וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: "חולם להניף את הגביע"

גמר גביע הטוטו: יוסי דורה החיפני כבר מפנטז, אלישע לוי מקווה להביא לבאר שבע תואר ראשון מאז 1996/7 (ד', 19:30, ער' 5)

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם מאמן הפועל  חיפה, ניר קלינגר לצד גביע הטוטו. קובי אליהו
מי יניף את הגביע? קלינגר ולוי/קובי אליהו

הפועל באר שבע: "רוצים לפצות את המועדון"

בתקווה לזכות מחר בתואר ראשון כקבוצה בליגה הבכירה מאז 1996/7, הפועל באר שבע קיימה הבוקר (שלישי, 19:30, ערוץ 5 ו-HD) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה. כ-2,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק במסגרת גמר גביע הטוטו, כשהמאמן אלישע לוי החליט לאזן בין שחקני ההרכב לספסל, בעקבות עומס המשחקים הצפוי לקבוצה בשבוע הקרוב. "זה מעמד מכובד מאוד", אמר המאמן, "מהמשחק הראשון במפעל הזה השקענו הכל כדי להגיע ליום הזה, למעמד הגמר. אני מקווה שנוכל להביא את הגביע איתנו לבאר שבע ולפצות את המועדון".

בהיעדרו של עודד גביש המוצהב, בן והבה הוא הבלם היחיד שיכול לקבל את המושכות ולכן הוא תורגל בהרכב. הקשר רועי קהת תורגל כצפוי לצדם של פטריק אוסיאקו וויליאם סוארס, וזאת בעקבות העומס שנוצר על רביד גזל מאז שהגיע לקבוצה. גזל אמור להשתלב בהמשך. אבירם ברוכיאן ועידו אקסברד יפתחו בכל מקרה, כשנראה שעיקר ההתלבטות היא בין סיראז' נאסר לדיא סבע. לוטם זינו וניקולס פלצ'וק הפצועים יחמיצו את המפגש.

אוהדי הפועל באר שבע. רוני לבנה
אלפים כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון. אוהדי באר שבע/רוני לבנה

כזכור, לוי ערך כבר אתמול את האסיפה לקראת המשחק ובה אמר לשחקנים: "כמו שאתם רואים, אפשר להיראות אחרת. אני מדבר על האגרסיביות והמחויבות שגיליתם במשחק. מה שחשוב הוא שנבוא לכל משחק בצורה הזאת, ושזה לא יהיה אירוע חד פעמי. יש לנו השבוע שני משחקים, שבוע חשוב מאוד. אנחנו צריכים להביא שהקהל יהיה איתנו, לא נגדנו". הקבוצה תפגוש גם ביום ראשון את הפועל חיפה, הפעם במסגרת הליגה. שלושה ימים אחר כך היא תארח את הפועל תל אביב במגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

הרכב משוער: גליל בן שנן; קלמי סבן, בן והבה, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, רועי קהת, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר (דיא סבע); עידו אקסברד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל חיפה: "הראש שלנו עכשיו רק בגביע הטוטו"

הפועל חיפה ערכה היום אימון מסכם לקראת גמר גביע הטוטו מחר, כאשר המאמן ניר קלינגר פרסם בפני השחקנים סגל של 20 שחקנים ממנו ינופו שניים מחר. מי שבוודאות יהיו מחוץ לסגל הם עדי שלג, אילן רנקביץ' וגיא ליפקה. בחיפה אמרו כי גם הישאם כיוואן עשוי להיות בסופו של דבר מחוץ לסגל הסופי, ובמקרה כזה צפוי השחקן להגביר את הלחץ לשחרורו.

למרות מאבקי התחתית, בחיפה יעלו עם הרכב חזק, כאשר דנילו ניקוליץ' יקבל מנוחה וטובראנו פינאס ישמש כמגן שמאלי. סטפן דנקוביץ' יהיה המגן הימני. יוסי דורה ויובל אבידור יחזרו להרכב, כשהמאמן עדיין לא החליט על חשבון מי זה יהיה. דורה, שישמש כקפטן ועשוי להניף את הגביע, התייחס למשחק: "בתור מי שגדל בבית אדום ומגיל אפס אוהד את הקבוצה, המחשבה על הנפת גביע בתור קפטן הקבוצה מרגשת ביותר. יש לנו שני משחקים קשים מול יריבה חזקה בגביע הטוטו ובליגה בתוך מספר ימים, אבל הראש שלנו אך ורק במשחק גביע הטוטו ובאפשרות להביא תואר מכובד וחשוב למועדון".

גיא צרפתי שחקן הפועל חיפה (אמצע) חוגג עם יוסי דורה, דושאן ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
רוצים לחגוג. דורה והחברים/אדריאן הרבשטיין

מלבד המשחק, בחיפה ממשיכים להתעסק גם במחלקת הנוער, כאשר בין ההנהלה לבין אמנון רז צפויה להתקיים פגישה בסוף השבוע במטרה להביא להתקדמות במשא ומתן למינוי המאמן הוותיק לתפקיד מנהל מקצועי במחלקה. לוואלה! ספורט נודע שבשלב זה הפערים נוגעים בעיקר לעובדה שרז ממתין להחלטות ההנהלה בנוגע לשיפוץ מתחם האימונים ולהתקנת צאורה חדשה במתחם כפי שביקש בפגישות הקודמות.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, טובראנו פינאס, אעהד עזאם (גיא צרפתי), יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, מהראן לאלה (ולדימיר גלושצ'ביץ'), יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully