וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה - עירוני קרית שמונה: "גביע זה חלום"

תהל אלון

30.1.2013 / 12:00

באלופה לא מקלים ראש ביריבה מליגה א', חסארמה ואלעד גבאי ייעדרו. מאמן הרצליה: "מתייחסים לזה כמשחק רגיל" (ד', 18:10)

בעירוני קרית שמונה נעלו היום (שלישי) את ההכנות למשחק הגביע בסיבוב ח' מול הפועל הרצליה מליגה א'. על אף שהיריבה של האלופה היא מליגה נמוכה מאמן קריית שמונה ברק בכר הזהיר את שחקניו שלא להקל ראש במשחק ולהגיע מוכנים כמו לכל משחק מול קבוצה בליגת העל.

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כמה שהם לא רוצים להיות אלה שמעירים את סינדרלה/ברני ארדוב

בפן המקצועי, ייאלץ בכר להסתדר ללא המגן אלעד גבאי, שספג מכה בקרסול וייעדר מהסגל ובקבוצה מקווים כי הוא יהיה כשיר למשחק הליגה בשבת, גם הבלם הוותיק סאלח חסארמה יקבל מנוחה ואת מקומו ימלא איציק כהן.

שחקן בקרית שמונה אמר לקראת המשחק: "למרות שהיריבה כביכול נוחה אין דבר כזה משחק נוח וקל, אנחנו מתייחסים לזה במלוא הרצינות, אין ספק שגביע זה חלום שעוד לא הגשמנו אבל הדרך לשם עוד ארוכה, קודם כל נצטרך להגיע מרוכזים וחדים בכדי לעבור את המשחק".

הרכב משוער עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, איציק כהן, שיר צדק, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, סנטיאהו סולליך, שמעון אבוחצירא, אוסיי מוואלי.

דן איינבינדר עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ינסו לא לספוג הפסד מביך. איינבינדר/ברני ארדוב

גם בהפועל הרצליה מתכוננים למשחק ומקווים להפתיע את קריית שמונה, מאמן הרצליה צחי טייר התייחס להכנות לקראת המשחק: "אנחנו מתייחסים לזה כמו לכל משחק ליגה, היה לנו קצת יתרון כי היה לנו גם וידיאו של קריית שמונה לראות, למדנו אותם והייתה הרבה עבודה לקראת המשחק אבל בעיקרון אנחנו מתכוננים לזה כמשחק רגיל עם כל הכבוד לקריית שמונה יהיה משחק פתוח וכל תוצאה אפשרית וההוכחה לכך זה המשחקים שהיו היום שבהם הקבוצות הקטנות הצליחו להפתיע".

על הסיכויים של הרצליה להעפיל שלב אמר המאמן: "אנחנו לגמרי יכולים לעבור שלב ההבדלים ברמות הליגות הם לא כאלה גבוהים בין על ללאומית וגם בין א' לעל בטח ובטח ממשחק אחד שבו אפשר לעשות כל תוצאה, בסוג של משחקים כאלה יש עודף אדרנלין ואנחנו באים מלאי מוטיבציה, אנחנו לא חלילה יהירים על קריית שמונה בכל זאת מדובר באלופה שהיא קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים נבוא לתת פייט אמיתי ונקווה גם אנחנו להתברג בשלב הבא יחד עם יתר הקבוצות מהליגה שלנו שעלו היום".

הרכב משוער הפועל הרצליה: איתמר ישראלי, גבריאל גרינר (אופק בן טולילה) ארנון רבינוביץ, רז קדושים, קרלוס לואיסה, אורי אטון, בראל סברי, טל פטרושקה, עומר בוארון, שי ניסים (גיל גילקרוב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully