וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון ראשון לפנרחבצ'ה, הפסד ראשון לקאחה

הטורקים חזרו לתמונת ההעפלה עם 82:85 על חימקי, הבאסקים נכנעו לברצלונה 88:79. נבארו הגיע ל-3,000 נקודות ביורוליג

אימג'בנק GettyImages

לצד משחקה הגורלי של מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס, נערכים הערב (חמישי) עוד שלושה משחקים נוספים בפתיחת המחזור החמישי של שלב הטופ 16 ביורוליג. בבית של מכבי תל אביב, חגגה סוף סוף פנרבחצ'ה אולקר ניצחון ראשון עם 82:85 גורלי על חימקי מוסקבה הלוהטת. קאחה לבוראל הלוהטת נעצרה אחרי 17 נצחונות רצופים, כאשר נכנעה בביתה 88:79 לברצלונה במשחק בו נכנס חואן קרלוס נבארו לספרי השיאים של המפעל. בבית המקביל, חגגה אלבה ברלין ניצחון ראשון בטופ 16 עם 63:82 בדרבי הגרמני על באמברג.

שחקן פנרבחצ'ה/אולקר בו מקאלב מול שחקן חימקי מוסקבה סרגי מוניה. GettyImages
חוזרים לתמונה. מקאלב/GettyImages

בית ו'

פנרבחצ'ה אולקר - חימקי מוסקבה 82:85

הבית של מכבי תל אביב ממשיך להסתבך: אם ערב המחזור נדמה היה שפנברחצ'ה/אולקר בדרך לעוד הדחה מוקדמת וכואבת, הרי שכעת היא חזרה לתמונה עם ניצחון גורלי. המאזן של הטורקים משתפר ל-4:1, בעוד זה של חימקי עומד כעת על 2:3. המשחק הלך צמוד למשך מרבית שלביו, כאשר חימקי אמנם ברחה ל-26:34 ברבע השני, אך פנר מיהרה לחזור. ארבע דקות לסיום הראה לוח התוצאות 70:70, אולם משם יצאו הטורקים לריצת 2:7 הודות לדייויד אנדרסן וקאיה פקר ועלו ל-72:77. בפיגור 79:74 נשלח זוראן פלאניניץ' אל הקו העונשין, קלע את הראשונה, החטיא את השניה, אך ויטאלי פריזדון השתלט על הריבאונד, השיב את הכדור לקרואטי וזה צלף שלשה שצימקה ל-79:78 בלבד, חצי דקה לסיום. אלא שבויאן בוגדנוביץ', בערב ענק מהעונשין (10 מ-10), דאג לסגור עניין מהקו ולהעניק למארחת ניצחון ראשון ביורוליג העונה.

בוגדנוביץ' סיים כקלע המוביל עם 26 נקודות אדירות, אנדרסן הוסיף 18 ובו מקאלב כיפר על חמשת האיבודים שלו עם 16 נקודות. מנגד, ערב גדול של פלאניניץ' (25 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 חטיפות) לא הספיק לרוסים, שקיבלו גם 12 נקודות מפול דייויס ו-11 מפריזדון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן חימקי מוסקבה פול דייויס מול שחקן פנרבחצ'ה/אולקר רומיין סאטו. GettyImages
קרב גדול שהוכרע ברגעי הסיום. סאטו מול פול דייויס/GettyImages

קאחה לבוראל - ברצלונה 88:79

זהו, חברים וחברות: אחרי 17 נצחונות רצופים, קאחה לבוראל הלוהטת של ז'אן טבק סוף סוף מפסידה והיא כבר לא מושלמת בטופ 16. הבאסקים פתחו היטב והוליכה ברבע הראשון, אותי סיים מאצ'יי לאמפה שנמצא בכושר מצוין עם 11 נקודות, אלא שבארסה החלה להשתלט על המשחק וברבע השלישי פתחה יתרון דו-ספרתי שהגיע עד 54:67, עם דקות טובות מאוד של פיט מייקל. הרבע המכריע נפתח ב-60:69 לקטלאנים, אך לאמפה לא היה מוכן להרים ידיים ושש דקות לסיום הצטמק ההפרש של ברצלונה ל-71:70 בלבד. בשלב הזה שוב השתלט מייקל על המשחק וקלע שש נקודות גורליות, ויקטור סאדה הוסיף שלשה שהיתה בגדר המסמר האחרון וקבע 72:85, שתיים וחצי דקות לסיום. משם, קאחה כבר לא חזרה.

בנוסף לניצחון, הקטלאנים חגגו אירוע היסטורי בדמות נקודת ציון של הסמל הגדול שלהם, חואן קרלוס נבארו. לה בומבה, שבכלל היה בספק למשחק, פתח עם שתי שלשות מהירות, כאשר השניה שבהן הפכה אותו לשחקן הראשון בתולדות היורוליג שמגיע ל-3,000 נקודות. את המשחק כולו סיים נבארו עם 11 נקודות. הקלע המוביל של בארסה הערב היה מייקל עם 21 (9 מ-10 ל-2), ג'ו אינגלס הוסיף 12 ואנטה טומיץ' תרם 11. בצד השני, 21 נקודות ו-11 ריבאונדים של לאמפה לא הספיקו לקאחה, שקיבלה גם 14 מפרננדו סן אמטריו.

שחקן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס מול שחקן קאחה לבוראל עומאר קוק. GettyImages
הכי מתוק שיש. שאראס מול קוק/GettyImages

בית ה'

אלבה ברלין - באמברג 63:82

שתי הקבוצות שעדיין לא ניצחו בשלב הזה נפגשו למשחק שבעיקר היה נקודת ציון היסטורית: לראשונה מאז הקמת היורוליג, קיבלנו שתי קבוצות גרמניות בשלב הטופ 16. בסיום היתה זו אלבה שחגגה, ובגדול, את הניצחון הראשון שלה, אולי כדי להוכיח כי היא עדיין חולמת לשוב לתמונת ההעפלה להצלבה. שימו לב לתוצאות שלושת הרבעים הראשונים: את הראשון ניצחה אלבה 14:26, את השני ניצחה באמברג 10:20, אך את השלישי הפסידה בגדול, 28:13, והפער של אלבה רק הלך וצמח. ניהאד דג'דוביץ' המוכשר היה המצטיין במשחק והוליך ארבעה שחקנים בספרות כפולות אצל המנצחת עם 20 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-3 אסיסטים. באמברג קיבלה 15 מבוסטיאן נכבאר ו-13 מקייסי ג'ייקובסן.

שחקן באמברג שרוד פורד מול אלבה ברלין. GettyImages
לא הלך. שרוד פורד מול אלבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully