וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל אזור: קטן לא בסגל, ורד בהרכב

30.1.2013 / 11:10

בנאדו לשחקנים: "רוצה לראות את אותה נחישות כמו מול הפועל". מאמן אזור: "ננסה לשבש לחיפה" (ד',19:00, 5+לייב)

בהפועל אזור, מועדון צנוע מליגה א' דרום, חולמים להפוך מחר (רביעי) לסינדרלה של הגביע. הקבוצה שמתמודדת העונה על כרטיס לליגה השנייה, תנסה להפתיע את מכבי חיפה (19:00, 5+ לייב) של אריק בנאדו ולחולל את אחת הסנסציות הגדולות שנראו במפעל הזה בשנים האחרונות.

מאמן הפועל אזור, שי מאור, נכח במשחקה של הירוקים מול הפועל תל אביב. "מדובר בקבוצה הכי איכותית בישראל, אולי קבוצה טובה יותר מהפועל תל אביב של גוטמן בעונת הדאבל", אמר מאור. "הם משחקים כדורגל שמח ודינמי. ברור שנצטרך לבוא ולשבש להם מאשר לשחק את המשחק שלנו".

איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה (ימין) עם שי מאור מאמן הפועל אזור. ברני ארדוב
ידהים את הירוקים? שי מאור/ברני ארדוב

על השאלה האם קבוצתו מסוגלת לחולל את הסנסציה של סיבוב ח' בגביע, אמר: "זה משחק אחד, אני מאמין בבחורים שלי. להגיד לך שזה יספיק? לא יודע, אבל אומרים שחלומות נועדו כדי להגשים אותם. הגביע קצת פגע בנו בליגה, וזה חבל, כי ברור לי שהקסם הזה ייגמר מתישהו. נהנה מהמשחק ומחוויית הכדורגל שהיא פסטיבל גם עבור האוהדים שלנו. ננסה לעשות את המקסימום. לא נבוא כדי לומר ששיחקנו נגד מכבי חיפה, אלא כדי להוכיח שאנחנו מסוגלים להשתמש בכלים שלנו ולנסות ולעבור שלב".

הרכב משוער: דורון רוזינקוביץ'; אלעד קיזר, יוסי זנה, רועי אליהו, חיים פונטרמולי; יחיאל זכריה, שרון ברנשטיין, גל גבע, שי כחלון (יובל אשכנזי), מתן לוטטי; רפי סגל

מכבי חיפה: קטן לא בסגל, ורד וימפולסקי בהרכב

מכבי חיפה סיימה גם היא את ההכנות שלה לקראת המשחק, כשהבלם אנדריי פיליאבסקי והקשר תמיר כהן אמורים לפתוח בהרכב. כזכור, הראשון קיבל הודעה שייכלל בקרוב ברוטציה והאחרון שהיה אמור להיכלל בסגל נגד הפועל תל אביב ישחק לראשונה מאז נפצע. במועדון מקווים שכהן יחזור לכושר משחק במהירות, לאחר שג'ואל דמאו כבר אינו חלק מהסגל. ג'אבר עטאא אמור לקבל קרדיט לצדו.

אלון תורג'מן שהבקיע מול הפועל תל אביב אמור להמשיך לפתוח בצד שמאל, כשויאם עמאשה אמור לפתוח בחוד. שחקן נוסף שתורגל בהרכב הוא עידן ורד, שתורגל יחד עם חן עזרא. יניב קטן לא ייכלל בסגל למשחק. שחקן נוסף שיקבל מנוחה הוא המגן אייל משומר, מאחר ולמכבי חיפה אין מגן ימני אחר (אוראל דגני פצוע, אלקיים מחפש קבוצה), דלה ימפולסקי אמור לפתוח. דינו אנדלובו אמור לקבל גם הוא דקות ראשונות מאז הפציעה, אך ישולב בהדרגה על מנת לא לסכן אותו. גם החלוץ היהודי דניאל הייבר אמור להשתלב במשחק.

"אני רוצה לראות את אותה רמת נחישות ומחויבות מהמשחק מול הפועל, גם במשחק מול אזור", אמר בנאדו לשחקנים.

הרכב משוער: בויאן שראנוב; דלה ימפולסקי, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן; ג'אבר עטאא, תמיר כהן, חן עזרא, עידן ורד, אלון תורג'מן; ויאם עמאשה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יניב קטן קפטן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחוץ להרכב. יניב קטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully