וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה רבה על לא דבר

30.1.2013 / 7:30

אחרי לא מעט חששות, רעש תקשורתי והכנות משטרתיות, משחק הגביע בין בית"ר ירושלים למכבי אום אל פאחם היה חד צדדי על כר הדשא ובעיקר, שקט ורגוע בגזרת האוהדים. אפילו ח"כ מיכאל בן ארי לא הצליח לקלקל

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אצטדיון טדי נותר דרוך זמן רב לפני המשחק המתוקשר בין בית"ר ירושלים למכבי אום אל פחם, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. עוד לפני שהחל, סומן המשחק כאחד הרגישים ביותר בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, זאת בשל ההתפתחויות האחרונות עם אוהדי בית"ר. כזכור, אוהדי בית"ר הקימו סערה גדולה כאשר הבעלים, ארקדי גאידמק, הבטיח לצרץ שני שחקנים מוסלמים ממוצא צ'צ'ני לקבוצה. האוהדים הניפו שלטים וקראו קריאות גזעניות במשחק הליגה, והייתה אמורה לבקש לארח את אום אל פחם ללא קהל כעונש.

באופן מפתיע, אנשי בית"ר ביצעו פניית פרסה וחזרו בהם מהבקשה למשחק ללא קהל, ובכך ניתנה האות לקרב חם בין שני מחנות אוהדים זועמים. על המגרש, זה הסתיים ב-0:5 קליל של בית"ר על האורחת מהצפון, כולל שלושער של ערן לוי וצמד של דומיניק גלאבינה. אך בין האוהדים היה קצת פחות רגוע, גם אם רגוע מכפי שציפו. ארבעה אוהדי אום אל פחם נעצרו בגין קריאות גזעניות ואילו שלושה מהם עוכבו לאחר שניסו להכניס לטדי דגל פלשתין. בצד השני, 11 אוהדי בית"ר הורחקו בעקבות הפרת סדר. יצאנו כדי לתעד את הצד של האוהדים בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully