וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "הניצחון הזה שווה 14 נקודות"

22.1.2013 / 7:02

טירוף בבית"ר אחרי הניצחון: "בשביל אוהדי בית"ר, שני ניצחונות על הפועל זה יותר מאליפות". סטיבן כהן ביקש לעזוב

one

החגיגות בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום המשחק אמש בבלומפילד, בו ניצחה הקבוצה 0:2 את הפועל תל אביב, היו המשך ישיר לשמחה הגדולה של השחקנים עם הקהל על כר הדשא לאחר שריקת הסיום. השחקנים שרו את כל שירי האוהדים וביניהם "גם בתקופות הכי קשות" ו"ללב נכנסת" וקינחו בעקיצות לאוהדי היריבה עם "איזה שקט יש בבלומפילד" ו"איפה הקהל של הפועל".

המאמן אלי כהן נכנס עם סיום החגיגות כשחיוך גדול מרוח על פניו וזרק "קריאף וחדד, לא שכחתי את הכדרורים המזלזלים שלכם בסוף, עוד נדבר על זה". חדד לא בדיוק הקשיב, שכן הוא נותר די מסוחרר בסיום. הקשר אמר: "זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני מנצח את הפועל בבלומפילד. כולם יודעים מה המשמעות של זה עבור מי שגדל בבית"ר ירושלים. שימחנו כל כך הרבה אנשים, זה ניצחון שבאמת חיכינו לו הרבה מאוד זמן ויכול להרים אותנו גבוה".

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים, מימין עם החברים. ברני ארדוב
הטירוף מהמגרש עבר לחדר ההלבשה/ברני ארדוב

אלי כהן עבר בין השחקנים ואמר להם: "אמרתי לכם שאתם יותר טובים?". באסיפת הקבוצה עוד לפני המשחק אמר המאמן: "אתם קולטים מה אתם שווים? הם יחכו לכם מאחורה, כי הם חוששים מכם. אתם חייבים להביא את כל מה שיש לכם ולנצח, כי אתם פשוט יותר טובים מהם. לא משנה מה תהיה התוצאה, תשחקו כמו אלופים וראויים לניצחון, הגולים יבואו לבד".

במחצית אמר כהן לשחקנים: "מה אמרתי לכם? אתם לא רואים שהמשחק בידיים שלכם? צריך רק לקחת אותו. אתם פראיירים אם אתם לא מנצחים את המשחק, הוא בידיים שלכם יותר מכל משחק שהיה בתקופה האחרונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
האמין מהרגע הראשון. כהן/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה סיפרו: "אלי הטריף אותנו עוד לפני המשחק. הוא שם באוטובוס דיסק של המשחק נגד הפועל בסיבוב הקודם. איזה רבע שעה של כל הטירוף בטדי והשליטה שלנו במחצית השנייה, עד שכולם נכנסו לאטרף ורצו לרדת מהאוטובוס וישר לעלות למגרש. ידענו שאנחנו שווים ניצחון".

אחד השחקנים להם לחץ המאמן יד בסיום והחמיא לו היה קובי מויאל, שעבר חודש קשה מאוד, שכלל סדרת חינוך לא פשוטה. לפני המשחק לקח המאמן את השחקן לשיחה ונראה כי השניים שמו את כל הסיפור מאחוריהם: "היום הוא היה קובי מויאל שאני רוצה", אמר כהן בסיום.

מויאל עצמו לא ממש ידע איך לעכל את כל מה שעבר עליו בחודש החולף ובמשחק: "היה לי חודש קשה, אבל הגדולה היא להתמודד ולצאת מזה. עשיתי את הדברים שצריך לעשות כדי לחזור לשחק ואין כמו משחק מול הפועל כדי לחזור בגדול. היה משחק קשה וטקטי, אבל עם הקהל שלנו מאחורינו, הרגשנו כמו בבית והיה לנו את הביטחון לאורך כל המשחק שאנחנו מנצחים. ברבע שעה האחרונה כבר התכווצו לי השרירים אבל הדחיפה של הקהל והטירוף שהיה כאן נותנים לך כוחות אדירים. הניצחון הזה שווה 14 נקודות, שווה אליפות. בשביל אוהדי בית"ר, שני ניצחונות על הפועל זה יותר מאליפות".

חנן ממן שחקן הפועל תל אביב מעל קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים, משמאל וואליד באדיר. ברני ארדוב
חודש לא פשוט הסתיים עם חיוך עבור קובי מויאל/ברני ארדוב

דריו פרננדס יצא בסיום מותש: "לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקתי היום, אבל זה לא משנה. הכי חשוב שבית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב ויש שמחה גדולה בירושלים. זה כמו בוקה נגד ריבר, הניצחון הזה עושה לאנשים שמח לקום בבוקר כל השבוע ואם גרמנו לזה אז אי אפשר להיות יותר מאושרים".

גם מתן בראשי היה מאושר: "הפועל זו יריבה חזקה שלנו עוד מימי הנוער. זאת יריבה נצחית של בית"ר ולנצח כאן את הפועל זה חלום. אנחנו בית"ר ירושלים, קבוצה שמאמינה בעצמה שהיא שווה צמרת גבוהה ואנחנו שם בזכות".

המאמן אלי כהן הסביר בסיום את ההחלטה לעלות עם אופיר קריאף במקום דומיניק גלאבינה: "זו הייתה החלטה של עשר דקות לפני העלייה לחימום, ממש בדקה ה-90. ידעתי שלהפועל היו אימונים חזקים השבוע והם באים בטירוף ולכן העליתי קודם את כל הפייטרים שלנו. עם שחקנים כמו קובי ואופיר יוצאים למלחמות האלה ומנצחים. זה היה ברור שזה יהיה משחק בסגנון הזה והרגשתי שנכון יהיה לעשות את השינוי. גלאבינה כבש צמד בשבוע שעבר והיום אפילו לא עלה בשלושת החילופים, זאת הקבוצה שלנו, מלחמה על דקות משחק, זה הסוד שלנו".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נשלח למלחמה. קריאף/קובי אליהו

היום תזכה הקבוצה לחופש והיא תחזור להתאמן ביום רביעי לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת. שי חדד ואבי ריקן קיבלו צהוב רביעי ויחד עם דריו פרננדס, מתן בראשי ודינו שקבורץ לחמישה שחקנים יש ארבעה צהובים ובית"ר צפויה להיעדרויות של שחקנים בתקופה הקרובה. אופיר קריאף ספג צהוב תשיעי וייעדר ממשחק הגביע נגד אום אל פאחם.

חיים מגרלשווילי סובל מרגישות בברך וצפוי לנוח מספר ימים ואילו סטיבן כהן צפוי לקבל דקות משחק רבות יותר בתקופה הקרובה. כהן כעס שהוא לא משחק לאחרונה ואף ביקש לעזוב אתמול לאחר המשחק, אך המאמן אלי כהן אמר לו: "אין מה לדבר. לא היית בכושר מספיק טוב, עכשיו תקבל הרבה יותר דקות". כהן עשוי לבקש שוב לעזוב במהלך השבוע, אך המאמן לא מוכן לשמוע על האפשרות ובונה על הקשר להמשך הדרך.

מי שעוזבים את בית"ר הם תומר ירוחם, שיושאל עד לתום העונה לעירוני ראשון לציון ושמוליק קוזוקין, שיושאל להפועל כפר סבא. גם צחי אליחן צפוי להיות מושאל ברגע שיגיע שחקן התקפה. לאחר ירידת אלון תורג'מן מהפרק, ממשיך אלי כהן לבחון דיסקים של חלוצים זרים, בתקווה להנחית בארץ אחד מהם עד לתום מועד ההעברות.

סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מרוצה ממעמדו. סטיבן כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully