וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "עצוב לי שבאלוטלי עזב"

מערכת וואלה! ספורט

30.1.2013 / 9:50

מנג'ר מנצ'סטר סיטי ביכה את עזיבתו של החלוץ לאחר התיקו המאופס מול ק.פ.ר. הארי רדנאפ: "מירוץ האליפות עוד לא סגור"

one

האליפות מתרחקת מהאלופה? מנצ'סטר סיטי איבדה אמש (שלישי) נקודות יקרות במירוץ אחר אליפות הפרמיירליג, לאחר שסיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול קווינס פארק ריינג'רס בחוץ. הסיטיזנס, שרק במחזור הקודם קיבלו זריקת עידוד לאחר שהצליחו לנצל את המעידה של מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם ולצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד, נמצאים כעת במרחק ארבע נקודות מהיריבה העירונית שכאמור מוליכה את הטבלה. לשדים האדומים מצפה עוד משחק מול סאות'המפטון, שניצחון בו ירחיק ממנה את שאר היריבות בצמרת.

רוברטו מאנצ'יני מאמן מנצ'סטר סיטי עם שחקנו מריו באלוטלי. רויטרס
זה שיר פרידה. מאנצ'יני ובאלוטלי/רויטרס

פחות מיממה לאחר שהודיעה על מכירתו של החלוץ הסורר מריו באלוטלי למילאן, שחקניו של רוברטו מאנצ'יני לא היו חדים מספיק מול ההגנה של ק.פ.ר ולא הצליחו לכבוש בלופטוס רואד. זה קרה בעיקר הודות לאיש אחד - ז'וליו סזאר, שוער ק.פ.ר. השוער הברזילאי זינק והדף כל ניסיון של הסיטיזנס לכיבוש וזכה למחמאות גדולות בסיום. "סזאר היה יוצא מהכלל, הוא ברמה עולמית. הוא כבר זכה בהכול והוא שוער מדהים", אמר בסיום מנג'ר ק.פ.ר הארי רדנאפ. "ז'וליו הוא שוער מהרמה הגבוהה ביותר, ידענו את זה", התייחס מנג'ר סיטי, רוברטו מאנצ'יני לשוער והוסיף על המשחק: "הפסדנו שתי נקודות. אנחנו מאוכזבים, כי היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע ולנצח. אם אתה משחק ומתקיף ככה ולא כובש מוקדם, זה הופך להיות קשה. ק.פ.ר הגנה טוב מאוד".

רדנאפ, בכל אופן, בטוח שעדיין אי אפשר לסתום את הגולל על האליפות: "עדיין לא הייתי אומר שזה סוף המירוץ. זו בהחלט תוצאה טובה מאוד לפרגי (אלכס פרגוסון), זה ברור, אבל האליפות עדיין לא סגורה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שוער ק.פ.ר ז'וליו סזאר. GettyImages
איש המשחק. ז'וליו סזאר/GettyImages

בסיום המשחק, מאנצ'יני אף התייחס לעזיבתו של באלוטלי, עימו ידע מערכת יחסים רצופת עליות ומורדות: "אנחנו מצטערים שהוא עוזב כי אהבנו אותו כאדם וכשחקן. עשינו 'דברים טובים יחד, וברור שאנחנו עצובים מאוד מזה שהוא עזב, אבל הייתי חייב לשחרר אותו. זה מעבר חשוב עבור מריו, שיחזור עכשיו לחיק המשפחה שלו ויחזור לשחק באיטליה. אני מקווה שעכשיו הוא יוכל להשתפר ולהראות שהוא מוכן, כי אם הוא יעבוד קשה, הוא יוכל להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully