וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הג'טס מתכננים טרייד על דארל ריוויס

24.1.2013 / 11:34

השחקן הופך לחופשי ב-2013 וגורם בקבוצה אמר שהוא יועבר קודם לכן. משפחתו של סיאו תובעת, ראסל מתכנן קאמבק

הסופרבול במרחק שבוע וחצי בלבד, אבל שתי הקבוצות המאושרות שישחקו בו, סן פרנסיסקו ובולטימור, שומרות בינתיים על שקט תעשייתי. הניינרס ינחתו בניו אורלינס בערב יום ראשון, הרייבנס רק בצהרי יום שני ועד שהדברים יתעוררו בשתי הקבוצות של האחים הארבו, הנה כמה חדשות משאר הליגה.

* הג'טס פסימיים מאוד לגבי האפשרות להחתים על חוזה חדש את דארל ריוויס, שהופך לשחקן חופשי בתום העונה הבאה. לכן, טוען גורם בקבוצה, הם ינסו לבצע טרייד על מגן הפינה, אחד הטובים בליגה בתחומו.

על פי החוזה של ריוויס, הסילונים לא יכולים לשים עליו תג פרנצ'ייז. כזכור, ריוויס נפצע במהלך העונה החולפת ושיחק שני משחקים בלבד ומעניין יהיה לראות מי הקבוצה שתיקח אותו וכמה היא תהיה מוכנה להשקיע עבור הטרייד.

* טום בריידי, שעבר משחק לא פשוט והודח ביום ראשון מהפלייאוף על ידי בולטימור, נקנס בעשרת אלפים דולר. באחד המהלכים האחרונים של המחצית הראשונה, הקוורטרבק של ניו אינגלנד יצא לניסיון ריצה וסיים אותו בגלישה. תוך כדי הפעולה, הוא הרים רגל גבוהה וספק מכוונת לכיוון אד ריד הדוהר לכיוונו. הסייפטי של הרייבנס כבר סיפר שלשום שבריידי התקשר להתנצל ואילו ברנרד פולארד (דווקא הוא), טען שלשחקן מגיע קנס. מסתבר שגם הליגה חשבה כך והענישה את בריידי.

אגב, מי שעוד קיבל קנס, על סך 10,500 דולר, הוא פרנק גור. הסיבה ההזויה: הגרביים שלו היו נמוכים מדי במהלך גמר ה-NFC, בו ניצחה סן פרנסיסקו את אטלנטה. "טעיתי. בפעם הבאה יהיה בסדר", אמר גור המופתע.

דארל ריוויס שחקן ניו יורק ג'טס. AP
מה יהיה המחיר שלו? ריוויס/AP

* משפחתו של ג'וניור סיאו, כוכב העבר שהתאבד במאי האחרון, תובעת את הליגה. המשפחה טוענת שהשחקן שם קץ לחייו בשל מחלה במוחו, שנגרמה כתוצאה משנותיו כליינבקר ב-NFL. סיאו התאבד בגיל 43, לאחר שירה בעצמו במכוניתו. המשפחה מצטרפת לקרוב לארבעת אלפים שחקני עבר ומשפחותיהם, שכבר תבעו את הליגה בשל מקרים דומים.

* קליבלנד החליפה בפגרה מאמן ומתאם התקפה, כאשר רוב צ'ודזינסקי יקבל את המושכות ונורב טרנר, שפוטר מסן דייגו, יקרא את המהלכים. המסקנה הראשונה של הצמד היא שמעמדו של הקוורטרבק ברנדון ווידן, שנבחר בגיל 28 בדראפט האחרון אחרי קריירת בייסבול קצרה, מעורער והוא ייאבק על מקומו מול קולט מקוי, שפתח עבור הבראונס בחלק מעונת 2010 וחלק מעונת 2011.

* ולסיום, בדיחה: ג'מארקוס ראסל, הבחירה הראשונה של דראפט 2007 ואחד הבאסטים הגדולים אי פעם, מתכנן קאמבק. הקוורטרבק, שלא שיחק בליגה מאז 2009, שוקל כיום כ-150 קילו, אחרי שכבר החל בדיאטה והוא מקווה לחזור לעניינים בגיל 27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully