וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי לואיס: "ההאשמות לגבי שימוש בסמים הן אידיוטיות"

29.1.2013 / 23:42

יום התקשורת הניב פנינים כהרגלו. הליינבקר הכחיש את הדיווח לגביו, רנדי מוס הפציץ: "חושב שאני התופס הכי טוב אי פעם"

יום התקשורת המסורתי לקראת הסופרבול נערך היום (שלישי) בניו אורלינס וכרגיל, כוכבים רבים משתי הקבוצות שיופיעו בריקוד הגדול, בולטימור וסן פרנסיסקו, שפכו את כל אשר על ליבם.

במוקד העניינים היה ריי לואיס. מספר שעות לפני שהאירוע יצא לדרך, התקבל דיווח מה'ספורטס אילוסטרייטד' לפיו הליינבקר השתמש בחומרים ממריצים ואסורים על מנת להחלים מהר יותר מהפציעה שהשביתה אותו למרבית העונה ולהיות כשיר לפלייאוף. כזכור, לאחר שלואיס נפצע, הסברה הייתה כי הוא סיים את העונה, אולם הוא הפתיע רבים עם חזרה מהירה מהצפוי.

בבולטימור מיהרו להכחיש את הפרסומים והשחקן עצמו רק אמר כי הוא לא מוכן לתת חשיפה לרעיון ה"אידיוטי", כהגדרתו. "לפני שנתיים היה דיווח זהה. לא הייתי נותן לדברים כאלה זמן מסך, זה לא ראוי. לשאלה הבאה בבקשה".

ריי לואיס בולטימור רייבנס. GettyImages
הסחת דעת מיותרת מבחינתו. לואיס/GettyImages

גם חבריו של לואיס לקבוצה סיפקו מספר ציטוטים מעניינים. אד ריד הוותיק התייחס לדבריו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שאמר אמש כי הוא היה שוקל בכובד ראש האם לאפשר לבנו, אם היה לו כזה, לשחק פוטבול, זאת בשל הבעיות אותן חווים שחקנים רבים במהלך הקריירה ובעיקר לאחר הפרישה.

ריד אמר: "אני מרגיש את ההשפעות של המשחק עליי. יש ימים בהם אני קם ושואל את עצמי 'לאן הזיכרון שלי נעלם', אבל אני זה שנרשם לזה". הוא התייחס באותן מילים גם לג'וניור סיאו, ליינבקר העבר, שהתאבד במאי החולף ושלאחרונה נחשף כי סבל מבעיות מוחיות: "ג'וניור נתן את כל מה שהיה לו לפוטבול. אני בטוח שהוא מביט למטה ואין לו חרטות".

הקוורטרבק של הרייבנס, ג'ו פלאקו, בחר לכוון את ההתקפה שלו אל הליגה, שקבעה כי הסופרבול בשנה הבאה ייערך בניו יורק, שם צפוי לשרור מזג אוויר קר במיוחד: "אני חושב שזה מפגר. אני כנראה לא אמור להגיד את זה, אבל זה מטומטם", ירה פלאקו, "אם אתה רוצה לארח סופרבול, שים גג באצטדיון. אני לא חושב שיש מישהו שיהנה ממשחק בתנאים כאלה".

לאחר מכן השחקן התנצל על המילים שאמר, אבל ממש לא כלפי הליגה: "אין ספק שזו הייתה בחירה גרועה להגיד את המילה 'מפגר'. בבולטימור, יש לי קשר חזק עם הספורטאים הפראלימפיים ולא התכוונתי לפגוע באיש. אני בהחלט מתנצל".

שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרז רנדי מוס. AP
רנדי מוס מאוהב בעצמו/AP

ם מהצד של הניינרס הגיעו פנינים. רנדי מוס, שטרם זכה לענוד טבעת אליפות על אצבעו ויקבל צ'אנס אחרון ככל הנראה, הפציץ: "עכשיו כשאני מבוגר יותר, אני חושב שאני התופס הכי טוב שאי פעם שיחק את המשחק הזה. אני לא בנוי על המספרים, אלא על ההשפעה שלי על המשחק". אגב, לשמע הדברים, ג'רי רייס, הטוען הבלתי מעורער לכתר, לא התבלבל לרגע והגיב: "שימו את הנתונים שלי מול אלא שלו ותחליטו בעצמכם".

תופס נוסף של הניינרס, מייקל קראבטרי המצוין, החמיא לקולין קפרניק: "גם אם אתה התופס הטוב בעולם, בלי קוורטרבק טוב, כל הכישרון הזה לא יראה בשטח". גם ורנון דייויס החמיא לקוורטרבק הצעיר שיוביל את סן פרנסיסקו בלילה שבין ראשון לשני: "לקח לנו קצת זמן לייצר כימיה וללמוד זה את זה, כי אלכס סמית' היה שם מהרגע שהגעתי לקבוצה. אבל הדברים התחברו מהר מאוד. אנחנו תומכים בהחלטה של המאמן ללכת עם קולין. הוא הבוס וכל החלטה שלנו תזכה לתמיכה שלנו, גם אם לא נאהב אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully