלוב'.

* מי שינסה להכניע את ריד וחבריו להגנת הרייבנס הוא הקוורטרבק של סן פרנסיסקו, קולין קפרניק. באמצע העונה החליף קפרניק בתפקיד את אלכס סמית', שהוביל את סן פרנסיסקו בשנים האחרונות וכעת עתידו לא ברור. על פי ה'סן פרנסיסקו כרוניקל', הניינרס עשויים לחפש טרייד על סמית', שאמר לאחרונה שהוא ישמח לשוב ולשתף פעולה עם נורב טרנר. המאמן, ששימש כמתאם ההתקפה של הניינרס ב-2006, עזב כזכור את סן דייגו ויהיה מתאם ההתקפה של קליבלנד בעונה הבאה: "אהבתי מאוד את השיטות שלו", אמר סמית'. אם הקוורטרבק יהיה חלק מהסגל של הניינרס עד לראשון באפריל, הקבוצה תהיה חייבת לשלם לו 7.5 מיליון דולר, כך שייתכן והיא תיפרד ממנו עד אז.

אלכס סמית' שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Theron W. Henderson, GettyImages
מה צופן לו העתיד? אלכס סמית'/GettyImages, Theron W. Henderson

* רודני הריסון, שחקן העבר של סן דייגו וניו אינגלנד, סיפר בראיון על חששותיו ממצבו הבריאותי. הריסון, שבמהלך 15 שנות קריירה ספג על פי ההערכות לא פחות מ-20 זעזועי מוח, אמר שהוא "מפחד עד מוות. יש לי ארבעה ילדים, אישה נהדרת ואני מאוד חושש ממה שיקרה לי בעוד 10-15 שנים".

* דונלד דרייבר, שנבחר רק בסיבוב השביעי של דראפט 1999 והפך למוביל כל הזמנים של גרין ביי פאקרס בתפיסות (743) וביארדים אוויריים (10,137), הודיע על פרישה בגיל 37. השחקן, שנבחר שלוש פעמים לפרובול וסיים שבע עונות עם למעלה מ-1,000 יארדים בתפיסה, אמר: "הדבר הכי גדול עבורי היה לצאת מהמנהרה בלמבו פילד. זה משהו שלא אשכח לעולם".

לקינוח, קבלו את הקטע הבא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully