וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "אין הכנה, שחקנים בקבוצה לא נלחמים"

29.1.2013 / 18:16

גורמים במועדון לא התאוששו מהתבוסה לאשדוד: "הושפלנו, אין לזה הצדקה". כרטיסים מוזלים יימכרו למשחק מול אילת בגביע

"זהו הפסד מביך", "הושפלנו באשדוד" – אלו רק חלק מהביטויים שבהם השתמשו גורמים בהפועל ירושלים לאחר התבוסה למכבי אשדוד אמש (שני), 95:78. אחד הגורמים במועדון הרחיב בנושא והוסיף: "זה יותר מההפסד, זו הדרך בה הפסדנו. לא מובן למה השחקנים לא עושים הגנה. אני לא מבין איך אשדוד, עם רבע תקציב ממה שיש לנו, נראית ככה מולנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משהו חייב להשתנות, ומהר. טפירו ודרוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורם נוסף בירושלים מתאר דינמיקה בעיייתית מאוד: "שחקנים בוכים בספסל על עבירות, אין מלחמה, אין הכנה. אני לא מבין למה בכל כך הרבה משחקים יש רבעים שאנו פשוט לא באים אליהם, כמו הפתיחה הגרועה שהייתה לנו מול נתניה. אין לזה הצדקה". בהפועל ירושלים אף מביעים דאגה מפציעתו של קורטני פלס: "גם כך אנו סובלים מפציעות רבות העונה, ולפני המשחק מול אילת זה מדאיג", אמרו.

בחדר ההלבשה, גער המאמן, שרון דרוקר בשחקנים בשחקנים – גם במחצית וגם בסיום המשחק – על ההגנה ועל המלחמה שלא הפגינו. עם זאת, דרוקר ביקש להרים את ראשם של השחקנים לקראת משחק הגביע הקרוב מול הפועל אילת, והזכיר את חשיבותו. בירושלים אמרו לקראת ההתמודדות: "השחקנים חייבים להבין שבמשחק כזה לא תהיה הזדמנות לתקן".

בתוך כך, הנהלת הפועל ירושלים החליטה בסוף השבוע לערוך מחווה לאוהדי הקבוצה, ולהוזיל את הכרטיסים למשחק נגד אילת במוצאי שבת. כרטיס לילדים ולנוער יעלה 20 שקלים, חיילים וסטודנטים ישלמו 30 שקלים, ואילו מקומות צדדיים ומושבים במרפסות יעלו 40 שקלים במקום 80.

קורטני פלס שחקן הפועל ירושלים נפצע (אמצע). עומר מירון
יחסר להם. פלס/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully