וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "יש בלגן וקשה להתנתק. זה פוגע מקצועית"

27.1.2013 / 9:16

בקבוצה מלקקים את הפצעים לאחר התבוסה לרמת השרון, השחקנים התייחסו לקיצוצים. ג'קו ערפאת נחת בישראל ויצטרף

one

המתיחת בבני סכנין הורגשה היטב אתמול (שבת) לאחר התבוסה לעירוני רמת השרון 4:0. חלק מהשחקנים ציינו כי כל מה שקרה מסביב למועדון בשבועות האחרונים משפיע מאוד על היכולת על המגרש ואם לא יתקבלו החלטות סופיות לכאן או לכאן יהיה קשה לייצב את הקבוצה. אותם שחקנים מתייחסים לשחרור של שמעון הרוש להפועל תל אביב עוד לפני שהוחתם שחקן אחר בעמדה שלו ועל הדרישה לקצץ, וכן על המתיחות בין ההנהלה למקסים ז'וס ומחמוד עבאס. "קשה להתנתק מכל הדברים ולהגיע למגרש כאילו כלום לא קרה", אמר אחד השחקנים "ראינו את זה גם בתחילת העונה אבל אז הגיעה יציבות וגם התוצאות על המגרש השתפרו ועכשיו שוב יש בלגן וזה פוגע מקצועית".

שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
תבוסה קשה. דורה/אדריאן הרבשטיין

בהנהלה לא מקבלים את העניין ואומרים כי מדובר בתירוצים: "נכון שלא הכל ורוד אבל שחקנים מקצוענים צריכים להשאיר הכל בצד ולשחק על המגרש", אמר מקורב להנהלת סכנין, "ההנהלה פועלת כך בגלל בעיות כלכליות וצריך במידה מסויימת להבין אותה".

בצד המקצועי נרשמה אכזבה מכלל השחקנים כאשר ייתכן מאוד שעידן וייצמן יחזור להרכב על חשבונו של פיטר אמבמבה כבר במשחק הבא. אמש נערכה פגישה בביתו של ראש העיר מאזן גנאים בה דנו על חיזוק אפשרי. אדיר טובול, ג'ואל דמאו והישאם כיוואן היו השמות אותם רוצים בסכנין לצרף. החלוץ הטוגולזי ג'קו ערפאת נחת בארץ וצפוי לסכם לאחר הבדיקות הרפואיות שיעבור. "יש הבנות עם החלוץ. אנחנו מאמינים שהוא יהיה איתנו", אמר דובר סכנין מונדר חלאיילה. בסכנין לא יתאמנו היום ומחר יחזרו לפעילות זאת לקראת משחק גביע המדינה מול נצרת עלית ביום רביעי. "אסור לנו להפסיד את המשחק הזה כי אז באמת הכל יקרוס", אמר שחקן בסכנין,"זה לא יהיה פשוט אבל אנחנו צריכים להקיא דם כדי לא ליפול במשחק הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully