וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן צפוי לעזוב את נירנברג בהשאלה

30.1.2013 / 8:52

קשר הנבחרת ערך שיחות עם קבוצתו הגרמנית, וצפוי לעזוב עד תום העונה. ינסה לחתום בקבוצה מאירופה עד תום חלון ההעברות

קשר נירנברג אלמוג כהן עשוי לעזוב את קבוצתו בהשאלה עד תום העונה, כך עולה מתוך שיחות שערך השחקן עם הקבוצה בגרמניה. מועד ההעברות באירופה (מלבד ישראל) ייסגר מחר ולכן אם כהן יעבור לקבוצה אחרת ביבשת, הוא יצטרך לסגור את תנאיו כבר בשעות הקרובות. במידה שלא יסגור עד מחר, השחקן יצטרך להחליט האם להישאר בנירנברג או אולי לקבל החלטה מפתיעה ולחזור לישראל.

אם כהן לא ימצא קבוצה באירופה עד תום חלון ההעברות, ייתכן מאוד שאחד המועדונים הגדולים בישראל, הפועל תל אביב למשל, יבדוק אפשרות להחתימו. יחד עם זאת, כהן משתכר בנירנברג סכומים גבוהים מאוד ולכן קבוצה ישראלית שתרצה לקלוט אותו תצטרך להגדיל את תקציבה ולמצוא משאבים גדולים כדי לממן את העסקה. רק בשבוע שעבר שיחק כהן נגד המבורג, אך לא שותף במשחק האחרון נגד דורטמונד, ובימים האחרונים עלתה אפשרות שיעזוב כדי לצבור דקות משחק.

כהן, שעבר לנירנברג ממכבי נתניה בשנת 2010, החל מצוין את הקריירה האישית בגרמניה, אך בתקופה האחרונה מעמדו הלך ודעך. הוא רשם תשע הופעות בלבד במדי הקבוצה הגרמנית העונה, פתח שלוש פעמים בהרכב ועלה שש פעמים כמחליף. מאזנו עומד על בישול בודד מפתיחת העונה. בראיון שהעניק לאחרונה ל'בילד' הגרמני הודה: "אני לא מרוצה מהמצב. לא רוצה לשבת על הספסל וצריך לחשוב על הקריירה".

את תגובת השחקן לא ניתן היה להשיג.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully