וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה את צסק"א מוסקבה 78:86

הבלאנקוס ניצחו לאחר הארכה ושמרו על מאזן מושלם. ברצלונה הביסה 66:85 את סיינה. אולימפיאקוס גברה על פנר/אולקר

אימג'בנק GettyImages

המחזור השישי בשלב הטופ 16 יצא לדרך היום (חמישי), עם ארבעה משחקים מרתקים, ששלושה מהם הוכרעו בהפרשים גדולים. אולם, המשחק המרכזי בבית ה', שהפגיש את ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה, הוליד מותחן אדיר שבסיומו ניצחה ריאל מדריד 78:86 לאחר הארכה.

במשחק מוקדם יותר בבית הזה, התעללה ז'לגיריס קובנה באלבה ברלין ומחצה אותה 56:92. במשחק נוסף בבית ו' של מכבי תל אביב הביסה ברצלונה את סיינה 66:85 והנחילה לה הפסדה בכורה בטופ 16. פנרבחצ'ה אולקר נחלה הפסד חמישי, הפעם בחוץ מול אולימפיאקוס האלופה 82:71.

סוני ווימס, שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
החטיא זריקה קריטית. סוני ווימס/GettyImages

בית ה'

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 78:86

הקרב הגדול על ראשות בית ה' הבטיח הרבה, וקיים לחלוטין עם משחק צמוד עד לרגע האחרון. ג'ייסי קארול להט בפתיחה והריץ את הבלאנקוס ליתרון 6 במחצית. אלא שאז נתקעה ריאל אל 10 נקודות בלבד ברבע השלישי, ואיפשרה לזוראן ארצג וחבריו להשלים מהפך ולתפוס את היתרון. קארול הגיב עם שתי שלשות רצופות אבל דאנק עצום של סוני ווימס הביא את האורחים אל הדקה האחרונה ביתרון נקודה. פרננדס קלע רק אחת מהקו כדי להשוות, אבל ניסיונות של קארול ותיאודוסיץ', כל אחד מהצד שלו, לנצח את המשחק עלו בתהו והמשחק הלך להארכה.

פרננדס פתח את חמש הדקות הנוספות עם שלשה גדולה, צסק"א הלכה טוב פנימה אל חרייפה וקאון, אבל בפיגור נקודה החטיא חרייפה שלשה מטורפת, יול קבר שתיים מהקו וצסק"א קיבלה הזדמנות אחרונה. הכדור שוב הגיע לחרייפה שמצא את עצמו פנוי לגמרי מחוץ לקשת, אבל גם השלשה הזאת הלכה החוצה, והמארחים השלימו את העבודה מהקו, וקארול הספיק לנעוץ מסמר אחרון ולהגדיל את ההפרש, בשלשה שעוד עשויה להיות משמעותית מאוד בהמשך. קארול היה ענק עם 31 נקודות (6 מ-8 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, רודי פרננדס תרם 20, הוריד 13 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים. תיאודוסיץ' הוליך את צסק"א עם 13.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרקו פופוביץ', שחקן ז'לגיריס קובנה מול ג'קל פורסט, שחקן אלבה ברלין. GettyImages
הוביל את קבוצתו לניצחון קליל. מרקו פופוביץ'/GettyImages

ז'לגיריס - אלבה ברלין 56:92

הליטאים פתחו נהדר את קמפיין היורוליג שלהם, אך עם מאזן שלילי של 4:1 בשלב ההצלבה, היו חייבים לנצח ועשו זאת די בקלות, מול קבוצה גרמנית חלשה למדי. אלבה הצליחה להישאר בתמונת המשחק בשני הרבעים הראשונים, אך פתיחה מוחצת של 0:14 ברבע השלישי, הריצה את הליטאים ליתרון עצום שרק גדל עד לסיום.

דריוס לברינוביץ' ציין משחק יורוליג 100 בקריירה ותרם שמונה נקודות לניצחון הקליל של קבוצתו. מרקו פופוביץ', הרכז הקרואטי המצוין, הוביל את קובנה עם 22 נקודות, מתוכן ארבע שלשות, וחמישה אסיסטים. דרדן טראמל, הגארד האמריקאי הוסיף 17 נקודות. יאסין אידיבי היה היחיד שתיפקד אצל הגרמנים עם 12 נקודות. אלבה, שהשיגה במחזור הקודם את ניצחון הבכורה שלה מול באמברג, לא תעפיל להצלבה. ז'לגיריס מנגד עדיין בתמונה.

פיט מייקל שחקן ברצלונה. GettyImages
לא כוחות. פיט מייקל/GettyImages

בית ו'

ברצלונה - סיינה 66:85

האלופה האיטלקית הגיעה לברצלונה עם מאזן של 0:5 וקיוותה להישאר כזו גם אחרי המפגש מול הקטלאנים, נטולי חואן קרלוס נבארו. אולם, המשחק הזה הפך מהר מאוד למפגש במעמד צד אחד.

בהעדרו של נבארו, השתלט מרסלינו הוארטס הברזילאי על עמדת הרכז ומי שנהנה מהאסיסטים שלו היה בעיקר אנטה טומיץ', הסנטר שהגיע לקבוצה בקיץ מריאל מדריד וסיפק 20 נקודות. חביאר רבאסדה הצעיר הרשים עם 16 נקודות ו-4/4 מחוץ לקשת. שאראס מיודעינו הוסיף שמונה נקודות למנצחים. בובי בראון, מלך סלי היורוליג, היה כרגיל האיש של האיטלקים עם 19 נקודות, אבל הוא היה די בודד במערכה וקבוצתו נוחלת הפסד בכורה ביורוליג. ברצלונה השתוותה לאיטלקים עם מאזן של 1:5.

גיורגי שרמדיני, שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
מתאקלם לא רע באולימפיאקוס. שרמנדיני/GettyImages

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה/אולקר 71:82

אלופת אירופה חזרה ליוון אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב ומול הקבוצה הכושלת של סימונה פיאנג'אני, היא זכתה למשחק הרבה יותר קל. בו מקאלב וחבריו הצליחו לתת פייט ליוונים מחצית אחת בלבד, אך רבע שלישי שבו מנצחת אולימפיאקוס 12:25 הוליך אותה לניצחון שלישי בטופ 16.

ואסיליס ספאנוליס, שכיכב מול מכבי תל אביב, הצטיין גם הפעם עם 15 נקודות וחמישה אסיסטים. גיורגיוס פרינטזיס הוסיף 13 נקודות משלו ואייסי לואו, שחזר מפציעה בלט גם הוא עם 12. גיורגי שרמנדיני שהגיע ממכבי תרם שמונה נק' ומתחיל להתאקלם בקבוצתו החדשה. בצד השני, הטורקים קיבלו תרומה גדולה משלושה שחקנים ובראשם בויאן בוגדאנוביץ' הקרואטי שצלף 20 נקודות. בו מקאלב קלע 19 ודייויד אנדרסן הוסיף 18, אך להוציא את השלושה הללו, אף שחקן אחר בפנר לא קלע מעל חמש נקודות והטורקים יסיימו ככל הנראה את דרכם בקמפיין מוקדם מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully