וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-אום אל פאחם: כולם רוצים את הקהל בטדי

28.1.2013 / 18:50

שחקני בית"ר לא אהבו רעיון המשחק ללא קהל בגביע מול אום אל פאחם (ג', 19:00, 5+לייב). פרננדס, קריאף וחדד ייעדרו

one

כאוס. רק כך אפשר להגדיר את כל מה שעובר על בית"ר ירושלים מאז הודעת ארקדי גאיידמק בשבת האחרונה על רצונו להחתים את שני השחקנים הצ'צ'נים ממוצא מוסלמי של טרק גרוזני. אם לאחר ההפסד לבני יהודה טענו בקבוצה כי לא ניתן לייחס את התוצאה לאווירה, הרי שהדחה מחר (שלישי, 19:00, 5+ לייב) במשחק הגביע הביתי מול מכבי אום אל פאחם כבר תוביל לתחושות אחרות. שחקנים בקבוצה הגדירו היום את האווירה: "אנחנו מנסים להתרכז במשחק, אבל יש הרבה בעיות. שחקנים פה נראים תשושים פיזית וכל האווירה לא נותנת יותר מדי כוחות".

שחקנים בבית"ר התעקשו כי לא מדובר בתירוצים: "שאנשים יזלזלו, אבל הם לא מבינים כמה אנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו מחר. אנחנו מקווים שהצעד הזה הוא יותר יחצ"ני מצד איציק ולא באמת רוצים שזה יקרה. אנחנו בחצי הרכב וחלק מהשחקנים עולים עם מתיחות, אנחנו חייבים את התמיכה של הקהל ואת הגב שלו כפי שהוא ליווה אותנו כל העונה ולא כמו הבלגן במשחק נגד בני יהודה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבי ריקן. ברני ארדוב
אינספור צרות. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

בפן המקצועי, המאמן אלי כהן צפוי לבצע מספר שינויים כפויים בהרכב. דריו פרננדס ואופיר קריאף ייעדרו בשל כרטיסים צהובים, שי חדד בשל מתיחה בשריר ואבי ריקן, שסובל אף הוא ממתיחה, יקבל זריקה לפני המשחק על מנת להיות בסגל, אך ימתין על הספסל. אלי דסה צפוי לפתוח במקום חדד, ברק משה במקום פרננדס וסטיבן כהן במקומו של אבי ריקן בחלק הקדמי. אריאל הרוש סובל מכאבי גב, אך יפתח.

בית"ר תתייצב מחר בבית הדין בעקבות הקריאות הגזעניות במשחק מול בני יהודה. כפי שפורסם היום, הקבוצה תבקש מבית הדין לארח את המשחק נגד אום אל פאחם ללא קהל, אך ספק גדול אם בית הדין יחליט בניגוד לתקנון ויאשר את הבקשה, במיוחד לנוכח העובדה שמדובר ביום המשחק ומאום אל פאחם מתכננים להגיע אלפי אוהדים. בית הדין יצטרך להחליט האם הוא מסייע לבית"ר ירושלים בכל התהליך של המלחמה בגזענות או שפועל אך ורק על פי התקנון ומעניש את הקבוצה במשחקים ללא קהל בעקבות האירועים.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אמר לאנשי בית"ר בפגישה שהתקיימה היום: "אם הייתי מחליט לבד הייתי עושה הרבה דברים, אבל פיפ"א מסתכלת על המקרה ואתם בבעיה. יש תקנות מאוד מחמירות בנושא גזענות והנושא הזה כבר מגיע לכל פינה ביבשת. אם מה שהיה בשבת בטדי לא ייעצר ויימשכו התלונות, פיפ"א עשויה להוריד אתכם ליגות, להעניש בחומרה ואולי גם לתת הוראה לא לשתף אתכם בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. מגד גוזני
הזהיר את ראשי הקבוצה. לוזון/מגד גוזני

בבית"ר לוקחים בחשבון שהמשחק מחר ייערך עם קהל ובמצב כזה צפויים כ-290 שוטרים לאבטח את האצטדיון. בקבוצה שוקלים מספר אפשרויות למקרה בו תשמענה קריאות גזעניות. מעבר לעובדה ששוטרים סמויים צפויים להיות ביציע ותוגברה כמות מצלמות המשטרה, עם דגש על היציע המזרחי, הקבוצה עשויה להקדים את אום אל פאחם ובמידה שיהיו קריאות גזעניות, לרדת מהמגרש.

בבית"ר מודעים לכך שהם הולכים לתקופה קשה: "יש סיכוי שנעוף מהגביע ואולי נאבד גם את הפלייאוף העליון בגלל המהלך הזה, אבל אנחנו נחושים לבצע אותו. המועדון לא יכול להגיע כל שנה לקיץ ולהתחנן לאנשים רק כי אף אחד לא נוגע בו בגלל הגזענות. זה ניתוח כואב וייקח זמן לא קצר להתאוששות והתמודדות עם הפצעים והנזקים, אבל לטווח הארוך זה צעד הכרחי עבור המועדון. הכי קל היה לומר שהקבוצה במצב טוב מקצועית ונהנית מהתקופה הזאת, אבל היינו מגיעים לקיץ ואפילו נדבות לא היה מי שייתן הפעם".

הרכב משוער

אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, ברק משה, סטיבן כהן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, ערן לוי.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תהיו רגועים. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

אום אל פאחם: הרכב מלא, דריכות גדולה

במכבי אום אל פאחם התעסקו פחות בהכנות המקצועיות למשחק עם בית"ר ויותר בשאלה האם אוהדי הקבוצה יזכו להגיע למשחק. יו"ר הקבוצה אבו רג'א זעם על החלטת בית"ר ירושלים לבקש מבית הדין לערוך את המשחק ללא קהל וכבר פנה להתאחדות וביקש להיות צד בדיון.

אבו רג'א אמר: "בשום פנים ואופן לא נסכים להופיע ללא הקהל שלנו. אלפים מתכננים להגיע למשחק והוא יתקיים עם קהל. אם בית"ר לא יכולה לשלוט באוהדים שלה, שהמשחק יתקיים רק עם האוהדים שלנו".

מבחינה מקצועית צפוי המאמן סמיר עיסא להיות עם סגל מלא לקראת המשחק. המאמן לא תירגל הרכב אך נראה כי לא יהיו שינויים ממשחק הליגה האחרון.

הרכב משוער

מוחמד שבאט: אשרף סולימאן, חרבט אימאן, נהיה אחמד, רון בן נחום: מאור אוחיון , דיאב אחמד, גיאורגי גבידוארי, דור הלוי, טאטור אחמד: וזיביצ'יוס רוברט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully