וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית - בני סכנין: ערפאת יערוך בכורה?

30.1.2013 / 11:30

החלוץ הטוגולזי עשוי להיכלל בסגל למשחק של האורחת, כמו גם אדיר טובול (רביעי, 18:10). הקבוצה מהלאומית תנסה להפתיע

בני סכנין תעשה מאמצים אחרונים להעביר מחר בבוקר את אדיר טובול וג'קו עראפת, על מנת שהשניים יוכלו להיכלל בסגל למשחק הגביע מול הפועל נצרת עילית (רביעי, 18:10) . המאמן שלומי דורה תרגל היום את טובול בהרכב ובסכנין אמרו כי חשוב מאוד שהמגן יעבור בבקרה ויוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי.

ג'קו ערפאת שחקן הפועל עכו חוגג. ברני ארדוב
בסכנין יקוו שייכלל בסגל. ערפאת/ברני ארדוב

מלבד טובול, דורה מתכנן מספר שינויים לא מבוטל ועל פי התרגול באימון עידן וייצמן יחזור להרכב על חשבונו של פיטר אמבמבה, עלי עוסמאן יחזור לעמדת המגן הימני ומוחמד כליבאת ייכנס להרכב על חשבונו של אחמד קאסום. בנוסף תרגלו בסכנין פנדלים כאשר בקרב השחקנים אמרו שהם מוכנים לכל תרחיש ושחשוב להם מאוד לא למעוד מול היריבה מהלאומית.

"אסור לנו להפסיד במשחק הזה", אמר אחד השחקנים, "אנחנו בתקופה קשה מאוד ולקראת משחק התחתית מול הפועל חיפה, שהוא המשחק הכי חשוב שלנו העונה נצטרך להגיע במצב רוח טוב אחרי ההעפלה בגביע".

ג'קו עראפת לא צפוי לפתוח מחר גם אם יעבור בבקרה ולפי האימונים ניראה שהוא עדיין לא בכושר לתשעים דקות "ג'קו כנראה לא התאמן הרבה זמן. הוא שחקן טוב אבל רואים שעדיין קשה לו" אמר שחקן בסכנין. דורה ביקש משחקניו לא לזלזל וביקש מהם לעלות בשיא המוטביציה כדי להעפיל שלב בגביע ולקבל בטחון להמשך.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, אדיר טובול (באסם גנאים), חאלד חלאיילה, מקסים ז'וס, חאמד גנאים, אלכס דוידוב, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

רן רול שחקן הפועל נצרת עילית (משמאל) מול יניב עמיאל שחקן מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
יצליחו להפתיע? רן רול משמאל/מגד גוזני

בהפועל נצרת עילית מעודדים טיפה מחזרה של איברהים בסיט ואוג'ן סידורנקו מפציעות בעוד שבסיט, ששיחק 30 דקות מול מכבי פתח תקוה, צפוי לפתוח. לגבי סידורנקו עדיין לא התקבלה החלטה, אך הוא יחזור לסגל אחרי מספר שבועות של פציעה. בקבוצה מצמרת הליגה הלאומית מאמינים שהם יוכלו להפתיע את סכנין ומאמינים שגם תנאי המגרש יוכלו לתרום להם. "סכנין יותר טכניים והמגרש למרות שעבר שזרוע אמור להיות מוצף מעט. אנחנו צריכים להשתמש בזה ובהחלט אפשר להפתיע", אמר שחקן בקבוצה.

בנצרת עילית לא תרגלו בעיטות עונשין וכמו כן לפי האימון האחרון ניראה שבצוות המקצועי מתלבטים בין כמה שחקנים ולא גיבשו עוד הרכב. בשיחה המסכמת שוחח המאמן דני גולן עם חניכיו על המערך אותו הוא צופה שסכנין יעלו ועל היתרונות והחסרונות של הקבוצה מליגת העל. מי שעבורו יהיה זה סוג של פיקנטריה הוא רן רול ששיחק בשנה שעברה בסכנין וינסה להוכיח לקבוצתו לשעבר כי היה לו מקום בקבוצה. הייתאם חלבי נפצע לפני יומיים באימון ולא יהיה בסגל כמו גם דפקוס מרטינס שנמצא עם נבחרתו בליטא.

הרכב משוער: מאיר כהן, בן ביטון, אלירן חודידה, יבגני ברקמן, בן תורג'מן, ליעד אלמליח (יניב דרעי), רועי שוקרני, יהודה ז'אנו, ליאור ראובן (אוג'ן סידורנקו), רן רול, איברהים בסיט.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
יצליחו לשים את הצרות מאחור? פדידה/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה (ד', 18:10)

הדרבי של השרון יהיה על טהרת הליגה הלאומית ויפגיש בין שתי קבוצות שנמצאות במרחק 13 נקודות אחת מהשנייה. הפועל כפר סבא, למרות כל הצרות, בסך הכל נמצאת במומנטום לא רע בליגה והשיגה ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים. למרות זאת היא במקום האחרון עם 15 נקודות. מנגד, מכבי הרצליה לא ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה והיא במקום התשיעי עם 28 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully