וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטור 86 – ערב של כתרים

בועז קורפל, אגו טוטאל

28.1.2013 / 13:40

קרב חד צדדי במשקל בינוני-קל הכתיב עוד ערב קרבות מרתק. צפו בתקציר מהקרבות, ששודרו בישראל באגו טוטאל

ההימורים בווינסטאר וורלד קזינו על המנצח בקרב המרכזי על התואר העולמי במשקל בינוני-קל נחצו בין האלוף בן אסקרן מארה"ב לבין הטוען לכתר מצרפת, קארל אמוסו. הצרפתי הוכיח שיש לו פה גדול, אבל אסקרן השתיק אותו וריסק אותו בדרך לניצחון שהותיר אותו אלוף בלתי מנוצח שהופך לאגדת MMA.

אירוע בלאטור 86 עמד בסימן הקרב על התואר העולמי שהתבשל מזה חודשים ארוכים בקטגוריית משקל בינוני-קל. בן אסקרן שנראה כמו נער הייטק מקורזל שיער, השאיר את המיקרופונים לפני הקרב ליריבו קארל אמוסו שדרס את כל מי שניצב בדרכו בדרך לקרב על חגורת האליפות. אולם כאשר המיקרופונים החיצוניים נדמו והמיקרופונים בתוך הכלוב פעלו, אפשר היה לשמוע רק צליל אחד ויחיד שבקע מפרצופו המנופח של אמוסו, אחרי שספג מהלומות כואבות מידיו ומרפקיו של אסקרן.

למרות שרשימת ההמתנה להתמודדות על התואר מול אסקרן הולכת ומתארכת, החליטו אמרגני ארגון הקרבות השני בגודלו בארה"ב לדחות את הקרב המדובר בין השניים ל-2013 משיקולים ארגוניים והיה חשש שאסקרן שהגיע בלתי מנוצח, יהיה חלוד מול הטוען לכתר שהתאמץ לקשקש מול כל מצלמה, לתאר כיצד הוא הולך לנפץ את תדמיתו הנקייה של אסקרן, ולכתוש אותו בזירה ולקחת ממנו את החגורה.

אסקרן,המתאבק המחונן, שמר לעצמו את המילה האחרונה ובחלוף שלושה סיבובים שבהם הוא כתש את אמוסו, החליט הרופא של הזירה לעצור את הקרב ומנע מאמוסו לעלות לסיבוב הרביעי ובכך להעניק בצדק את הניצחון לבן אסקרן ששמר על מאזן מושלם שניצב כעת על 11 ניצחונות ללא הפסדים. בתום הקרב שחרר אסקרן מעט את לשונו וקרא תיגר על מי שכבר מתכונן לפגוש בו, אנדריי קורישקוב הרוסי המסוכן ובנוסף, שלח האלוף המחונן רמז עבה ללוחמים אחרים בעולם (לרבות זירת ה-UFC למרות שלא הזכיר זאת במפורש) כי הוא הדבר הגדול הבא במשקל 77 ק"ג.הקרב הבא של אסקרן מול קורישקוב עדיין לא נקבע, אך יש לשער כי ברגע שאסקרן יחוש כשיר, החוזה ייחתם ונזכה לראותו מגונן שוב על הכתר שמונח על תלתליו.

דקות לפני הקרב המרכזי על התואר, נערך הקרב האחרון בשלב הראשון בטורניר העונה השמינית במשקל חצי-כבד, בין הלוחם הפולני פרז'מיסלאב מישלה לבין קינג מו שערך את הופעת הבכורה שלו בבלאטור אחרי שאמר שלום לזירת ההיאבקות המקצוענית TNA. הפציעה החמורה ברגלו של קינג מו הטרידה אותו הרבה פחות מאשר את אנשיו ואת אמרגני האירוע. בשניות הראשונות של הקרב נראה היה כי יריבו הפולני ניסה ללכת בדרכו של מיכאיל זאייטס הרוסי שהביס באירוע הקודם את בבאלו סובראל וליצור הפתעה אדירה. אולם החלום הפולני התפוגג עד מהירה וקינג מו נכנס לפעולה יעילה שחיסלה את מישלה בחלוף 3 דקות ו-52 שניות בסיבוב הראשון. הפרפרים בבטנם של אוהדיו הרבים ושל אמרגני בלאטור השתחררו בבת אחת ושמחת הניצחון בתום הקרב הייתה מושלמת. המבחן הראשון של קינג מו עבר בהצלחה והכתר שלו נותר יציב על ראשו אך כבר בקרוב הוא ייבחן בצורה קשה יותר בחצי הגמר של הטורניר בשבועות הבאים.

טרם הקרבות הללו זכינו לראות כיצד דגלאס לימה הברזילאי עומד בכל הציפיות ממנו ומחסל בסיבוב השני את מיכאל צארב הרוסי שקיבל הזדמנות שנייה (אך אכזרית מול לימה) בטורניר קטגוריית 77 ק"ג שנפתח באותו ערב. בן אסקרן האלוף סימן את לימה כמי שלדעתו ינצח בטורניר, וגם הוא מצטרף פוטנציאלי לפגוש את אסקרן בעתיד (אם זה יישאר בבלאטור ולא יערוק ל-UFC כמו אדי אלברז). באותו טורניר גבר בן סונדרס בלי בעיות מיוחדות בהחלטת שופטים על קופי אדזיטסו האפריקני ואילו מריוס זרומסקיס המשיך לאכזב, אחרי שספג הפסד נוסף בהחלטת שופטים אחידה, והפעם היה זה ברנט ווידמן ששלח את אלוף Dream לשעבר להמשיך ולחלום על תואר. בקרב הפתיחה של הטורניר, גבר ראול אמאיה על חוזה גומז תוך קצת יותר משלוש דקות בסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully