וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - רמת השרון: שוב לא שקט

אצל המארחת, שכרו של מחמוד עבאס קוצץ והשחקן זועם. מנגד, חוששים מהמשבר הקשה שנוצר. בכורה לאנג'לקוביץ (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* אין קבוצה שבני סכנין אוהבת יותר מעירוני רמת השרון. שלוש פעמים נפגשו הקבוצות בשנתיים האחרונות בליגה ולסכנין יש מאה אחוזי הצלחה.

* כמובן שגם לשלומי דורה, מאמן סכנין בשנתיים הללו, יש את אותם 100 אחוזי הצלחה.

* המשחק היחיד בדוחא בין הקבוצות, בעונה שעברה, נגמר ב-0:3 לסכנין.

* בני סכנין ניצחה רק פעמיים ב-14 המשחקים בהם שפט אותה לירן ליאני. מחצית מהמשחקים נגמרו בתיקו ועוד חמישה בהפסד. סכנין מעולם לא ניצחה בבית עם ליאני כשופט. יש לה ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים איתו.

* רמת השרון מעולם לא הפסידה כשליאני שפט אותה. יש לה ניצחון אחד (בחוץ דווקא, 2:3 על מכבי פתח תקוה בעונה שעברה) ושלוש תוצאות תיקו.

הנתונים: אתר דריבליסט

לירן ליאני שופט כדורגל. ברני ארדוב
ברמת השרון אוהבים לשחק עם לירן ליאני, בסכנין פחות, אבל אוהבים לשחק מול רמת השרון. אז מי תנצח?/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בני סכנין

בני סכנין קיצצה לשחקן הקבוצה מחמוד עבאס 24 אלף שקל מהמשכורת, זאת ללא התראה מוקדמת. שחקני בני סכנין קיבלו היום (שישי) באיחור את המשכורות, אך הקשר נדהם לגלות שכמעט חמישים אחוז משכרו קוזזו וזאת למרות שהשחקן לא הסכים לקיצוץ אותו ביקשה הקבוצה לערוך בחוזהו. כעת ידרוש הקשר מההנהלה באופן מיידי להחזיר לו את הכסף ולהשלים את המשכורת. שחקנים בקבוצה אמרו כי ברור שזהו מהלך של ההנהלה לנסות ולגרום לעבאס לעזוב את המועדון מרצונו ולוותר על פיצוי. למרות פעולת ההנהלה, עבאס אינו מתכוון לדרוש לעזוב מבלי פיצוי ונראה שהצדדים הגיעו לנקודת רתיחה, ממנה יהיה קשה להחזיר את המצב לקדמותו. השחקן יעזוב ככל הנראה את הקבוצה ויפנה למוסדות בטענה להפרה בוטה של החוזה.

"בושה שמתנהגים ככה. לא יכול להיות ששחקן יקבל משכורת פחותה בחמישים אחוז מבלי שיודיעו לו", אמר שחקן בסכנין. "מה זה הדבר הזה? אנחנו נעמוד מאחורי עבאס היום זה הוא ומחר זה יכול להיות שחקן אחר". עבאס עצמו עדיין לא הגיב לעניין ולמקורביו אמר כי הוא שוקל כעת את צעדיו ובסביבתו אמרו כי הוא זועם על ההנהלה. בבני סכנין טוענים כי ההורדה במשכורת של עבאס אינה נוגעת בקיצוץ שבוצע לפני שבוע, והיא התרחשה בשל תאונת דרכים בה היה מעורב השחקן שגרר חוב לחברת ההשכרה. בסכנין מתכוונים להעמיד את השחקן לדין משמעתי בעקבות פנייה לתקשורת, כך לדבריהם.

שחר גרינברג , עורך דינם של כליבאת ועבאס אמר לוואלה! ספורט "בנוגע לכליבאת הרי שיש חוקים במדינת ישראל, יש גם חוקים בכדורגל. אי אפשר לקום ולעשות דין לעצמך ולקנוס שחקן בסכום מסוים. יש לוועדות משמעת קריטריונים ברורים על פיהם צריך לפעול וסכנין לא עמדו באף קריטריון שמקנה להם לקנוס את השחקן. ולכן מבחינתי ומבחינת השחקן הקנס הזה לא מקובל עלינו בעליל". בנוגע לקיצוץ במשכורתו של עבאס אמר עו"ד גרינברג "גם אני שמעתי על הסיפור ההזוי, עוד לא קיבלתי את כל החומר לידיי, אם אכן הדבר נכון אזי מדובר בהפרה יסודית של ההסכם עם השחקן מצד קבוצת בני סכנין, כל ניסיון של הקבוצה להפעיל לחץ על השחקן באמצעים פסולים יטופל מבחינה משפטית באופן נוקב".

מעבר לצרות, הקבוצה תנסה לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול רמת השרון. המאמן שלומי דורה, שמצוי בעצמו במתיחות מסוימת עם ההנהלה, עקב שחרורו של שמעון הרוש והשחרורים הצפויים של מקסים ז'וס ועבאס בניגוד לרצונו, שוחח עם השחקנים וביקש מהם להניח את כל הצרות בצד: "אל תתייחסו לכל מה שמסביב. תשכחו מזה לאורך המשחק ותנצחו אותו. זה משחק קריטי עבורנו ואנחנו חייבים לצאת עם נקודות".

לאחר עזיבת הרוש, נותר דורה ללא מגן שמאלי טבעי, מצב ממנו ניסה להימנע. באסם גנאים יהיה זה שיפתח בתפקיד, זאת לאחר שעלי עוסמאן, שאמור היה לפתוח, נזרק מהאימון אמש בשל חוסר רצינות, לטענת המאמן. פיטר אמבמבה ימשיך בהרכב על חשבונו של עידן ויצמן.

מלבד עבאס, גם מוחמד כליבאת קיבל משכורת פחותה ב-4,000 שקלים, לאחר שהמועדון קנס אותו על הכרטיס האדום במשחק מול הפועל תל אביב. בהנהלה הודיעו רשמית כי כסף זה יוקדש לארוחה קבוצתית וכעת מחכים השחקנים ואנשי הצוות לראות האם הדבר יתממש. בסכנין ממשיכים לנסות ולצרף את ג'קו עראפת ואדיר טובול.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה שומר על מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
נקודת רתיחה. עבאס/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: עירוני רמת השרון

שבוע לא פשוט היה ברמת השרון אחרי התבוסה 3:0 להפועל חיפה. המאמן בני טבק ניסה להרגיע את השחקנים אך מאחורי הקלעים ישנן חששות שלאחר עזיבתו של מנחם קורצקי מתחיל משבר במועדון וקשה יהיה לעצור אותו. טבק אמר לשחקנים באסיפה המסכמת: "צריך לשכוח את המשחק בחיפה. הוכחנו השנה שאנחנו יודעים לצאת ממשברים ונעשה את זה גם מחר".

בנוגע להרכב, המאמן מתכנן שינוי בודד והוא הצבתו של הזר החדש מרקו אנג'לקוביץ במקומו של עשהאל בן שבת בקישור. שחקנים בקבוצה ביקרו את ההחלטה ואמרו: "סכנין בדוחא זה משחק שהוא קודם כל מלחמה על כל כדור ואגרסיביות מהסוג שעשהאל מביא, זאת טעות לפתוח איתו על הספסל, נקווה שלא נשלם עליה". בשל הצבתו של אנג'לקוביץ בקישור במקומו של בן שבת, יוסט משה אבוטבול לקישור הקדמי ותום מנשרוב ישחק לצידו של אנג'לקוביץ. מעבר לכך לא צפויים שינויים ואת החוליה הקדמית ישלימו אפרים טאקה, אדריאן פרננדס ורן יצחק. בן רהב שצורף השבוע צפוי להיות בסגל כשוער שני לרועי לייבוביץ'.

עשהאל בן שבת שחקן עירוני רמת השרון מעל מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקבוצה לא אוהבים את השארתו מחוץ להרכב. בן שבת/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

בני סכנין: חאלד חלאיילה

כאשר הבלגן סביב הקבוצה גובר על הכדורגל,לקפטן יש תפקיד משמעותי במיוחד. חלאיילה, שנחשב לשחקן הכי מוערך בסכנין, יצטרך להוכיח שהוא מסוגל ללכד את הקבוצה בעיתות משבר ולהביא את השחקנים למיצוי יכולתם למרות הצרות. בנוסף, יצטרך הקשר לנווט את המשחק ולהזין את החלק ההתקפי בכדורים, במטרה לסכן את ההגנה של רמת השרון.

עירוני רמת השרון: בני טבק

הוא ולא אף שחקן. ברמת השרון בטוחים שמתחיל משבר, טבק יצטרך להוכיח אחרת ושלמרות האופי הנוח שלו הוא יכול לשלוט בקבוצה ולייצב אותה להמשך העונה.

בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
מבחן גדול. טבק/קובי אליהו

הרכבים משוערים:

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, פיטר אמבמבה, עלא אבו סלאח, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, מקסים ז'וס, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, אחמד קאסום, ירו בלו.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ, משה אבוטבול, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully