וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לחזור לאופציית דימיטאר מקרייב

24.1.2013 / 9:28

במידה והחלוץ ישוחרר מאשדוד, הקבוצה של אלי כהן תפתח עימו במשא ומתן. גלאבינה צפוי לשוב להרכב למשחק נגד בני יהודה

one

בית"ר ירושלים מתכוננת לשבוע לא פשוט עם שלושה משחקים, שני משחקי ליגה נגד בני יהודה ורמת השרון ובתווך משחק הגביע נגד מכבי אום אל פאחם באמצע השבוע הבא. מאמן הקבוצה אלי כהן מתכוון לחלק עומסים בין השחקנים ולתת דקות משחק לסטיבן כהן, אלי דסה, עומר נחמני וטל כחילה. יש לזכור כי דריו פרננדס ואופיר קריאף ייעדרו נגד אום אל פאחם בשל צהובים, ומעבר לכך חמישה שחקנים רחוקים צהוב אחד מהיעדרות ממשחק - אבי ריקן, שי חדד, דינו שקבורץ ומתן בראשי עם אבעה צהובים וקובי מויאל עם שמונה.

אלי כהן ממשיך לחפש חלוץ, כשבשלב זה כל המועמדים אחריהם עקב המאמן ירדו מהפרק עקב דרישות גבוהות. מי שחוזר לתמונה הוא חלוץ אשדוד דימיטאר מקרייב. החלוץ נבחן בקבוצה רוסית בימים האחרונים וחזר לאשדוד ביממה האחרונה. השחקן לא מתלהב להמשיך באשדוד ובית"ר ירושלים עשויה לפתוח עם אשדוד במשא ומתן בימים הקרובים.

שחקן מ.ס. אשדוד דימיטאר מקרייב חוגג. ברני ארדוב
המטרה הבאה של בית"ר. דימיטאר מקרייב/ברני ארדוב

לקראת המשחק נגד בני יהודה ההערכה היא כי מאמן בית"ר ירושלים יערוך שינוי בהרכב ויפתח עם שחקן קדמי נוסף על חשבון אופיר קריאף או קובי מויאל. דומיניק גלאבינה צפוי להיות זה שיזכה לחולצת ההרכב, אם כי גם סטיבן כהן בתמונה. גלאבינה לקח קשה את העובדה שלא שותף כלל נגד הפועל תל אביב אחרי ששבוע קודם לכן הבקיע צמד במשחק נגד הפועל רמת גן.

שלשום נערכה ישיבת הדירקטוריון החודשית של המועדון והצדדים כבר החלו לדון על ההיערכות לעונה הבאה. הצדדים יוצאים מנקודת הנחה שלא צפויים בעלים חדשים בשלב זה והכיוון צפוי להיות שוב מתכונת של דירקטוריון יחד עם סיוע מהבעלים ארקדי גאידמק ותרומות שינסו לגייס בסיוע ראש העיר ניר ברקת. בחודש הקרוב יחליטו הצדדים כיצד לצאת לדרך כדי להתחיל את ההכנות בשלב מוקדם ולא להמתין לעונה הבאה. בבית"ר יודעים שמצד אחד מיקום בצמרת ואולי אף כרטיס לאירופה שווים כמה מיליוני שקלים, אך מנגד מרבית השחקנים מסיימים חוזים והקבוצה תצטרך להגדיל את שכרם משמעותית בעקבות העונה המוצלחת כך שהסכום צפוי להתקזז די מהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דומיניק גלאבינה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לקח קשה את העובדה שלא שותף כלל נגד הפועל תל אביב. דומיניק גלאבינה/קובי אליהו

עמותת האוהדים יצאה בסקר נסיוני עבור חבריה על מנת להתחיל ולבחון את כל האפשרויות לקראת העונה הבאה. בשלב זה נשאלים האוהדים שאלות די בסיסיות בנוגע למחירי כרטיסים, קפטן מועדף, מבנה מועדון רצוי ועוד. בהמשך צפויים מספר סקרים נוספים על מנת לקבל החלטות קונקרטיות יותר להמשך פעילות העמותה כמו מחיר דמי חבר ודרכי הפעילות של העמותה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully