וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו ריא: "עכשיו כשהתחזקנו, לא יהיו יותר תירוצים"

הפועל עכו ממשיכה להסתבך, המגן בונה על שלושת הסרבים. הבלם בראנין אמור לחתום, כחלון בספק למשחק הגביע

one

הפועל עכו ממשיכה להפנים שיהיה לה קשה מאוד להישאר בליגה. הקבוצה של שמעון הדרי רשמה אתמול (שבת) משחק מספר 14 ברציפות ללא ניצחון עם תבוסה 4:0 למכבי תל אביב, וכשהיא רחוקה כבר ארבע נקודות מהקו האדום, נראה שגם האופטימיים ביותר מבין השחקנים לא רואים את האור בקצה המנהרה. כבר אחרי שמונה דקות ההגנה של עכו שותקה עם שער של דור מיכה, ארבע דקות לאחר מכן שרן ייני הכפיל ואלירן עטר הוסיף צמד (54, 63).

מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. ברני ארדוב
עוד הפסד לאוסף. שמעון הדרי/ברני ארדוב

שחקנים בעכו נראו מתוסכלים מאוד לאחר ההפסד, ואחד מהם אמר: "שום דבר לא הולך לנו. היינו חלשים מאוד ועם היכולת הזו אין לנו סיכוי להישאר בליגה. יכול להיות שרק מאמן חדש שיגיע יביא עימו בשורה חדשה כי בינתיים זה פשוט נראה רע".

מי שנפצע במהלך המשחק הוא הקשר תמיר כחלון שסובל ממתיחה, ונמצא בספק לשני המשחקים הקרובים, בגביע מול הפועל עפולה ובליגה נגד קרית שמונה. בקבוצה מאמינים שעם ההגעה של הבלם הסרבי ליובו בראנין, בשילוב של ברניסלב יובאנוביץ' ונמניה ארסנייביץ' שהצטרפו לאחרונה, הקבוצה תוכל להשתדרג. בראנין צפוי לחתום על חוזה בקבוצה כבר בתחילת השבוע ולעמוד לרשותו של הדרי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, שרן ייני, מול שחקן הפועל עכו, תמיר כחלון. ברני ארדוב
יחסר מאוד לקבוצתו בשני המשחקים הקרובים. תמיר כחלון, משמאל/ברני ארדוב

המאמן עצמו נראה היה כבוי מאוד בסיום המשחק, ולמרות זאת אין בכוונתו להתפטר. הדרי הבהיר אתמול במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק כי הוא לא רואה קשר בין היכולת של הקבוצה לבין המחלוקות הקיימות בין העירייה לבין ציון וייצמן על המשך דרכו של היושב ראש כתנאי להמשך קבלת התמיכה הכספית, ואמר: "כל כישלון שיהיה בעתיד שייך לנו, ולא לאף גורם אחר".

בסיום המשחק אמר אבו ריא לוואלה! ספורט: "קיבלנו שני שערים מהירים וזה גמר לנו את המשחק בשלב מוקדם והשפיע על המשך המשחק. מכבי תל אביב ומכבי חיפה הן לא בליגה שלנו, ואנחנו צריכים להסתכל על הקבוצות שנמצאות ברמה שלנו. עד עכשיו היו תירוצים ליכולת מכיוון שהיו חסרים לנו שחקנים, אבל עכשיו כשהתחזקנו לא יהיו יותר תירוצים. הסגל נסגר ואני מקווה שגם השחקנים החדשים שהגיעו יתאקלמו כמה יותר מהר כדי לצאת מהמצב הקשה. בתקופה האחרונה שיחקנו עם זר אחד ולא היה קל כי זרים הם חצי קבוצה".

המגן מדגיש כי הוא מאמין שיש סיכוי לשרוד בליגה: "זה לא סוד שאנחנו במצב הכי גרוע בליגה וכבר הרבה זמן לא ניצחנו. זו תקופה רעה מאוד מבחינתנו. אנחנו עובדים באימונים ומנסים לעשות את הכי טוב על המגרש, אבל כשאתה לא מביא תוצאות טובות וסופג שערים מוקדמים, זה משפיע ומוריד את הביטחון". על ההצבה שלו כבלם אמר אבו ריא: "אני מעדיף לשחק מגן, אבל היו חסרים הרבה שחקנים. בכל עמדה שהמאמן יבקש ממני לשחק, אני אשחק. אני רוצה לעזור לקבוצה בלי קשר לתפקיד שבו אני משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully