וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את סאות'המפטון

מערכת וואלה! ספורט

30.1.2013 / 23:40

השדים האדומים הגדילו את הפער בצמרת לשבע נקודות. רדינג - צ'לסי 2:2 (13 דקות לבניון), ארסנל וליברפול ונפרדו ב-2:2

ספורט 2

המחזור ה-24 בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) ובדיוק כמו שאנחנו אוהבים את הכדורגל האנגלי. המוליכה מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-1:2 על סאות'המפטון בזכות צמד של ווין רוני והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות. ארסנל וליברפול נפרדו ב-2:2 דרמטי, אחרי שהמייטי רדס הובילו כבר 0:2. יוסי בניון חזר לשחק כדורגל, נכנס בדקה ה-77 כשצ'לסי הובילה 0:2 ברדינג וראה את המארחת חוזרת ל-2:2. טוטנהאם סיימה ב-1:1 בחוץ מול נוריץ'.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
כמה שהוא התגעגע לכבוש. רוני/AP

מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 1:2

אמרו שרובין ואן פרסי מתעלה, מעלים אותו וגורם לו לשחק חלש. אז אמרו. ווין רוני התעשת מהר מהפיגור של מנצ'סטר יונייטד, כבש צמד וסידר לשדים האדומים 1:2 ושלוש נקודות יקרות בפסגה, שהגדילו את הפער מהיריבה העירונית לשבע נקודות. ג'יי רודריגס עוד העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה השלישית, אבל זה ממש לא הספיק מול מי שמסתמנת כאלופה הנכנסת.

האורחת עלתה ליתרון מדהים בדקה השלישית. מייקל קאריק החזיר כדור רע לדויד דה חאה, ג'יי רודריגס הגיע לזה, העביר את זה מתחת לרגלי השוער הספרדי ומול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה השמינית כשמסירת עומק נהדרת של שינג'י קגאווה מצאה את ווין רוני, שבעט נהדר פנימה וזה 1:1. היפני היה יכול לכבוש את השני בדקה ה-11 כשנותר חופשי בתוך הרחבה לאחר מסירה מרוני, אך בעט משישה מטר לקורה. בדקה ה-27 הושלם המהפך כשהגבהה מצאה את פטריס אברה, שנגח למרכז, רוני דחק פנימה מול שער ריק וקבע 1:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תיאו וולקוט שחקן ארסנל. AP
קאמבק קסום. וולקוט/AP

ארסנל - ליברפול 2:2

כששתיים מהקבוצות המשוגעות ביותר בליגה האנגלית נפגשות, אין פלא שהמשחק מסתיים עם 2:2 דרמטי במיוחד. ארסנל וליברפול נפרדו ב-2:2, לאחר שהמייטי רדס כבר הובילו 0:2 עד הדקה ה-65 וספגו פעמיים תוך שתי דקות. ארסנל, שחזרה בזכות שערים של אוליבייה ז'ירו ותיאו וולקוט, לאחר שלואיס סוארס וג'ורדן הנדרסון העלו את האורחת ליתרון, נותרה שישית עם 38, ליברפול שביעית עם 35.

ליברפול פתחה מצוין ועלתה ליתרון כבר בדקה החמישית לאחר שההגנה של ארסנל כשלה. בסופו של דבר, זה הגיע לסוארס, שבעט כדור שפגע במרטסאקר והלך פנימה, 0:1 לאורחת. השני של ליברפול עמד באוויר, כשסוארס הגיע למספר הזדמנויות מסוכנות ואפילו דני אגר כמעט כבש, אך נתפס בנבדל. בדקה ה-44 היה חייב ג'ורדן הנדרסון לכבוש את השני, לאחר שנותר לבד מול שצ'סני מ-18 מטר. השוער הפולני היה מחוץ לשער, אבל הנדרסון בעט מעל השער.

ההגנה האומללה של ארסנל המשיכה לחלק מתנות להתקפת ליברפול במחצית השנייה ובדקה ה-60 היא שילמה על כך ביוקר. הנדרסון היתל בקלות באנדרה סנטוס וראמזי החלשים, שלא הסתדרו עם הרגליים שלהם ובסופו של דבר הוא בעט מול שער ריק פנימה את ה-0:2. למרות זאת, התותחנים הצליחו לחזור למשחק בדקה ה-65 כשכדור חופשי של פודולסקי מצא את אוליבייה ז'ירו, שנגח משישה מטר פנימה את ה-1:2. התותחנים חזרו עם שער פשוט אדיר של וולקוט כעבור שתי דקות, לאחר שהחלוץ האנגלי בעט בנגיעה אחת כדור נהדר מ-14 מטר לפינה הרחוקה וקבע 2:2.

צפו בתקציר המשחק

חואן מאטה שחקן צ'לסי. רויטרס
איזה פראיירים. מאטה/רויטרס

רדינג - צ'לסי 2:2

יוסי בניון חזר לשחק כדורגל, מי היה מאמין? הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-77 במשחק של צ'לסי, במצב בו הבלוז הובילו 0:2, וראה את קבוצת התחתית הביתית חוזרת ל-2:2 דרמטי במיוחד. לקשר הישראלי זה היה המשחק הראשון בצ'לסי מאז אוגוסט 2011, אך הקבוצה של רפא בניטס שמטה שתי נקודות יקרות מאוד ונותרה במקום השלישי עם 46 נקודות. רדינג, שחזרה בזכות צמד נהדר של אדם לה פונדרה, עלתה למקום ה-17 עם 20 נקודות.

הקבוצה של רפא בניטס עלתה ליתרון בדקה ה-45 לאחר כדור עומק גאוני של פרננדו טורס, שמצא את חואן מאטה שהסתובב ובעט נהדר פנימה את ה-0:1. בדקה ה-66 כבשו הבלוז את השני, כשקרן של מאטה מצאה את פרנק למפארד, שנגח מ-10 מטר לחיבורים וקבע 0:2. רדינג הצליחה לצמק בדקה ה-87 לאחר שלה פונדרה קיבל כדור עומק מצוין ובעט פנימה את ה-1:2.

צפו בתקציר המשחק

נוריץ' - טוטנהאם 1:1

התרנגולים, שהודחו מהגביע על ידי לידס אחרי הפסד 2:1 מביך, חזרו לליגה וגם שם הם לא הבריקו במיוחד וסיימו ב-1:1 בחוץ מול נוריץ'. גם זה הגיע רק בזכות שער שוויון מאוחר של גארת' בייל שחילץ נקודה. לואיס הולטבי, הרכש החדש משאלקה, נכנס כמחליף בדקה ה-71 ושיחק 19 דקות.

נוריץ' עלתה ליתרון בדקה ה-33 לאחר שאנתוני פילקינטון הוריד כדור נהדר לווס הולאהן, שבעט מצוין פנימה את ה-0:1 המפתיע. בדקה ה-71 שלף אנדרה וילאש בואש מהספסל את לואיס הולטבי. בדקה ה-80 הצליחו התרנגולים לאזן כשבישול של קלינט דמפסי מצאה את גארת' בייל, שבעט פנימה את ה-1:1.

משחקים נוספים:
אברטון - ווסט ברומיץ' 1:2
לאברטון: לייטון ביינס (29 ו-45 בפנדל), לווסט ברומיץ': שיין לונג (65)

פולהאם - ווסטהאם 1:3
לפולהאם: דימיטאר ברבאטוב (10), הוגו רודאייגה (49), ג'ואי אובריאן (90, עצמי), לווסטהאם: קווין נולאן (48)

לואיס הולטבי שחקן טוטנהאם. GettyImages
נכנס בדקה ה-71. הולטבי במדים החדשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully