וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אלפיים איש ניצחו היום את הפועל"

21.1.2013 / 22:49

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לאוהדים בניצחון על הפועל ת"א: "הם הצבא שלנו". אבי ריקן: "יום חלומי בקריירה שלי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בזמן שכולם מדברים על חזרתה של מכבי חיפה אל צמרת ליגת העל, אותתה הערב (שני) בית"ר ירושלים לשאר הליגה שגם אותה צריך לספור, ובגדול. הקבוצה של אלי כהן הגיעה לאיצטדיון בלומפילד למשחק מול השניה בטבלה, הפועל תל אביב, שלטה לאורך מרבית המשחק ויצאה עם 0:2 גדול שהקפיץ אותה אל המקום הרביעי. בית"ר רושמת משחק תשיעי ללא הפסד, והיא רחוקה עתה רק 7 נקודות ממכבי תל אביב והמקום הראשון, ו-5 נקודות מהאדומים שנמצאים במקום השני.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים (משמאל) עם עוזרו ז'אן טלסניקוב. ברני ארדוב
חזרו אל הצמרת, ובצדק. כהן וטלסניקוב/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, חגג בסיום והסביר מה הוביל לניצחון: "יש לי הרכב שחקנים מגוון. אמנם חסרים לנו אופציות בהתקפה, וראו את זה, אבל אמרתי לשחקנים שלי במחצית- באנו לנצח ואנחנו צריכים לשלוט במגרש. אנחנו מציבים כל פעם רף גבוה יותר, הקבוצה משתדרגת, משחקת כדורגל טוב יותר ומלהיב עם תשוקה". על הקהל הגדול שהגיע הערב מירושלים ועודד לאורך כל המשחק אמר המאמן: "הקהל שלנו זה הצבא, זה הכוח שלנו. אלפיים איש ניצחו היום את הפועל".

אבי ריקן, שכבש את השער השני וחתם יום נהדר שהחל עם זימון בכורה לנבחרת, אמר בסיום: "זה היה משחק חשוב מאוד לאוהדים שלנו. עבורי זה יום חלומי בקריירה הקצרה שלי, אנחנו בדרך למעלה ורוצים להישאר שם. אני שמח שניצחנו וגם הקהל שמח. אין מה לדבר על אליפות עדיין, אנחנו צריכים להיות יותר יציבים ולהמשיך להתקדם. המטרה שלנו היא פלייאוף עליון ונתמקד בזה".

שי חדד הוסיף: "עשינו ניצחון גדול. מעבר לשלוש הנקודות והמשמעות של המשחק, ניצחון על הפועל עבור בית"ר שווה הרבה יותר. יש שמחה אדירה בירושלים שמרימה את כל האוהדים ונותנת להם גאווה לכל השבוע הקרוב. ידענו שיהיה משחק קשה אבל באנו מוכנים, ידענו ביוק איך הפועל ייראו והאמנו כל השבוע שאנחנו באים לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הביאו את הניצחון. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully