וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: גוטמן תרגל שלושה בלמים ושני חלוצים

23.1.2013 / 12:40

המאמן ממשיך לערוך ניסויים לפורטוגל, ויפגוש הערב (17:00) את הצעירה במשחק בו ישלב מספר מערכים. ריקן תופקד כמגן

האם אלי גוטמן שוקל לעלות עם מערך חדש לקראת המשחק מול פורטוגל? זאת המטרה שלשמה התכנסה היום הנבחרת הלאומית, שעורכת היום מעין מחנה אימון, שבסיומו תשחק מול הנבחרת הצעירה (17:00, איצטדיון רמת גן). גוטמן תרגל היום מערך שאינו אופייני לו, 5:3:2, שכולל שני מגנים תוקפים. המערך הזה מזכיר במעט את זה שתורגל בקמפיין הקודם, בעידן לואיס פרננדז.

יש לציין כי גוטמן צפוי לנסות במשחק לפחות שני מערכים, כך שבכל מקרה המערך הסופי ייקבע לאחר משחק הידידות מול פינלנד בעוד שבועיים בדיוק, ב-6 בפברואר. כזכור, המשחק מול פורטוגל לא יוקדם ליום חמישי לאחר שבהתאחדות לכדורגל קיבלו מסר לפיו הנבחרת הפורטוגלית מסרבת להקדים את המשחק. בעקבות המצב, החליטו קברניטי ההתאחדות לקיים את המשחק בשישי בצהריים, ב-14:30 או בשעה 15:00, כשעתיים וחצי לפני כניסת השבת.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לפתוח. עטר/ברני ארדוב

המערך שתורגל הבוקר כלל את אבי ריקן ואלעד גבאי, אך יש לציין כי המחנה המקוצר לא כולל את השגרירים ולכן סביר להניח שחלק גדול מהשחקנים שיפתחו הערב בהרכב כלל לא בתוכנית למשחק החשוב במרץ. מי שתורגלו בחוד לאורך כל האימון היו אלירן עטר ושמעון אבוחצירא.

כפי שפורסם שלשום, גוטמן צפוי לזמן את אליניב ברדה לסגל מול פינלנד. ברדה לא נכלל בסגל מאז פברואר 2012, אולם היכולת שלו במדי גנק אינה נעלמת מעיני המאמן. בקישור האחורי צוותו גם הפעם גל אלברמן ומהראן ראדי, כשחן עזרא הצטרף אליהם. לאחר המשחק הערב ייצא גוטמן לאיצטדיון המושבה, שם יצפה בגמר גביע הטוטו בין הפועל באר שבע להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully