וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: בכורה לטיאגו קוסטה

המגן החדש יפתח במשחק הגביע (רביעי, 20:50, 5+ לייב). הרוש הצטרף לרשימת הפצועים. אלישע לוי: "אפשר לעבור"

בהפועל באר שבע ערכו את ההכנות האחרונות לקראת משחק הגביע מחר (רביעי, 20:50, ספורט 5+ לייב) מול הפועל תל אביב. המאמן אלישע לוי ערך אסיפה סגורה לשחקני ההגנה בלבד, בה נתן דגשים טקטיים לקראת המשחק מחר. אחת הנקודות עסקה במשחק האחרון ובתיאום בין הבלמים עודד גביש ובויאן מרקוביץ'.

המאמן אמר לקראת המשחק: "מדובר בהגרלה קשה מאוד, אבל בוסרמיל יחד עם הקהל שלנו אפשר לעבור כל קבוצה". מרקוביץ' וקלמי סבן ייעדרו מהמשחק בשבת מול אשדוד, אבל מחר צפויים לעלות בהרכב. למעשה, ההרכב לא אמור להשתנות פרט לעמדה אחת. רביד גזל שמושבת לשבועיים ייעדר, ובמקומו צפוי לשחק סיראז' נאסר.

דיא סבע שוב יפתח על הספסל ולא יוכל לקבל שחרור עד שיגיע שחקן במקומו. עם החלוץ אדמיר אדרוביץ' אין כל חדש, ובשלב זה הוא טרם קיבל הודעה להגיע לישראל. לוי בוחן מספר מועמדים נוספים לתפקיד. בכל מקרה, חלוץ זר לא יגיע ללא מבחנים.

הרכב משוער: גליל בן שנן, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר, דובב גבאי, עידו אקסברד.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אפשר לעבור כל קבוצה". אלישע לוי/קובי אליהו

הפועל תל אביב: "הזדמנות לפתוח דף חדש"

אחרי התבוסה שספגה הפועל תל אביבה בקרית אליעזר רק לפני יומיים, ערכה היום הקבוצה במצב רוח שפוך את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר בגביע המדינה מול הבאר שבע. האדומים המדוכדכים ינסו לשים את המשחק ביום ראשון מאחוריהם ולהתרכז במשימה מחר והיא לשמור על התואר ולהעפיל לסיבוב הבא בגביע. "זאת הזדמנות שלנו לתקן ולהתחיל דף חדש", אמר היום אחד השחקנים בהפועל. "למרות התקופה הלא טובה שלנו, אסור לנו בכלל לחשוב על הפסד כי בגביע אין דרך לתקן".

אחרי שאתמול חיים רמון הגיע לאימון, הקבוצה ערכה ארוחת גיבוש במועדון לאחר האימון, בהשתתפות השחקנים וחברי ההנהלה. במהלך הארוחה שוחח משה תאומים עם השחקנים ואמר להם: "הפועל תמיד ידעה להביא את הנשמה, גם ברגעים קשים. זה לא משנה אם יש פצועים וחסרים. אם כל אחד מכם ייתרן את הנשמה שלו על המגרש, נדע לנצח כל יריבה. זה תמיד עבד לטובת הפועל ואין סיבה שזה לא יקרה מחר בגביע ובהמשך השבוע בליגה".

למרות שהיה נראה כי אבוקסיס יבצע לא מעט שינויים בהרכב, המאמן הסתפק בינתיים רק בשלושה. על פי האימון הערב נראה כי הרכש החדש, טיאגו קוסטה, שאמור מחר לעבור בבקרה התקציבית יפתח מחר בהרכב אחרי אימון אחד בלבד במקומו של נעאל חוטבא. החדשות הפחות טובות הן ששמעון הרוש נטש את האימון לאחר שהרגיש מתיחה בשריר האחורי ולא יהיה בסגל.

המגן אמור לעבור בדיקות נוספות בכדי לברר את חומרת הפציעה שכרגע עושה רושם לא טוב והוא עשוי להיעדר מספר שבועות אם יתגלה קרע בשריר. בינתיים, אלירן דנין הוא זה שאמור להחליפו בהרכב. כמו כן, אריק דג'מבה דג'מבה יחזור לקישור האחורי מחר במקומו של מור שושן שישוב לספסל. אפולה אדל אמור לשוב לפנות בוקר ולהיות בסגל הקבוצה למשחק מחר שבכל אופן בוריס קליימן ימשיך לקבל את האשראי בהרכב. טל בן חיים, גילי ורמוט ואלרואי כהן הפצועים ייעדרו.

הרכב משוער: בוריס קליימן, טיאגו קוסטה, וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ', אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, ניר נחום, חנן ממן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

טיאגו קוסטה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ישחק כבר אחרי אימון אחד. טיאגו קוסטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully