וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: "הליגה זו אופרה אחרת"

ארבעה ימים אחרי גמר גביע הטוטו, תפגשנה הקבוצות למשחק תחתית חשוב. אקסברד יפתח אצל אלישע, ניקוליץ' במקום רואש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל באר שבע והפועל חיפה נפגשו 63 פעמים בליגה עד כה. באר שבע ניצחה 29 פעמים, הפועל חיפה 22 ועוד 12 משחקים נגמרו בתיקו.

* בכלל, תיקו זו תוצאה לא פופולרית כשמדובר בשתי הקבוצות האלה – בעיקר במשחקים אותם באר שבע מארחת. רק פעמיים ב-30 משחקים לא הייתה הכרעה. לבאר שבע יש 18 ניצחונות ולהפועל חיפה 10.

* המאמן האחרון של הפועל באר שבע שהפסיד בבית להפועל חיפה היה ניר קלינגר (מרץ 2011), היום מאמן הפועל חיפה.

* ניר קלינגר מעולם לא ניצח כמאמן את הפועל באר שבע במשחק חוץ. הוא סיים פעמיים בתיקו והפסיד שם פעם אחת כמאמן (עם מכבי תל אביב, בפתיחת עונת 2002/03). לקלינגר לא הולך מול באר שבע באופן כללי – רק שני
ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים – 36.6 אחוזי הצלחה.

* באופן מפתיע, אחוז ההצלחה של אלישע לוי מול הפועל חיפה נמוך יותר ועומד על 34.85. אלישע אימן 22 פעמים מול הפועל חיפה, ניצח 5, הפסיד 9 וסיים 8 משחקים בתיקו.

הנתונים: אתר דריבליסט

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מאזן שלילי נגד הפועל חיפה. אלישע לוי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

שלושה ימים לאחר ההפסד בגמר הגביע, הפועל באר שבע קיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק השני השבוע מול הפועל חיפה. באר שבע הודיעה לדיא סבע כי בשלב זה הוא ימשיך להיכלל בסגל הקבוצה. אלישע לוי אמור לתת הזדמנות לקשר, ואם הוא יוכיח שמקומו בהרכב הוא ימשיך להיכלל ברוטציה, אך לא יקבל אישור לעזוב. בכל מקרה, בבאר שבע לא מתכוונים לשחרר את הקשר מבלי לקבל שחקן בתמורה ולא יסכימו להעבירו לכל קבוצה בליגה.

עודד גביש שלא שיחק באמצע השבוע בגלל הרחקה יחזור ל-11 של המאמן במקום בן והבה, שזכה למחמאות על יכולתו בגביע הטוטו. תומר סויסה שפתח במשחק הקודם אמור לפתוח על הספסל, משום שהפציעה בשרירי הבטן עדיין לא חלפה ובבאר שבע טוענים שייתכן שלא יהיה מנוס מניתוח. רביד גזל שלא פתח באמצע השבוע בגלל עומס, יחזור גם הוא ל-11 של המאמן. לוי עדיין מחפש חלוץ ובשבוע הבא ינסו במועדון לסגור את הנושא. המטרה היא לצרף חלוץ "תשע" ובנוסף למנוע מעידו אקסברד, שימשיך להיכלל ברוטציה, לעזוב להפועל רמת גן.

"הליגה זאת אופרה אחרת, בגביע היה לחץ חיובי, במשחק הקרוב זה לחץ אחר", אמר אקסברד. "הליגה זה הלחם והחמאה. אם ננצח נגדיל את הפער לתשע נקודות וזה ייתן לנו אוויר".

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה ינסו להמשיך את המומנטום מהתקופה האחרונה ולחזור מבאר שבע עם נקודות. אחרי הזכייה בגביע הטוטו, ביקש המאמן ניר קלינגר להפסיק עם החגיגות ולרדת לקרקע. הוא אמר לשחקנים: "אנחנו עדיין במצב לא טוב בטבלה. תבואו בשיא המוטיבציה כדי שנמשיך בדרך בה התחלנו". דנילו ניקוליץ' יפתח במרכז ההגנה במקום אושרי רואש המוצהב.

גל אראל אמר: "מצפה לנו משחק לנו משחק קשה מול יריבה טובה שידועה כקבוצה ביתית מובהקת ". קשר הקבוצה שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת מול הפועל באר שבע בבאר שבע לפני חמש שנים, הוסיף: "הזכייה בגביע הטוטו הייתה מתוקה והוסיפה הרבה כבוד למועדון, אבל זה כבר מאחורינו. לא שכחנו את המיקום שלנו בטבלה ואנחנו מקווים להמשיך את התקופה הטובה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר להרכב. גזל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אבירם ברוכיאן

היכולת של הקשר במחזורים האחרונים אמנם מדאיגה את הפועל באר שבע, אבל צריכה להדאיג קודם כל את עצמו. ברוכיאן חזר לישראל כדי להוכיח מחדש כמה הטאץ' שלו בכדור עדיין לא נעלם, וכמה הקריירה שלו עדיין רחוקה מלהסתיים. במשחקים מסוימים נראה כאילו אנחנו מקבלים את ברוכיאן של פעם, אבל זה קורה מעט מדי, אולי קצת מאוחר מדי. חבל. יש לו עדיין זמן לשנות.

הפועל חיפה: דנילו ניקוליץ'

הבלם חייב להציג משחק טוב ולהפגין שקט בהגנה כדי לקנות מקום בהרכב במשחקים הבאים בייחוד לאור העובדה שחוליית ההגנה מציגה יכולת טובה במשחקים האחרונים.

שחקן הפועל חיפה דנילו ניקוליץ'. קובי אליהו
ימלא את נעליו של רואש בהצלחה? ניקוליץ'/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, רביד גזל, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, דובב גבאי, עידו אקסברד.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', טובארנו פינאס, יוסי דורה, גל אראל, גיא צרפתי, רן אבוקרט, יובל אבידור (ולדימיר גלושצ'ביץ'), מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully