וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל עפולה: ד"ש מהאקסים

28.1.2013 / 19:35

הקבוצה של שמעון הדרי תקווה להתאושש מול מוליכת ליגה א' צפון, שבשורותיה לא מעט משחקניה בעבר (שלישי, 18:00)

עם כל הכבוד לגביע המדינה, הליגה מעסיקה בימים אלו את הפועל עכו הרבה יותר. הקבוצה של שמעון הדרי, שמגיעה אחרי מפלה קשה בבלומפילד מול מכבי תל אביב במשחק שהשלים 14 מחזורים רצופים ללא ניצחון, מקווה אולי לעצור את הסחף במשחק הגביע נגד הפועל עפולה (שלישי, 18:00). בעכו טרודים מהמשחק הקרוב נגד עירוני קרית שמונה, אבל עוד קודם הם יקוו לעבור שלב נוסף בגביע בכדי להרים את הראש.

"יש בקבוצה אדישות קשה", אומר אחד השחקנים. "במקום ששמעון הדרי יעיר אותנו, הכל זורם על מי מנוחות וזה נראה שכבר לאף אחד לא איכפת מהמצב שלנו". בשנה שעברה, אגב, עכו סיימה את חלקה כבר בסיבוב ח' עם הפסד לעירוני רמת השרון. לקראת המשחק נגד מוליכת ליגה א' צפון, שמעון הדרי החליט שוב לשנות מערך ולבצע לא מעט שינויים בהרכב. עכו תעלה ב-2-4-4 כאשר ההפתעה הגדולה בהרכב היא הצבתו של דדי בן דיין כבלם לצידו של דין מימוני. כזכור, אדי גוטליב חולה, דימקאו פידליס פצוע, ואל רשימת הנעדרים הצטרף גם משה מישאלוב שנעדר מהאימון וחולה אף הוא. גם רועי לוי לא התאמן בגלל מחלה ומי שימלא את מקומו בעמדת המגן הימני הוא שגיב כהן.

בקישור הדרי יעלה עם קשר אחורי אחד, ברניסלב יובאנוביץ' שיציין את משחקו השני בקבוצה, כאשר אמייה טגה, יובל שבתאי ונבוישה מרינקוביץ' ישלימו את חוליית הקישור. תמיר כחלון, שנפצע נגד הצהובים בשבת, ייעדר. בחלק הקדמי אוהד קדוסי יפתח לצידו של נמניה ארסנייביץ', שיערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.

הפועל עכו, הרכב משוער: דודו גורש, שגיב כהן, דין מימוני, דדי בן דיין, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה, יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', נמניה ארסנייביץ', אוהד קדוסי.

הפועל עפולה: האקסים מחפשים נקמה

בהפועל עפולה מבינים שיש להם הזדמנות מצוינת לתפוס את הפועל עכו בתקופה הכי גרועה שלה, ולעלות על חשבונה לשלב הבא. מוליכת המחוז הצפוני של ליגה א' כבר שלחה בסיבוב הקודם את הפועל ירושלים הביתה אחרי ניצחון 2:3 בפנדלים ואת אותו הדבר ישמחו לעשות שחקניו של ירון הוכנבוים, שאימן בעכו לפני כמה שנים, לחבורה של הדרי.

בעפולה יש מושבה שלמה של שחקנים ששיחקו בעכו בעבר, וביניהם גבע ברקאי, שחר סימנטוב, אליאור סיידר, ג'וני טננבאום, שלומי חנוכה ואחרים. בליגה עפולה לא מתקשה לשמור על המקום הראשון, וצועדת ביתרון של ארבע נקודות על פני סגניתה מכבי דליית אל כרמל אחרי שהעונה היא הפסידה במשחק אחד בלבד מתוך 16, ויש לה יחס שערים פנטסטי של 7:36. מי שלא יהיו בסגל הם שני האקסים ברקאי וסימנטוב, הבלם הוותיק שיחק בעכו בעונה שעברה, אבל עבר בינואר לקבוצה מליגה א', והוא לא ישחק אחרי שהוא ספג אדום בניצחון האחרון של הקבוצה על דליית אל כרמל 1:4. סימנטוב, לעומתו, מוצהב. ג'וני טננבאום ושלומי חנוכה פצועים והם בספק.

ברקאי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים מצוין כי אנחנו נמצאים במקום הראשון ואנחנו אחרי ניצחון במשחק העונה. באופן כללי אנחנו מתרכזים בליגה שהיא חשובה יותר, אבל כמובן שאנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח. מאוד רציתי לשחק נגד עכו, זו לא עוד קבוצה מבחינתי, חוויתי שם הרבה רגעים יפים. אני מקווה שננצח ואז אוכל לשחק בשלב הבא". על מצבה של עכו בליגה, אמר ברקאי: "אני מאוד מקווה שהם יתאוששו ויישארו בסופו של דבר".

הפועל עפולה, הרכב משוער: עידו לוי, טרס שולקובסקי, שחר הלמן, ערן סספורטס, ג'וני טננבאום, קווין ריינשטיין, מתן נחמני (אורן עידו), עידן דוד, ברק דניאל (עודד בן שושן), אליאור סיידר, עומר מולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully