וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: בן רהב חתם עד תום העונה

24.1.2013 / 14:23

הקבוצה של בני טבק החתימה את השוער בן ה-23 מהפועל כפר סבא, שיתמודד עם רועי לייבוביץ'. הוגו לופס כשיר לשבת

one

שוער חדש לעירוני רמת השרון. הקבוצה של בני טבק החתימה את בן רהב (23) עד תום העונה והוא יתחרה על מקום בהרכב עם השוער רועי לייבוביץ', שפתח במשחקים האחרונים בשל הפציעה בגב ממנה סובל גל ניר. רהב שיחק בשנה וחצי האחרונות בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית והוא יהיה שחקן הרכש הרביעי של רמת השרון בינואר אחרי הזרים הוגו לופס, מרקו אנג'לקוביץ' ואודו פורצ'ן. בעקבות החתמת רהב, שחררה רמת השרון את שוער המשנה שיאון אזולאי להפועל עפולה מליגה א'.

רהב, 23, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אך לא רשם ולו הופעה אחת בבוגרים. הוא שיחק בעירוני כפר יונה וסקציה נס ציונה לפני שעבר אשתקד להפועל כפר סבא. העונה הוא שימש כשוער הראשון של הקבוצה מהשרון, שנאותה לשחררו לאחר שהחתימה לאחרונה את השוער שלומי בן חמו מנס ציונה.

צסארץ נוגח מול בן רהב (ג'ו הירש). מכבי חיפה
פעם ראשונה בליגת העל. רהב/מכבי חיפה

ללא קשר לרהב, בקבוצה ממתינים לתוצאת הבדיקות של גל ניר על מנת לדעת אם יוכל בכלל לחזור ולשחק השנה. גם אסי בלדוט עדיין לא כשיר כבר חודשיים ועשוי לעבור ניתוח בכף הרגל. הקשר הספרדי לופס החלים מהמתיחה בשריר וצפוי להיות בסגל בשבת הקרובה. בקבוצה מתייחסים למשחק נגד בני סכנין כמשחק מפתח להמשך העונה. שחקן בקבוצה אמר: "יש חשש להתפרקות אחרי שמנחם הלך, אנחנו חייבים לעצור את זה אחרת בקלות נידרדר לתחתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully